W903 Sprintterin vakkarin asennus

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
606st
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 213
Liittynyt: Pe 02.11.2012 09:14
Paikkakunta: Orimattila

W903 Sprintterin vakkarin asennus

Viesti Kirjoittaja 606st »

Eli -02 313 sprintshit sprintteri kyseessä... Hommasin samanlaisesta autosta vakkarin viiksen ja se löysikin paikkansa helposti. Osan luovuttaja autossa oli vakkari ihan liittimellä jalkatilassa ja thats it. Lueskelin tuossa että nyt pitää vetää johdot eculle jotta saadaan toiminaan tuo viiksi uudessa kopassa. Onko kellään tietoa/kokemusta/muistikuvia mihin piuhoihin liitetään mitäkin. Huonosti löytyi mitään selkeää juttua aiheesta, jossa joku olisi vaivautunut kertomaan kuinka sai vakkarin toimimaan.
Speedlimit are for pussies!
Avatar
Rauno
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 141
Liittynyt: Pe 14.11.2003 19:17
Paikkakunta: SIIVIKKALA

Re: W903 Sprintterin vakkarin asennus

Viesti Kirjoittaja Rauno »

Johdot liitetään ecun yhteen liittimeen pinneillä, liittimiä oli ecussa muistaakseni 3 kpl ja ohjelmoidaan staarilla tikku toimintaan.
Minulla on kuva pinnien numeroista ja piuhojen värit asuntoautossa, voin käydä joku päivä sen siellä kuvaamassa ja laitan sen tänne näkyviin.
606st
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 213
Liittynyt: Pe 02.11.2012 09:14
Paikkakunta: Orimattila

Re: W903 Sprintterin vakkarin asennus

Viesti Kirjoittaja 606st »

Sepä olis hieno homma! Voit laittaa vaikka suoraa tekstiviestillä kuvat mulle. O4OO 5824II
Speedlimit are for pussies!
Avatar
Rauno
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 141
Liittynyt: Pe 14.11.2003 19:17
Paikkakunta: SIIVIKKALA

Re: W903 Sprintterin vakkarin asennus

Viesti Kirjoittaja Rauno »

Liitteenä kuvat vakkarin kytkentään
Ecun liittimeen numero 2, kytketään liittimeen sopivilla pinneillä, johdot värien ja numeroiden mukaan. Liittimen saa purettua painamalla lukitus nastan auki, jolloin pinnit saa paikoilleen.

Näillä ohjeilla minä sain toimimaan, lisäksi tarvitsee staarilla kytkeä vakkari toimintaan.

Jokainen kytkee sitten omalla vastuulla.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Vastaa Viestiin