IMG-20210402-WA0003.jpg
No nyt on :"c50" amg leimassa, 310kw papereissa, tehopaino suhde 5.03. Kivasti liikkuu c koppa tällä tekniikalla. Lukko toimii perässä hienosti C 36 AMG -> "C50AMG Turbo"
Re: C 36 AMG....Turbo
No nyt on :"c50" amg leimassa, 310kw papereissa, tehopaino suhde 5.03. Kivasti liikkuu c koppa tällä tekniikalla. Lukko toimii perässä hienosti
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: C 36 AMG -> "C50AMG Turbo"
Onneksi olkoon! Mikä oli vertailuautona muutoskatsastuksessa?
tomant
tomant
Kiihdytin 190E 201.024 1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: C 36 AMG -> "C50AMG Turbo"
Tuo c36, eli aika helppo muutos, kun ei tarvitse osaluetteloa yms täytellä... c43 on eri mallisarjaa.
Re: C 36 AMG -> "C50AMG Turbo"
Varmaan liikkuu hyvin tuolla teho määrällä
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Re: C 36 AMG -> "C50AMG Turbo"
Hukkaportti ilmeisesti jää pieneksi tai sitten portille pakopesästä lähtevä putki, karkailee ahdot isommalla vaihteilla, 1,3bar on ahtoraja ja räpsähtää 4000rpm kohdilla siihen 4 vaihteella jo
Re: C 36 AMG -> "C50AMG Turbo"
Portti vaikuttaa ahtaalta, tai pakopesä. Minkäs kokoinen portti siellä on ja putki? Paljonkos pakopaineet yleensäkkin?
Re: C 36 AMG -> "C50AMG Turbo"
50mm portti ja pesään hitsattu, mutta lähtö on typerä, täytyy muuttaa jouheemmaksi ja vaihtaa 60mm portti. Pakopaine pysyy ahtojen alla mukavasti. A/r 1.05 pakosiipi 77/88mm
Re: C 36 AMG -> "C50AMG Turbo"
No ei tuo turbiini ihan kauhean pieni ole, miten pakopaine tuossa kun ahdot kiipeää? Voishan se noilla tehoilla jo isompi portti olla kuin 50mm, olisi ahtojen säätö nopeampaa eikä pääsisi kiipeämään.
Ennakko ja nokan ajoitukset tietysti vaikuttaa siihen pakokaasun energia määrään. Mut nää nyt on vaan omia höpinöitä.
Ainakin tuolla on varmaan kiva suddailla menemään kesällä.
Ennakko ja nokan ajoitukset tietysti vaikuttaa siihen pakokaasun energia määrään. Mut nää nyt on vaan omia höpinöitä.
Ainakin tuolla on varmaan kiva suddailla menemään kesällä.
Re: C 36 AMG....Turbo
Mikä moottorinohjauslaite sinulla on ja mitä siitä piti ilmoittaa muutoskatsastuksessa?
tomant
Kiihdytin 190E 201.024 1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: C 36 AMG -> "C50AMG Turbo"
Siinä on maxxecu race. Ei ole ilmoitettu otteeseen mitään muuta kuin muutettu käyttämään re85 polttoainetta. Ei ne juuri kysele katsastuksessa kun tehonmittaus todistuksessakin lukee että lisätty ahdin ja välijäähdytin...
Re: C 36 AMG -> "C50AMG Turbo"
Nyt on 60mm portti ja jouheva lähtö pakopesässä, niin toimii erinomaisesti ..saa nähdä kauanko
Re: C 36 AMG -> "C50AMG Turbo"
Siihen asti kun ahneus iskee
Re: C 36 AMG -> "C50AMG Turbo"
Elle väärin muista ni Sl tuli otteeseen maininta ecusta
Re: C 36 AMG -> "C50AMG Turbo"
Mersulla ajeltu kohta 5tkm tälle kesälle, hyvin on toiminut, oikeastaan ainut vika oli että laturin hihnan yksi itsetehty rulla lenti pois laakeri rikon takia ja hajotti vesipumpun rungon. Talvella voisi koneen huoltaa , portata kannet ja hiottaa nokat.
Re: C 36 AMG -> "C50AMG Turbo"
Miten teit tähän V8 mosaan pakosarjan? En yhtäkkiä löytänyt kuvaa? Meillä on tuossa kilpurin tekele jossa on M113 josta on modattu imusarja ja pakosarjat. Olishan se turbokin mukava lisä
Ja käytitkö M113 omia puolia?
Ja käytitkö M113 omia puolia?
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900