Onkos tuossa jotain ihmeellistä mitä pitäis huomioida ? Tuntus olevan aurauksen säädöt edessä ja takana kuin olis kipeetä pillua hieronut, ei sitten millään olis halunnut osua kohilleen. Johtuuko tämä ilmajousista ?
Alustan pitäis olla tihti kaikinpuolin.
Airmatic suuntaus ?
Re: Airmatic suuntaus ?
Entisessä Cls:ssä ei ollut mitään ongelmia säädettäessä, oli airmatic. Ratti oli pari kertaa vinossa mutta säätäjä korjasi virheensä korvat punaisena.
MB w212
LR Range Rover
LR Defender 60 YRS Lim. Ed.
Audi Quattro 20V
LR Range Rover
LR Defender 60 YRS Lim. Ed.
Audi Quattro 20V
Re: Airmatic suuntaus ?
Itsellä ei myöskään muuta ongelmaa, että takaata ei campereita voi säätää, mutta muuten ihan ok.
Harkinnut kyllä vaihtaa palikat, joilla saisi myös takaata camperit säädettyä...ehkä parit takakumit vielä menee sisäkulmista kankaille, että saa tilattua
Harkinnut kyllä vaihtaa palikat, joilla saisi myös takaata camperit säädettyä...ehkä parit takakumit vielä menee sisäkulmista kankaille, että saa tilattua
S212 E350CDI
Re: Airmatic suuntaus ?
Siis kyllähän sen helposti rajohin saa, uskomattoman herkät säätää vaan, osaako joku näitä suunnannut kommentoida?
Re: Airmatic suuntaus ?
Älä ainakaan k-macceja osta. S211:n oli täyttä paskaa takapäähän. Kerran kärsi kiristää mutterit ja sen jälkeen pyöri pultti tyhjää puslan sisällä.K70 kirjoitti:Itsellä ei myöskään muuta ongelmaa, että takaata ei campereita voi säätää, mutta muuten ihan ok.
Harkinnut kyllä vaihtaa palikat, joilla saisi myös takaata camperit säädettyä...ehkä parit takakumit vielä menee sisäkulmista kankaille, että saa tilattua
Aurauksensäätöpuslat taakse oli hyvät.
Australialainen firma eikä osata lukea englantia. Olivat laittaneet vastaanottajan puhelinnumeroksi oman numeron. Melko salapoliisi sai olla että sai kuriirin kiinni ja osat kotia. Lisäksi olivat merkanneet, että lähettäjä maksaa tullit ja verot. Tuo ei haitannut kun säästin pitkän pennin vai onko se sentin.