Petterin kuvat ei avaudu minulle?Tsemppiä hommiin. Oman autoni kunnostus (hitsaus, maalaus, kokoonpano) on ulkoistettu asiantuntijalle, minä näprään pikkujuttuja.
Kuva
Toivottavasti viikonnloppuna kerkeän asentamaan ovia..Tuossa olisi tavoite ja maali:
Kuva
Shatterin W108 250S -67
Re: Shatterin W108 250S -67
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2812
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Re: Shatterin W108 250S -67
Poistin koko postauksen, kun ei näytä tällä forumilla näkyvän Applella linkitettyjä kuvia kuin Applen Safarilla, eikä Firefoxilla lainkaan..vaikka kuvat kyllä näkyvät Firefoxilla muuten.
Tässä siis oman projektini vaihe:
http://kamera-petteri.fi/W108maalissa.jpg
http://kamera-petteri.fi/W108original.jpg
Tsemppiä Shatterille pohjahommiin!
Tässä siis oman projektini vaihe:
http://kamera-petteri.fi/W108maalissa.jpg
http://kamera-petteri.fi/W108original.jpg
Tsemppiä Shatterille pohjahommiin!
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
Re: Shatterin W108 250S -67
Tallissa ollut hiljaista kun käyttikset vaatinut huomiota, otin itseä niskasta kiinni niin sai purettua taka-akselin pois ja nostettua grilliin.
Ovien irroitus jäljellä niin pääsisi pyörittämään ja kauhistelemaan pohjaa.
E: sieltäpä se alkaa näyttäytyyn, pikaisella silmäilyllä lattiapellit mätii sieltä täältä, helmakotelot aika epämääräisessä kunnossa ja peräkontin lattiassa/koteloissa sanomista. Aiempi seppä on ollut joku lappuspesialisti kun joka paikkaan on hepattu raakasti peltiä mätien päälle. Iän huomioon ottaen, voisi olla pahempikin Voihan sieltä jotain ylläriä löytyä hiekkapuhalluksen jälkeen.
Ohjaussimpukan kiinnityksestä alin holkki on revennyt runkopalkista kokonaan irti. Jokin hämärä kuva sellaisesta tiedosta että joskus samaa vikaa ennaltaehkäisty hitsaamalla jäykistelappu runkopalkkiin, tässä ei ainakaan mitään näkynyt.
Ovien irroitus jäljellä niin pääsisi pyörittämään ja kauhistelemaan pohjaa.
E: sieltäpä se alkaa näyttäytyyn, pikaisella silmäilyllä lattiapellit mätii sieltä täältä, helmakotelot aika epämääräisessä kunnossa ja peräkontin lattiassa/koteloissa sanomista. Aiempi seppä on ollut joku lappuspesialisti kun joka paikkaan on hepattu raakasti peltiä mätien päälle. Iän huomioon ottaen, voisi olla pahempikin Voihan sieltä jotain ylläriä löytyä hiekkapuhalluksen jälkeen.
Ohjaussimpukan kiinnityksestä alin holkki on revennyt runkopalkista kokonaan irti. Jokin hämärä kuva sellaisesta tiedosta että joskus samaa vikaa ennaltaehkäisty hitsaamalla jäykistelappu runkopalkkiin, tässä ei ainakaan mitään näkynyt.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
W108 250S -67
E91 330d xDrive -09
Golf mk4 1.9tdi Automatic -05
Golf mk5 2.0tdi -09
W108 250S -67
E91 330d xDrive -09
Golf mk4 1.9tdi Automatic -05
Golf mk5 2.0tdi -09
Re: Shatterin W108 250S -67
Vähän olen rapsinut sisäpuolelta vanhoja eristeitä pois monitoimikoneella, yllättävän hidasta hommaa..
Harkinnan alla toistaiseksi puhaltaako kopan itse vai laittaako kättä taskuun ja toimittaa ammattilaiselle, teettäminen aika tyyristä ja kääntöpuolena kuitenkin se et mm. pisteosat ja oven alareunat joutuu puhaltamaan itse joten puhalluspönttö menee ostolistalle joka tapauksessa.
Piti investoida halvalla retro mig, pientä laittoa löytyy asiaan kuuluvalla tavalla kun myyntitekstinä oli "toimivana laitettu jemmaan 15v sitten".
Kai sitä olisi voinut ihminen helpommallakin päästä ja ostaa kokonaan uusi, painoakin tuossa kaljakopan kokoisessa möykyssä on varmaan 40kg
Harkinnan alla toistaiseksi puhaltaako kopan itse vai laittaako kättä taskuun ja toimittaa ammattilaiselle, teettäminen aika tyyristä ja kääntöpuolena kuitenkin se et mm. pisteosat ja oven alareunat joutuu puhaltamaan itse joten puhalluspönttö menee ostolistalle joka tapauksessa.
Piti investoida halvalla retro mig, pientä laittoa löytyy asiaan kuuluvalla tavalla kun myyntitekstinä oli "toimivana laitettu jemmaan 15v sitten".
Kai sitä olisi voinut ihminen helpommallakin päästä ja ostaa kokonaan uusi, painoakin tuossa kaljakopan kokoisessa möykyssä on varmaan 40kg
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
W108 250S -67
E91 330d xDrive -09
Golf mk4 1.9tdi Automatic -05
Golf mk5 2.0tdi -09
W108 250S -67
E91 330d xDrive -09
Golf mk4 1.9tdi Automatic -05
Golf mk5 2.0tdi -09
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2812
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Re: Shatterin W108 250S -67
Lainaan ketjuasi, hiukkasen. Palautan käyttökunnossa: onhan tuossa sinulla pariksi kesäksi puuhasteltavaa. Itsellä tilanne se, että tänä kesänä olisi toive ja mahdollisuus saada Satakasi 30 vuoden pikku tauon jälkeen tieliikenteeseen. Mutta vesiletkua uupuu!
Mikähän masokistinen ominaisuus saa ihmisen edes kysymään kotimaasta merkkiliikkeen varaosahintoja Satakasiin?
Kysyin Käyttöautolta ylävesiletkun hintaa: 104€ ja Saksan tilaus. Jaa, kotisohvalta 24,75€ plus rahti.
Turkin-poikien tiivistesatsi tuli sukkelaan. Ovi- ja huulitiivisteen materiaali on identtistä aiemmin kalliimmalla Saksasta W115:een tilaamieni tiivisteiden kanssa. Takakontin tiiviste on hieman erilaista, tummempaa ja pussista tulvahtava huumaava kumintuoksu herättelee muistoja hurjasta nuoruudesta. Olin silloin nuori ja komea, nyt enää "ja".Takakontin tiivisteen valmistaja on www.gozpakaucuk.com.tr
Kuvassa satsissa mukana tulleet ikkunoiden huulitiivisteet, mikä on erittäin tervetullut, alkuperäiset on huulitiivsteet ovat nekin enää "ja".
Mikähän masokistinen ominaisuus saa ihmisen edes kysymään kotimaasta merkkiliikkeen varaosahintoja Satakasiin?
Kysyin Käyttöautolta ylävesiletkun hintaa: 104€ ja Saksan tilaus. Jaa, kotisohvalta 24,75€ plus rahti.
Turkin-poikien tiivistesatsi tuli sukkelaan. Ovi- ja huulitiivisteen materiaali on identtistä aiemmin kalliimmalla Saksasta W115:een tilaamieni tiivisteiden kanssa. Takakontin tiiviste on hieman erilaista, tummempaa ja pussista tulvahtava huumaava kumintuoksu herättelee muistoja hurjasta nuoruudesta. Olin silloin nuori ja komea, nyt enää "ja".Takakontin tiivisteen valmistaja on www.gozpakaucuk.com.tr
Kuvassa satsissa mukana tulleet ikkunoiden huulitiivisteet, mikä on erittäin tervetullut, alkuperäiset on huulitiivsteet ovat nekin enää "ja".
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967