Tuossa yks auto missä kaikki korjattu mutta silti vain laskee pikkaisen liian voimaakkasti lopun matkaa, imu ei kerkeä edes aktivoitumaan.
Kehityspuolella näytti olevan kaikenmaailman hienosäädöt juurikin tälläisen korjaamiseen, onko tietoa mihin ja mitä arvoja pitää laittaa jotta saisi toimimaan paremmin ?
S211 takaluukun laskun hienosäätö koodauksella
Re: S211 takaluukun laskun hienosäätö koodauksella
Vaihdoin kaasu jousen jäykempään toiselle puolen, kannattas vaihtaa molemmat. Niissä on Nm lukema, jota en nyt muista. Voimakkaaammat vaihtaa, niin vois auttaa.
Olisko tuosta apua
viewtopic.php?p=1041768#p1041768
Olisko tuosta apua
viewtopic.php?p=1041768#p1041768
Ei pysty ajaan ko risulla lehemää
S213 220 cdia T 4Matic 2018
Ex. S212 350 cdia T 4Matic 2016
Ex. S211 270 cbia T
S213 220 cdia T 4Matic 2018
Ex. S212 350 cdia T 4Matic 2016
Ex. S211 270 cbia T
Re: S211 takaluukun laskun hienosäätö koodauksella
En ole tuollaisista kehityksistä kuullutkaan. Itse taistelin juuri Ärrän luukun kanssa kun tuli liika nopeasti loppusentit, pamahtaen kiinni. Siirsin lukkolenkkiä hieman ulommas, auttoi.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: S211 takaluukun laskun hienosäätö koodauksella
no niin hyviä vinkkejä. Tämä tuli kuntoon itsellään Olisko vaihdetut hydraulinesteet sen verta sekoittuneet tai sitten uudet iskarit pumpanneet itsensä käyttökuntoon ? Mene ja tiedä, mutta nyt pelaa hienosti