Seinäjoen seudun hyvät mersukorjaamot

Missä kannattaa Mersu huollattaa
Vastaa Viestiin
Avatar
tinatähti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 134
Liittynyt: Ti 14.10.2014 15:43

Seinäjoen seudun hyvät mersukorjaamot

Viesti Kirjoittaja tinatähti »

Missä etelä-pohjanmaalaiset käyttävät mersujaan huollossa?

- Itse olen käyttänyt pääasiassa MB-Koskista.
Asiantunteva huolto ja hyvä palvelu, mutta kovat jonot aina jos kiire sattuu olla.
https://www.mbkoskinen.fi/

- Lisäksi aiemmin käytin paljon Haapakosken Reijolla, joka nyt lopettanut, harmi.
Reijo Haapakoski Ky

- Joskus harvemmin tullut käytyä "Norin veholla", jossa asiantuntevaa ja asiallista palvelua mersuille. Käyttäisin enemmän, mutta itselleni vähän liian kaukana.
Auto ja Varaosa Harri Vainionpää

- Ja tietenkin Seinäjoen Käyttöautolla on tullut käytyä, sehän se paikallinen merkkihuolto. Lähinnä joitakin varaosia hakenut, ja joitakin yksittäisiä korjauksia teettänyt.
Ja maalauksia joita vähemmän onneksi tarvinnut.
Palvelu ok, hinta kallis.
https://www.kayttoauto.fi/fi/autoliikke ... ki/huolto/

- Joskus piti hakea pientä osaa myös Vaasan käyttöautolta. Kun seinäjoelta ei saanut, ja kiire oli. Asiallinen paikka tuolla kokemuksella.


Kertokaa vähän kokemuksia ja suosituksia mersu pajoista!
Mieluusti siis sellaisista jotka pääasiassa mersuja tekee, ja merkki tietämystä ja mersuun käypäiset testerit löytyy.
Blackpower
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 2
Liittynyt: Su 26.04.2015 19:14

Re: Seinäjoen seudun hyvät mersukorjaamot

Viesti Kirjoittaja Blackpower »

Itse huollattanut Haapakoskella ja MB Koskisella. MB Koskiselle en tosin taida enää jatkossa viedä, sillä tosi usein ovat ensin vaihtaneet väärän osan, laskuttaneet sen töineen ja sitten auton saanut samasta viasta kiikuttaa uudelleen sinne ja maksaa uudesta saman vian korjauksesta.

Harmi kun tuo Haapakoski lopetti, onko kellään kokemuksia muista hyvistä mersuhuolloista Seinäjoen lähettyvillä?
Avatar
Tenutähti
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1026
Liittynyt: Su 04.12.2005 22:19
Paikkakunta: Tornio

Re: Seinäjoen seudun hyvät mersukorjaamot

Viesti Kirjoittaja Tenutähti »

Blackpower kirjoitti: Ma 22.01.2024 16:03 Itse huollattanut Haapakoskella ja MB Koskisella. MB Koskiselle en tosin taida enää jatkossa viedä, sillä tosi usein ovat ensin vaihtaneet väärän osan, laskuttaneet sen töineen ja sitten auton saanut samasta viasta kiikuttaa uudelleen sinne ja maksaa uudesta saman vian korjauksesta.

Harmi kun tuo Haapakoski lopetti, onko kellään kokemuksia muista hyvistä mersuhuolloista Seinäjoen lähettyvillä?
Asian vierestä, pahoittelut:
Miten tämä menee normaalisti? Mitä korjaamon työn vastaanottaja tms sanoo kun laskuttaa oman mokansa paikkaamisesta ja asiakas laittaa hanttiin ettei maksa heidän virheidensä korjaamisesta? Itse en ole tainnut koskaan käyttää autoani varsinaisella korjaamolla. Pl.maalari. Niin ei oikeen ole kokemusta.
Itsestäni tiedän sen verran että painokelpoinen teksti olisi vähissä jos esim vaihtavat vääräntyyppisen osan, tämän jälkeen joudun tuomaan auton takaisin ja yrittäisivät laskuttaa euroakaan ylimääräisistä osista tai työajasta.
Minusta vain tuntuu oudolta että asiakas suostuu tuon maksamaan…

Dealer, miten on?
S211 320CDI -04
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79

Eihän se haittaa, jos lapsi on isänsä näköinen, kunhan on muuten terve!
Vastaa Viestiin