Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Avatar
Juhani Halmeenmäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1318
Liittynyt: Ti 23.06.2015 21:57
Paikkakunta: Varsinainen Suomi
Viesti:

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja Juhani Halmeenmäki »

Että hyvin voi pyytää tuplana sen, mitä kukaan tarjosi huutokaupassa, ja kuvitella, että joku maksaa?
Mikä ihmeen lankku, tässä puuta ole kuin sisustassa koristeena!
230CE W124 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
Avatar
Nozki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3813
Liittynyt: Ma 16.08.2010 16:29
Paikkakunta: Länsi-Suomessa

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja Nozki »

Turhanpäiväisenä kuriositeettina, kun tuossa 126:ssa on 123:n etupenkit ja sekä huutokaupassa että nettiautossa kehutaan, että siinä on sähkösäätöiset etuistuimet, niin ei kai 123:een ollut koskaan tehtaalta saatavissa sähkötuoleja?

Mielenkiintoista, että miten on toteutettu sähkösäädöt noihin. Mahtavatko oikeasti kaikki samat säädöt mennä sähköllä mitä alun perin on ollut.
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5237
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja S202 »

Eikö 126 ole rungolta ja jousitukselta samat hetekat kuin 123:ssa?
S124 300TE
S211 E500
Macc
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 266
Liittynyt: Su 07.01.2007 21:21

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja Macc »

Kätevää kun ei tarvitse suorittaa voimisteluliikkeitä nähdäkseen onko kontin sisäpuolelta se ikkunanaluspelti ruostunut

Kuva
Avatar
Ere866
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1515
Liittynyt: Su 06.06.2004 12:15

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja Ere866 »

w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
Avatar
Karel
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1109
Liittynyt: Su 21.10.2018 13:25
Paikkakunta: Helsinki ja Inkoo

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja Karel »

S202 kirjoitti: Su 28.01.2024 14:19 Eikö 126 ole rungolta ja jousitukselta samat hetekat kuin 123:ssa?
Ei ole samat, joten aikamoisen projektin on joku tehnyt, jos on ympännyt kaikki sähköservot noihin. Liekö edes lämmityksiä, vaikka korissa on valmiina releet ja johdotukset?

Jatkan Nozkin turhanpäiväisiä kuriositeetteja ja murehdin tuosta korista kuikkaan heitettyjä ABS:eja, hydropneumaattista alustaa ja ilmastointia. Kuinka huikea kv-viritys olisikaan tuo auto, jos siinä olisi ilmastointi ja säädettävä hydropneumatiikka. Mutta kun ei niin ei. Jostakin kumman syystä mitään kunnianhimoisia korinvaihtoja ei ole koskaan näkynyt. Kaikki vaan aina halvimman paskan mukaan. :clap:
Karel


E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco”
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”


ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
tahtoomersun
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2742
Liittynyt: Pe 06.12.2013 14:02

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja tahtoomersun »

Karel kirjoitti: La 03.02.2024 14:13
S202 kirjoitti: Su 28.01.2024 14:19 Eikö 126 ole rungolta ja jousitukselta samat hetekat kuin 123:ssa?
Ei ole samat, joten aikamoisen projektin on joku tehnyt, jos on ympännyt kaikki sähköservot noihin. Liekö edes lämmityksiä, vaikka korissa on valmiina releet ja johdotukset?

Jatkan Nozkin turhanpäiväisiä kuriositeetteja ja murehdin tuosta korista kuikkaan heitettyjä ABS:eja, hydropneumaattista alustaa ja ilmastointia. Kuinka huikea kv-viritys olisikaan tuo auto, jos siinä olisi ilmastointi ja säädettävä hydropneumatiikka. Mutta kun ei niin ei. Jostakin kumman syystä mitään kunnianhimoisia korinvaihtoja ei ole koskaan näkynyt. Kaikki vaan aina halvimman paskan mukaan. :clap:
Johtunee siitä, että ainoa motiivi korinvaihtojen tekemiseen on veronkierto ja näitä on tehneet lähinnä persaukiset koijarit.
Viimeksi muokannut tahtoomersun, Ma 05.02.2024 14:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Perheessä:
X 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
Avatar
Juhani Halmeenmäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1318
Liittynyt: Ti 23.06.2015 21:57
Paikkakunta: Varsinainen Suomi
Viesti:

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja Juhani Halmeenmäki »

Ja rimaa hipoenhan noi piti tehdä että pysyi prosenteissa.
Mikä ihmeen lankku, tässä puuta ole kuin sisustassa koristeena!
230CE W124 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
CDI_05
Mersumies
Mersumies
Viestit: 529
Liittynyt: La 28.03.2015 15:47

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja CDI_05 »

Niin ja sen päälle hintapyyntö pilviin.
Avatar
C 124 320
Mersumies
Mersumies
Viestit: 744
Liittynyt: Pe 26.12.2003 22:21

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja C 124 320 »

Suomen autoverotuksen kukkasia!
C43 AMG, 560 SEC, 220 Sb, CLS 320, CLK 320, SL 500, Mach I, Skyline 240 KGT, 3*OG900
Avatar
Karel
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1109
Liittynyt: Su 21.10.2018 13:25
Paikkakunta: Helsinki ja Inkoo

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja Karel »

Totta kaikki. Se vaan ei koskaan mahtunut omaan tajuntaan, että korinvaihtoja tehtiin ikään kuin se veronkierto olisi ollut jokin itseisarvo, eikä se millainen autosta tuli. Ei se rakentelukaan ihan ilmaista ollut, joten luulisi tavoitteena myös olleen hyvä auto lopputuloksena.

Muistelen näitä tehdyn eniten 90-luvun loppupuolella. Silloin taisi "aito" W126 pyöriä jossakin 50.000,- - 150.000,- markan haarukassa. Verovapaa Saksan tuonti noin puolet siitä. Sitten kanta-autoksi joku niin loppuun ajettu tai mätä W123, että sen kehtasi pistää osiksi maksoi ehkä kymppitonnin. Päälle koko urakka töineen ja tilpehööreineen, niin ei se mitään ihan halpaa touhua ollut. Siihen nähden ihan käsittämätöntä, että joku noita on viitsinyt ostaa.
Karel


E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco”
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”


ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
CDI_05
Mersumies
Mersumies
Viestit: 529
Liittynyt: La 28.03.2015 15:47

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja CDI_05 »

Onhan se työnä tosiaan ihan käsittämätön duuni, ja kova luotto että saa omat pois kun myy. Eihän tommosta kukaan tietoisesti tee
tappiolla. Onko ollut markkinarako valmiina?
Avatar
Juhani Halmeenmäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1318
Liittynyt: Ti 23.06.2015 21:57
Paikkakunta: Varsinainen Suomi
Viesti:

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja Juhani Halmeenmäki »

Ettekö te ole eläneet tuota aikaa, vai oletteko jo unohtaneet kaiken?
Kun erikoisempia autoja ei Suomesta saanut välttämättä edes rahalla, ja jos sai, niin poskettomaan hintaan, tehtiin korinvaihtoja sekä muutoksia. Ei ainoastaan Mersuihin, vaan esim jenkkehin. Vähennettiin taksin ovet 2D-HT tai vaihdettiin avokori jne. Ja kyllä tuo alkoi jo 80-luvun alussa.
Noilla tekijöillä harvemmin oli paksua lompakkoa, mutta taitoa kyllä. Lisäksi katsurin pelko, korinvaihdokset oli aina kiikun kaakun osien prosenttien suhteen. Suuri osa ei olisi mennyt läpi tarkasta laskennasta. Siksi käsittämättömältä tuntuviakin osia otettiin luovuttajasta, lisäksi ne eri osien %-osuudet oli ihan jostain revittyjä. Ja esim luovuttajan korin kunnollahan ei ollut väliä, halpa oli sikäli OK, ja rahaa säästyi. Moottorin yms tekniikkaa pystyi aina korjaamaan vaihdoksessa. Turha ostaa erikoisen hyvääkään pois heitettäväksi. Valtaosa tehtiin ihan omaan käyttöön, harrasteena. Mutta kun harrastus loppuu, alkaa alamäki. Jokainen pelastettavissa oleva korinvaihdos/-muutos kannattaisi jo säästää osoituksena Kuitusen hullusta mielivallasta. Rantakirput ovat jo liki sukupuuttoon kadonneita, vaikka niitä(kin) oli aikoinaan pilvin pimein.
Mikä ihmeen lankku, tässä puuta ole kuin sisustassa koristeena!
230CE W124 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13274
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja karra »

Karel kirjoitti: Ma 05.02.2024 22:04 Muistelen näitä tehdyn eniten 90-luvun loppupuolella. Silloin taisi "aito" W126 pyöriä jossakin 50.000,- - 150.000,- markan haarukassa.
Ostin eka mersun keväällä 2000. Se oli 300t ajettu 1984 lapisblau 280SE automaatti ortopedeillä, sähkölaseilla ja kattoluukulla ja se maksoi 40 donaa mummoissa. Kyljet piti maalata pokkaukseen asti kun oli ruostetta, gromigaaret poistettiin. Siisti auto muuten.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17211
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja dealer »

Satakakskolmosia oli jonkin verran sellaisia että tuotu ulkomailta todella hyväkuntoinen kori ja vaihdettu siihen ruostuneesta suomiautosta tekniikka, mitään muuta erityistä ongelmaahan ei ollut kuin ne prosentit.
Ei kai noita nyt sentään kaikkia ole myyntiin tehty, kuten edellä useista viesteistä voisi päätellä.
oulaistenliikenne.fi
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5237
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja S202 »

Mäkin ostin sellaisen joskus varaosiksi, melko siisti -85 farkku 230e alunperin ja otteessa mikäs muu kuin -77 220d. Olis ollut oikeastaan tosi siisti jos joku ei olisi laittanut taakse sisälokareita ja tiivistänyt kaaren väliä silikonilla, sisustus erikoisen siisti ja hajuton. Tosin etupahvit pilattu jälkiasenteisilla sähkölasien kytkimillä ja takaverhoiluja kaiuttimilla. Moottori oli matkan varrella vaihtunut 240d. Eikai sitä oikein ymmärrä nykyään kun autoista on ihan käsittämätön määrä tarjontaa ja kaikkien merkkien kanssa pärjää.
S124 300TE
S211 E500
Kirahvi
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 29
Liittynyt: Su 08.12.2019 18:15

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja Kirahvi »

Kyllä niitä kunninahimisiakin omavalmisteita muistaakseni oli, joskus Tekniikan Maailmassa taisi olla juttua Vantaalla toimineesta MB Stock firmasta, joka teki mm. 124 korisen neliveto coupen, sellaista ei tehtaalta edes saanut. Sittemmin samassa paikassa taisi toimia MB Carlsson ja sen toiminta ei tainutkaan olla ihan valonkestävää. Myös Lahden suunnassa oli joku, (Onjukka?) joka teki varsin kunnianhomoisia korin ja tekniikanvaihtoja, sitten oli vielä joku FinnBenz tjsp. mutta niistä ei ole mitään tarkempaa muistikuvaa. Mutta olisiahan hauska kuulla onko esim. tuollainen omavalmiste neliveto coupe säilynyt ja saisiko sen museorekisteriin. Omanlainen ajankuvainen historiallinen säilymä sellainen ainakin olisi.
---
MB S580eL 4matic 2022
MB E200 Cabrio 2020
MB 560SL 1986
MB-AMG:n moottorilla Aston Martin Vantage 2021

Muut harrasteet
Alpine A110 GT Legende nro: 030/300 2021
Chevrolet Corvette Roadster 1971, matching numbers
Fiat 500 1970
CDI_05
Mersumies
Mersumies
Viestit: 529
Liittynyt: La 28.03.2015 15:47

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja CDI_05 »

Muistan ton MB-Stock firman ne oli tosiaan kunnianhimoisia joka työssä minkä ne teki. Priima tuli.
Avatar
C 124 320
Mersumies
Mersumies
Viestit: 744
Liittynyt: Pe 26.12.2003 22:21

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja C 124 320 »

Tuollainen tuli aikoinaan teetettyä MB Stockissa. Tekniikan vaihto M103 => M104. Kori muutoksia 500E:n etulokasuojat ja puskurit. Vanhoista etulokasuojista leikattiin kaaret ja levitettiin niillä takalokasuojat. Korityöt ja maalaukset teki Peltipera Vantaalta. Oli oma käyttöauto 90 luvulla, nykyisin pojan kesälelu.
MB 320 CE.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
C43 AMG, 560 SEC, 220 Sb, CLS 320, CLK 320, SL 500, Mach I, Skyline 240 KGT, 3*OG900
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5237
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja S202 »

Onko kukaan tuottanut vanhempaa(museo) autoa saksasta tai muualta euroopasta? Miettinyt että jos vielä joskus laittaisi sen w123 ja saisi olla valmis, saksassa tarjonta lisääntynyt viime vuosina ja hintoihinkin tullut joku tolkku. Ilmeisesti sota, hintojen nousu ja kaikenlainen ilmastopelleily vaikuttanut asiaan.
S124 300TE
S211 E500
Avatar
Ere866
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1515
Liittynyt: Su 06.06.2004 12:15

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja Ere866 »

w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
CDI_05
Mersumies
Mersumies
Viestit: 529
Liittynyt: La 28.03.2015 15:47

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja CDI_05 »

Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13274
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja karra »

Ompa kuvat 560:sta!

500:ssa on uudet talvirenkaat, se on tärkeä homma!
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
Juhani Halmeenmäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1318
Liittynyt: Ti 23.06.2015 21:57
Paikkakunta: Varsinainen Suomi
Viesti:

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja Juhani Halmeenmäki »

karra kirjoitti: Su 11.02.2024 17:15 Ompa kuvat 560:sta!
Juu, katos et säkään enää ymmärrä nykyaikaa...
Joku halavatun histakrammi tjsp pitää olla pystykuvia, ja vähän vinossa, pärsseelleen rajattuina. Se on ah niin trendikästä :crazy:
Tietty kun tuo tikivilmi on niin kallista, vois ottaa erikseen ne myyntikuvat, muttei liian montaa. Jos siis haluaa myydä, eikä ole vain vaimo pakottanut laittamaan myyntiin, ja näin varmistaa, ettei mene kaupaksi.
Mikä ihmeen lankku, tässä puuta ole kuin sisustassa koristeena!
230CE W124 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17211
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja dealer »

Naapurikaupungissa oli jollain C124 myynnissä tosi huonolla (yhdellä) kuvalla ja sitten kun soitin ja aioin tulla katsomaan autoa myyjä säikähti niin että lakkasi vastaamasta viesteihin ja puheluihin ja poisti ilmoituksen :D katsoin vielä joskus kuukauden parin päästä trafi-tietoja niin ei ollut ainakaan kukaan uutta vakuutusta siihen ottanut, ettei omistajaakaan vaihtanut. On tästä jo vuosi pari aikaa.
oulaistenliikenne.fi
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3538
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja EVO X »

:thumbdown:
Kummankaan hintataso ei kohtaa omasta mielestä :thumbdown:
Ehkä niistä tuon hintaset saa fiksattua, mutta ei oikein nyt vastaa totuutta. Yleinen tapahan on lätkästä siihen puolikuntoiseen vessaan se huippukuntoisen hinta, muttei jakseta edes perus fiksiä tehdä ennen myyntikuvia. Ja ne myyntikuvat sitten :roll:
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
Ere866
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1515
Liittynyt: Su 06.06.2004 12:15

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja Ere866 »

https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sec/14121961

Jotenkin itsellä näyttää pre-facelift kuvissa siistimmältä. Pitäisi nähdä molemmat mallit vierekkäin livenä, jotta voisi lopullisesti päättää kumpi vuosikerta Secistä on mieluisampi.
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
CDI_05
Mersumies
Mersumies
Viestit: 529
Liittynyt: La 28.03.2015 15:47

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja CDI_05 »

Joo jos ne vaan koittaa kepillä jäätä siinähän ei paljon hävii vaikka pyytää reippaasti. Eihän sitä koskaan tiedä.
Pyytää voi mitä vaan, mutta eri asia mitä maksetaan.
Avatar
Juhani Halmeenmäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1318
Liittynyt: Ti 23.06.2015 21:57
Paikkakunta: Varsinainen Suomi
Viesti:

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja Juhani Halmeenmäki »

CDI_05 kirjoitti: Ma 12.02.2024 17:10 Joo jos ne vaan koittaa kepillä jäätä siinähän ei paljon hävii vaikka pyytää reippaasti. Eihän sitä koskaan tiedä.
Pyytää voi mitä vaan, mutta eri asia mitä maksetaan.
Tuossakin pitäisi van hiffata se, että kohde kuluu, ja mitä pienemmälle ostajakunnalle, sitä voimakkaammin. Eli aloita ihan liian korkealta, niin potentiaaliset ostajat toteaa ylihintaiseksi. Sitten kun kauppa ei käy, laskee hinta jokusen viikon päästä satasia, siis liian vähän. Joku käy vielä kurkkaamassa, olisiko esim tarjouksia vastaanotetaan tms tekstissä. Mutta sitten kun vihdoin päästään oikealle tasolle, harva enää kiinnostuu, vaan ennemminkin luullaan, että tuolla laskulla tarkoittaa jotain outoa.
Mikä ihmeen lankku, tässä puuta ole kuin sisustassa koristeena!
230CE W124 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
CDI_05
Mersumies
Mersumies
Viestit: 529
Liittynyt: La 28.03.2015 15:47

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja CDI_05 »

No niin näin se just menee,ja auto jää itelle.
Vastaa Viestiin