Mikähän mahtaisi mersussa vika olla.
Näyttää vikakoodia p0088 eli polttoaineen paine liian korkea.
Justiin tein kansiremontin ja vika ilmeni sen jälkeen..
Vaihdoin railkiskoon molempiin päihin uudet anturit eikä muutosta asiaan tullut. Kaikki liittimet olen läpikäynyt eikä vaikutusta.
Heittää vikatilaan samantien kun kierrokset nousee yli 2500rpm
Olisiko kellään kokemusta samanmoisesta viasta? Muuten auto toimii moitteetta.
Kyseessä siis w211 270cdi om647
270cdi Railvika???
Re: 270cdi Railvika???
Railkiskon päässä on paineanturi ja tulipellin puolella paineensäädin. Joko anturi näyttää väärin tai paineensäädin ei toimi.
Johdot oikein?
Johdot oikein?
-
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 3
- Liittynyt: Ke 27.03.2024 17:51
Re: 270cdi Railvika???
En tahtoisi oikeen uskoa että johdoissa vika olisi, voin olla myös väärässä. Liitin samoihin liittimiin niinkuin aikaisemmin…
Ennen kansiremonttia kyseistä vikaa ei ollut..
Ennen kansiremonttia kyseistä vikaa ei ollut..
-
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 3
- Liittynyt: Ke 27.03.2024 17:51
Re: 270cdi Railvika???
Voisikohan vika mitenkään liittyä määränsäätimeen..?
Re: 270cdi Railvika???
Auto toimi tältä osin kunnolla ennen kansiremonttia? Jos näin on, niin jotain on sen remontin tiimoilla todennäköisesti tapahtunut.
Millä testerillä katsoit vikakoodin? Starilla voisi tutkailla dataa. että mitäs se siellä tarkalleen näyttää ja missä vaiheessa.
Millä testerillä katsoit vikakoodin? Starilla voisi tutkailla dataa. että mitäs se siellä tarkalleen näyttää ja missä vaiheessa.
Käyttikset:
MB S213 200d -18
Harrastevehkeet:
MB R230 SL 500 -03 AMG 55 look
MB R129 SL 500 -96
MB R107 SL 300 -86
Entiset:
MB S212 E 350Cdi -10 Avantgarde
MB W211 E 320Cdi -03 Avantgarde
MB W203 C 220Cdi -06 Elegance
MB W210 E 220D -98 Classic
MB W124 E 200D -94
MB S213 200d -18
Harrastevehkeet:
MB R230 SL 500 -03 AMG 55 look
MB R129 SL 500 -96
MB R107 SL 300 -86
Entiset:
MB S212 E 350Cdi -10 Avantgarde
MB W211 E 320Cdi -03 Avantgarde
MB W203 C 220Cdi -06 Elegance
MB W210 E 220D -98 Classic
MB W124 E 200D -94
Re: 270cdi Railvika???
Kaikki johdot ehjiä, ne hapertuu sieltä mutkasta missä on lämmin koneen ja tulipellin välissä.
Kaikki maadoitukset kiinni, osa voi olla antureiden syöttöjen maadoituksia. Joskus menee muuten vaan johtoja poikki kun kansia / koneita revitään autosta ulos.
Kaikki maadoitukset kiinni, osa voi olla antureiden syöttöjen maadoituksia. Joskus menee muuten vaan johtoja poikki kun kansia / koneita revitään autosta ulos.