Kansiremontti

Missä kannattaa Mersu huollattaa
Vastaa Viestiin
Avatar
esprit180
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 57
Liittynyt: Pe 06.04.2012 23:39

Kansiremontti

Viesti Kirjoittaja esprit180 »

Hei, Nyt rupee oma w202 jo merkkaa sen verran reviiriään et ois jo kansremontin aika. Eli tietäskö kukaan missä olis halvin teettää Joensuun seudulla? Ei kyllä haittas , vaikka joku foorumilainenkin tekis :D Oon miettiny et jos tekis itekkin, mutta ei oo juurikaan kokemusta kyseisestä hommasta. Vuotaa siis laturin yläpuolelta etukulmasta ja olen jo yrittänyt kiristää kuuskolopultteja (ei auttanu)
Vince
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 13
Liittynyt: Ke 21.01.2009 22:12
Paikkakunta: Lehmo

Re: Kansiremontti

Viesti Kirjoittaja Vince »

Moron!

Saitko kansi rempan tehtyä?


T: Vince
Avatar
esprit180
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 57
Liittynyt: Pe 06.04.2012 23:39

Re: Kansiremontti

Viesti Kirjoittaja esprit180 »

Terve, Juu kyllähän tuo tuli lopulta tehtyä. Itse tein kun tuntu korjaamohinnat niin pirun kovilta.. mutta kyllä sitä remontin jälkeen tajusi miksi se maksaa korjaamollakin :) 600-700e meni remonttiin itse tehtynä, korjaamoilla olisi maksanu 1700-2000e, joten kyllähän tuossa kuitenkin säästi ihan mukavasti. 2000km nyt ajeltu ja hyvin tuntuu toimivan. Ainut vaan, että jakoketju pitäisi vaihtaa.. Nokkien ja kampiakselin ajoitusmerkeissä noin 5astetta heittoa.. Ei enää kauhean terävästi starttaa ja tyhjäkäyntikin vähän humppaa. Jännä, että ketju on noinkin paljon venynyt, vaikka autolla ajettu "vasta" 250tkm. :eh:
Vastaa Viestiin