Elikkäs vikalistaa;
molemmat takarenkaan laakerit kahisee vähän.
takaiskarit korkannu molemmat, eli öljyt pihalla (jälkitarkastus)
etujousien jousikupit ruostuneet (jälkitarkastus)
kallistuksenvakaajan puslat väljät
CO-pitoisuus (häkä) tyhjäkäynnillä liian korkea 4.22. (jälkitarkastus)
etujousi "poikki" (itse rälläköity) (jälkitarkastus)
kardaanin rättinivel rispaantunut.
Inssi meinas että häkäpitoisuus saattas laskia pelkällä ilmanputsarin vaihdolla, kun kerroin ettei sitä oo hetkeen vaihdettu.
Eli varmaan liian rikkaalla käy, osa alipaineletkuista on myös heikossa hapessa joten ne pitää myös laitella kuntoon.
Onkos muita vinkkejä millä häkäpitosuuden sais alemmas ja 2,0l kaasari koneella tämä tenava.
Miten nuita jousikuppeja kannattas lähtä työstään? Ensin tietenkin ruosteet pois mutta onko paha rasti alkaa itse hitsaileen. Paljonkohan korjaamot ottais tuommosesta hitsaus hommasta?
Muut hommat onnistuu kyllä itseltä mutta tuo hitsaus homma vähän mietityttää.



