Ongelmana W202 Cdi joka parin kilsan ajon jälkeen menee hätäkäytölle.
Autolla on ajettu noin 540 tkm ja vuosimallia 1998
Vikakoodina on 1470 joka viittaa turbon paine anturiin.
Se on vaihdettu ....ei apua.
Ilmamassamittari kokeiltiin vaihtaa myös...ei apua.
Muita vikakoodeja ei ollut.
Auto tarkistettiin MB:n orig. testerillä ?????
Olisko tietoo tai hyviä arvauksia ???
Kiitokset etukäteen
No niin...joku forumilaisista oli pessyt pakoputken alusta loppuun kuumalla vedellä. No ajattelin kokeilla piruuttaan mitä vaikutusta sillä olisi...erittäin suureella varauksella.
HAH...HAH.....TEIN 50 KM KOEAJON.....TOIMIII !!!!!!!!!???????
W202 CDI menee hätäkäytölle
W202 CDI menee hätäkäytölle
Viimeksi muokannut Lucky-Dog, Ti 15.02.2005 10:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Veikkaisin että vika voisi olla myös hukkaportin käyttösylinterissä / ohjausreleessä (sähköllä ohjataan alipainetta made in usa). Kun ahtopainetta ei ole ja tietokone ei tiedä mekaanista vikaa niin se päättelee että vika on paineenmittauksessa.
Näin oli 290, niissä on samat noin ohjausreleet ja periaatteessä ihan sama tekniikka näiltä osin.
Jos kehtaat niin pistä nippusiteellä hukkaportti kiinni ja kokeile ajaa, sillä minä pääsin vian jäljille.
Näin oli 290, niissä on samat noin ohjausreleet ja periaatteessä ihan sama tekniikka näiltä osin.
Jos kehtaat niin pistä nippusiteellä hukkaportti kiinni ja kokeile ajaa, sillä minä pääsin vian jäljille.