![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Kysymys kuuluu onko määräjakajalla tai muualla polttoainelinjassa sihtejä itse putsarin lisäksi?
Kosla toimi moitteettomasti kun aamulla räjäytin sen käyntiin -25 asteen
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Auto seisoi tunnin ja toimi jälleen moitteettomasti. Oireet suunnilleen samanlaiset kuin hyytyvässä dieselissä.
Polttainesutari on vaihdettu noin vuosi sitten ja maski on tilkitty kappaleiksi raadellulla pahvilaatikolla.
On tehnyt kepposen joskus aiemminkin yli -15 asteen pakkasella.
Jos määräjakajalla tai muualla on sihti, lähteekö rotisko käyntiin ilman että vaihtaa tulppien tilalle porapatruunat jos sinne pääsee ilmaa?
Mahdollinen tukkeutuva / jäätyvä paikka sijaitsee ilmeisesti konehuoneessa koska katiska virkoaa seisottuaan hetken? Niin, ja tankissa on ilmaa ja bensaa, ei ole henkireikä tukossa.
Kiitos neuvoista jo etukäteen!