om601+604+holsetti+REMMIÄ!!

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Avatar
Dislike
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 138
Liittynyt: Ma 03.09.2012 15:35
Paikkakunta: Kauhava

om601+604+holsetti+REMMIÄ!!

Viesti Kirjoittaja Dislike »

Elikkäs ajatus olis mynstäröödä otsikon koneista toimiva turbo kampe.
Ajatuksena siis laittaa 601 lohko öljyruutat sinne ja viel 605 tai 606 männät ja kanget. Sitten kansi sovittaa 604 220d:stä. Kun näitä 200d 16v ei ilmeisesti oo viety kuin portugaliin. Ja nämä suomeen tuodut 604 220d on eri männillä ja kangilla. Ja ongelma turbottamisessa kansipahvi.

Eli varsinaisia kysymyksiä. Miten hyvin toi 604 kansi ja 601 lohko sopii toisiinsa. Eli mahtaako olla 200d 16v ja 220d 16v sama kansi ?? :oo
Viimeksi muokannut Dislike, Ma 01.07.2013 20:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kantapään kautta opittu, pysyy mielessä pitempää.

Nykyiset:

Mb w201 om601+604 ST !
Mb w123 sedan (ikuisuus drifting projekti)
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: om601+604+holsetti = haavetta vain ?

Viesti Kirjoittaja veskola »

Raptekillahan tuommostakin joskus suunniteltiin, ei pitäisi olla muuta estettä kuin löytää osat maailmalta ja laittaa ne paikalleen. Öljyruiskuthan ne ehkä haastavimmat, mutta onhan noitakin jo laitettu vaikka miten. Kansi pitäisi olla lähes sama kaiken järjen mukaan (tiivisteestä päätellen)...mistäs semmoisen moniventtiilikannen löytää vai hommatko kokonaisen 220d koneen ?

Petriltä voisi kysellä pyöritelikö se tuommosta 220d kantta oikein 200d lohkon päällä.

Ai niin, vesipumppua asentaessa kannattaa olla tarkkana, mulla tuli sen kanssa pientä sovittamista, eli piti joku reikä pultata umpeen. Siis uudempi vajaaventtiilikansi ja vanhempi lohko.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
Dislike
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 138
Liittynyt: Ma 03.09.2012 15:35
Paikkakunta: Kauhava

Re: om601+604+holsetti = haavetta vain ?

Viesti Kirjoittaja Dislike »

Joo kyllä mä sitä petrin topikkia kattelin googlella löysi. Oli vuodelta -08 ja loppu topikki kun seinään. Että ei tietoa miten pitkälle se koneen kasaali. Mutta tosta 220d kannesta olis enemmän kiinnostunu kuin koko motista. Mut taitaa olla et koko moottorin saa halvemmalla. Tuota 200d kantta 16 tappisena on melkeen turha ruveta ettimään sillä mahto kaikki huiket 1000kpl ja muutama päälle lähteä portugaliin. Saakos noihin 4pyttyysin kansipahvia muunlaasina kuin massana. Et pitääkö 605 pahvista alkaa näpräämään :p
Kantapään kautta opittu, pysyy mielessä pitempää.

Nykyiset:

Mb w201 om601+604 ST !
Mb w123 sedan (ikuisuus drifting projekti)
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: om601+604+holsetti = haavetta vain ?

Viesti Kirjoittaja veskola »

Taisi Petrille tulla mielenkiintoisempia projekteja kun niitähän riittää...

Ei saa oikein mitään kunnon tiivistettä kuin 605/606:sta askartelemalla. Mielenkiintoinen rojekti tulee...
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
Dislike
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 138
Liittynyt: Ma 03.09.2012 15:35
Paikkakunta: Kauhava

Re: om601+604+holsetti = haavetta vain ?

Viesti Kirjoittaja Dislike »

Pitääpä lisäillä kuvaa kun saa tavaraa tontille. Saas nähdä mennäänkö perse edellä puuhun. Jos ei onnaa tehdään 8 tappinen versio. :D
Kantapään kautta opittu, pysyy mielessä pitempää.

Nykyiset:

Mb w201 om601+604 ST !
Mb w123 sedan (ikuisuus drifting projekti)
j.a
Mersumies
Mersumies
Viestit: 933
Liittynyt: To 21.07.2005 17:12
Paikkakunta: anjala
Viesti:

Re: om601+604+holsetti = haavetta vain ?

Viesti Kirjoittaja j.a »

putkita se 604lohko pienemmäksi... siel on suihutkin valmiina
Diesel on puhtaampi
Avatar
Dislike
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 138
Liittynyt: Ma 03.09.2012 15:35
Paikkakunta: Kauhava

Re: om601+604+holsetti = haavetta vain ?

Viesti Kirjoittaja Dislike »

j.a kirjoitti:putkita se 604lohko pienemmäksi... siel on suihutkin valmiina


Yks keino tuokin, mitähän mahtaa tulla hintaa per sylinteri. kuitenkin ajatuksena laittaa 606 tai 605 kanget ja männät, joten. eikö tuu kalliimmaksi toi putkitus, öljyruutat ei muistaakseni ollu ku 8€/kpl? ja eihän se suihkujen asennus ameriikantemppu oo :wink:
Kantapään kautta opittu, pysyy mielessä pitempää.

Nykyiset:

Mb w201 om601+604 ST !
Mb w123 sedan (ikuisuus drifting projekti)
j.a
Mersumies
Mersumies
Viestit: 933
Liittynyt: To 21.07.2005 17:12
Paikkakunta: anjala
Viesti:

Re: om601+604+holsetti = haavetta vain ?

Viesti Kirjoittaja j.a »

jos pikkusenkaan perehtyy suihkujen laittoon,ni aikalailla amerikasta on :D ja monivenan lohko olis vielä vahvempi...
itse talvenaikana teen moisen koneen,ni sitte tietää mitä putkitus tulee maksamaan :D
Diesel on puhtaampi
Avatar
Dislike
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 138
Liittynyt: Ma 03.09.2012 15:35
Paikkakunta: Kauhava

Re: om601+604+holsetti = haavetta vain ?

Viesti Kirjoittaja Dislike »

Ilmeisesti jotkut paineen rajottimet tulis olla. tai siis kuulemma lakkaa öljy suihkuamasta kun öpaineet tippuu alle 1,5 bar, m103 ilmeisesti on ruutan paikat valmiina, öljylle vaan reikä tehdä. mahtaakohan olla tuossa 601sessä..
Kantapään kautta opittu, pysyy mielessä pitempää.

Nykyiset:

Mb w201 om601+604 ST !
Mb w123 sedan (ikuisuus drifting projekti)
Avatar
Dislike
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 138
Liittynyt: Ma 03.09.2012 15:35
Paikkakunta: Kauhava

Re: om601+604+holsetti = haavetta vain ?

Viesti Kirjoittaja Dislike »

BTW: tuolta vanhoista topikeista lueskelin että veskola on ilmeisesti ittekki asennellu öljyruiskuja johki viton? lohkoon.. pitääkö paikkansa, saati rupesko toimimaan :)
Kantapään kautta opittu, pysyy mielessä pitempää.

Nykyiset:

Mb w201 om601+604 ST !
Mb w123 sedan (ikuisuus drifting projekti)
Juhnus
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 27
Liittynyt: Ti 08.11.2011 13:12

Re: om601+604+holsetti = haavetta vain ?

Viesti Kirjoittaja Juhnus »

Tällainen projekti ollu kans suunnitteilla... Nyt olis 604 Masterilla ja Mynän pumpulla tulossa,pikku paineilla. Maks. 1bar, niin pitäis kestää. :D
Ja nahkana on Reintzin massa VHT.lla liimattuna. (kansi koneistettu)
Sain kanssa ohjeen serkulta,joka pitää RM-koneistamoo Seinäjoella,että putkittamalla toi 604,että menee 605/606 männät ja veivit,tulisi varmasti kestämään. Olishan se hauska MiniST! :thumbup:
Ite maksoin kattilasta 300e,joten ei kannata varmaan kantta erikseen metsästää. Todennäköisesti saman hintainen...
Tässä kaverin 604+ahdin..
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MGjlSrGJPz8[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=iaIZuLbbfkg[/youtube]
Avatar
Dislike
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 138
Liittynyt: Ma 03.09.2012 15:35
Paikkakunta: Kauhava

Re: om601+604+holsetti = haavetta vain ?

Viesti Kirjoittaja Dislike »

Juhnus kirjoitti:Tällainen projekti ollu kans suunnitteilla... Nyt olis 604 Masterilla ja Mynän pumpulla tulossa,pikku paineilla. Maks. 1bar, niin pitäis kestää. :D
Ja nahkana on Reintzin massa VHT.lla liimattuna. (kansi koneistettu)
Sain kanssa ohjeen serkulta,joka pitää RM-koneistamoo Seinäjoella,että putkittamalla toi 604,että menee 605/606 männät ja veivit,tulisi varmasti kestämään. Olishan se hauska MiniST! :thumbup:
Ite maksoin kattilasta 300e,joten ei kannata varmaan kantta erikseen metsästää. Todennäköisesti saman hintainen...
Tässä kaverin 604+ahdin..
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MGjlSrGJPz8[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=iaIZuLbbfkg[/youtube]


Oi herättää taas rakentelu intoa nämä videot. :thumbup: olis sinänsä "helppo" toi 604. Ja kyllä siihen toi tekniikka vaihtuu, mutta tosin putkitettuna että kun ei jos vaan kun nälkä kasvaa voi paineita nostaa pelkäämättä että kanget sanoo poks. :D mulla on vielä pieni toive että tulevas 601ses olis suihkut. Kun niitä on johki versioihin tehtaalla laitettu ilman turbon muita osia kuitenkaan.
Kantapään kautta opittu, pysyy mielessä pitempää.

Nykyiset:

Mb w201 om601+604 ST !
Mb w123 sedan (ikuisuus drifting projekti)
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: om601+604+holsetti = haavetta vain ?

Viesti Kirjoittaja veskola »

Dislike kirjoitti:BTW: tuolta vanhoista topikeista lueskelin että veskola on ilmeisesti ittekki asennellu öljyruiskuja johki viton? lohkoon.. pitääkö paikkansa, saati rupesko toimimaan :)
Viton lohkossa on ne ruiskut valmiina, minulla ne on ihan tuon saman syyn takia mitä itsekkin haet asennettuna 200d lohkoon ja sitten se 200d lohko on stroukattu viton kampiakselilla 2,2 litraiseksi ja asennettu Vitoon. Kyllä ne toimivat. Moniventtiilin kantta en voi käyttää kun on vähäpäästöinen auto, eli ei menisi enää katsastuksesta läpi kuin hemmetin hyvällä tuurilla :D

Ruiskuissa on noin 1Bar paineventtiili ihan varoilta kuten tehtaan jäljiltäkin, eli jos öljynpaine pääkanavassa uhkaa laskea niin ensimmäisenä aletaan sulkea ruiskuja, jotta muu moottori vielä pelastuu. Minä käytin volkkarin turbokoneen ruiskuja mutta helpommin sinne saanee moniventtiilin tai Viton ruiskut, mutta mitään valmista paikkaa niille ei ole. Surkein tilannehan sitten syntyy jos ruisku sattuu irtoamaan luultavasti -> täystuho. Volkkarin ruiskun putki on hitusen liian lyhyt, joten sen vuoksi se meni tuollaiseksi säätämiseksi. Vitoissa ja monivenoissa pitäisi olla juuri sopiva putki kunhan reikä porataan oikeaan kohtaan. Reiän poraamiseksi öljynpääkanavan tulppauskuula pitää irroittaa ja itse ruuvasin tilalle kierteellisen tulpan lukitteella kiinni, sekin toimii.

http://www.nic.fi/~danes/w638_2/jutut/pic/p0473.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nic.fi/~danes/w638_2/jutut/pic/p0476.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nic.fi/~danes/w638_2/jutut/pic/p0477.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nic.fi/~danes/w638_2/jutut/pic/p0478.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nic.fi/~danes/w638_2/jutut/pic/p0479.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nic.fi/~danes/w638_2/jutut/pic/p0480.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nic.fi/~danes/w638_2/jutut/pic/p0481.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

(Tuon liimaamisen sijaan kannattanee kovajuottaa juuri oikeanmoinen putki tuohon, ei vain ollut semmosia vehkeitä)
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
Dislike
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 138
Liittynyt: Ma 03.09.2012 15:35
Paikkakunta: Kauhava

Re: om601+604+holsetti = haavetta vain ?

Viesti Kirjoittaja Dislike »

Hopsansaa!!

Prokkis ollu vähä jäissä tupa projektin takia ja muiden mielenkiintoisten kiireiden takia.
No nyt on sitte hommattu osaa tontille ja kansi löytyy 606 männät tuli haettua tuasta lapualta, ja kiertokanget tulossa postilla nivalasta, öljysumujen reijät porailtu vielä pitääs ne naputtaa paikoilleen. Ja kattoa kuinka mahtuu kun kampura ja kk paikoillaan. Öljysumut on 606sesta ja avautumis paineet oli baarinluokkaa kaikis. Kansipahvia pitäs vielä sommitella tuleeko se 605 vai 606 tossa 604 mosassa mistä kansi tuli oli jonki sortin metallipahvi saattaisko sellasella saada paineet pysymään oikeassa paikassa, kumminki 5- tai 6pyttyysestä lyhentämällä voi jäädä perästä pahvi ohkaaseksi ? Lohkon pintaa vähä mittoottu ja oli notkolla muistaakseni 0,05mm tai 0.005mm? Kuulostaa kyllä aika olemattomalta toi viimenen luku, mut mitä ootte mieltä vedetäänkö suoraksi ? Huomenna meen kannen kans kansipajalle, ja kattotaan pitääkö pyyhkäästä siivu pois ja miten venttiilit pitää..

Tällästä pajalla tällä kertaa.. kuvia oon aika huono lisäälemään.. nolouttaa... mut pitää yrittää lisätä jos joku haluaa nähdä jotai yksityyskohtia :)
Kantapään kautta opittu, pysyy mielessä pitempää.

Nykyiset:

Mb w201 om601+604 ST !
Mb w123 sedan (ikuisuus drifting projekti)
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: om601+604+holsetti = haavetta vain ?

Viesti Kirjoittaja veskola »

Ehdottomasti molemmat pinnat aivan suoraksi ja kysele nyt vielä niiltä koneistamosta millainen pinnan karkeus pitää laittaa kun käytetään metallitiivistettä. Lyhennetty tiiviste _pitäisi_ toimia hyvin, mutta en halua ottaa mitään vastuita neuvoista, mitä en ole itse kokeillut.

Tuolla:
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 62#p895862" onclick="window.open(this.href);return false;
topiikissahan on sitä massatiiviste metallitiiviste ja tasopinta murheita analysoitu.
Lisää tietoa: www.skg.fi
j.a
Mersumies
Mersumies
Viestit: 933
Liittynyt: To 21.07.2005 17:12
Paikkakunta: anjala
Viesti:

Re: om601+604+holsetti = haavetta vain ?

Viesti Kirjoittaja j.a »

604putkitus pienemmäksi noin 500€ putkineen sisältää tason oikaisun... hyvän näköinen on,mutta savuja ei ole otettu vielä...
Diesel on puhtaampi
Avatar
Dislike
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 138
Liittynyt: Ma 03.09.2012 15:35
Paikkakunta: Kauhava

Re: om601+604+holsetti = haavetta vain ?

Viesti Kirjoittaja Dislike »

Joo, eli kävin tänään tossa paikallisella kansipajalla pyörähtämäs. Venttiilien hionta, kannen oikaasu ja pesu 480e!!! En tiiä onko toi eteläs hirviä hinta mutta näillä korkeuksilla ilmeisesti kansipajat jokka pitää taksat kohdillaan. Ite teen venttiilin hionnat ja oikaasu saattaa onnistua kaverin työpaikalla. Venttiilit on mukava pyyhkäästä läpi ku jokaasella venttiilillä säästää n. 15e lisää projektiin rahaa :-) tänään tuli naputeltua ölkkäsumut paikoilleen, ja kampuraa testailtua että mahtuu limput ohittamaan sumut. Enää huoli kuinka matalalla helmat käy männissä että pitääkö loveta piipuille paikka. No selviää ens viikon aluus. Turbon menoa ja paluuta suunniteltua. lohkon pintaan pyyhkääsin tasopinnan ja siihen tuli nippa ja banjolla turbolle meno. Paluu puolella oli lohkos jo taso niin siihen reikä ja puolentuuman jengat perään. Paluu puolen sisäkoko tulee olemaan n. 17mm ahtaimmas kohtaa muuten n. 19mm ei pitääs ahdistaa :-) Tälläistä tänään huomenna ehkä lisää :p
Kantapään kautta opittu, pysyy mielessä pitempää.

Nykyiset:

Mb w201 om601+604 ST !
Mb w123 sedan (ikuisuus drifting projekti)
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: om601+604+holsetti = haavetta vain ?

Viesti Kirjoittaja veskola »

Luulisi turbon mäntien istuvan sellaisenaan kun niissä on se kolo valmiina suihkuille, ellei ne suihkut nyt ihan mahdottoman alas menneet. Ainoastaan jos alkaa tekemään pidempi-iskuista, silloin tarvii suurentaa koloa, on se niin pienestä kiinni.

Törkeä hinta parin tunnin työstä. Kannattaa tosiaan itse hoitaa venttiilit ja sitten käyttää tasohionnassa, sen pitäisi maksaa veroineen jotakin 50€ luokkaa kun on itse purkanut esikammiot pois. Niissähän se suurin työ on.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5246
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: om601+604+holsetti = haavetta vain ?

Viesti Kirjoittaja S202 »

Meneekö se monivenan hattu 601 lohkon päälle?
S124 300TE
S211 E500
Avatar
Dislike
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 138
Liittynyt: Ma 03.09.2012 15:35
Paikkakunta: Kauhava

Re: om601+604+holsetti = haavetta vain ?

Viesti Kirjoittaja Dislike »

Joo, yritän purkaa ittte kannen kokonaan mutta esikammiot tuottaa vähä ongelmaa. Sillä mistähän niihin avaimen saa, varmaan 12koloavain ja kokoa 30mm, en oo tutkinu tarkemmin mutta siltä se näytää, pitää napata Suuttimet pois niin tietää minkämoista avainta rupee ettimään. Ja kyllä se 604kansi menee 601 päälle, pieniä muutoksia pitää tehdä että saa kaikki sopimaan. Jakoketjun ohjaria vaihtaa ja vähä sellasta ja tällästä.
Kantapään kautta opittu, pysyy mielessä pitempää.

Nykyiset:

Mb w201 om601+604 ST !
Mb w123 sedan (ikuisuus drifting projekti)
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: om601+604+holsetti = haavetta vain ?

Viesti Kirjoittaja veskola »

Yritäppäs napata kuvia tuosta kannen sovittelusta mahdollisimman paljon...
Lisää tietoa: www.skg.fi
j.a
Mersumies
Mersumies
Viestit: 933
Liittynyt: To 21.07.2005 17:12
Paikkakunta: anjala
Viesti:

Re: om601+604+holsetti = haavetta vain ?

Viesti Kirjoittaja j.a »

monivenassa 1kpl öljynpaluu kanavia enemmän,ku kapeessa voi tulla vaikeuksia itse tosiaan laitan 604lohkoon 601:sen kannen
Diesel on puhtaampi
Avatar
Dislike
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 138
Liittynyt: Ma 03.09.2012 15:35
Paikkakunta: Kauhava

Re: om601+604+holsetti = haavetta vain ?

Viesti Kirjoittaja Dislike »

Toi öljynpaluu pitää kattoa, tiivisteitä vertaillessa en kyllä löytänyt kun muutama vesikanava monivenan pahvissa pienemmillä reijillä, pitääpä ottaa uudestaan syyniin, en kyllä usko että näin on saa nähdä. Tai sitten 601 lohkossa paikka muttei kannessa. Kuvia pitää räpsiä lisää. Ja Littaa esille :-) minkähän moista turboa vois laittaa ? 40superia vai 35superia. Pakopesää ajatellu 14 tai 16 ??
Kantapään kautta opittu, pysyy mielessä pitempää.

Nykyiset:

Mb w201 om601+604 ST !
Mb w123 sedan (ikuisuus drifting projekti)
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: om601+604+holsetti = haavetta vain ?

Viesti Kirjoittaja veskola »

Meinaatko ottaa oikein kovat litratehot ja kierrosluvut, semmoset ennätykset, silloin 40 super on oikea valinta. Ei kyllä herää varmaankaan alhaalta...
Lisää tietoa: www.skg.fi
j.a
Mersumies
Mersumies
Viestit: 933
Liittynyt: To 21.07.2005 17:12
Paikkakunta: anjala
Viesti:

Re: om601+604+holsetti = haavetta vain ?

Viesti Kirjoittaja j.a »

riittävästi kaljaa ni herää superikin,jos ei katu autosta kyse
Diesel on puhtaampi
Avatar
sepulaakeri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 912
Liittynyt: Ma 06.11.2006 11:34

Re: om601+604+holsetti = haavetta vain ?

Viesti Kirjoittaja sepulaakeri »

j.a kirjoitti:riittävästi kaljaa ni herää superikin,jos ei katu autosta kyse
Siellähän on paljon kaljaa, missä oot? kun multa loppu :lol: :lol:
W221 S350, R129 SL55 (M113K), W126 560SEL
Avatar
Dislike
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 138
Liittynyt: Ma 03.09.2012 15:35
Paikkakunta: Kauhava

Re: om601+604+holsetti = haavetta vain ?

Viesti Kirjoittaja Dislike »

Yritän pitää kierrokset alhaisina, ei mitään 8000rpm kiertävää mutta sellanne asiallisissa luvuissa pysyvä, mutta sais turbo herätä mahd alhaalta, ettei kauheaa aasin potkua tuu. Katu, ja käyttiksestä peli. Autosta tehdään naisystävällinen eli napin taakse täydet powerit. Toteutus vielä utopiaa muutta se että pakopesä sais olla niin suuri ettei ahdista tehoja liikaa kierroksilla. Vaikka tässä paikallisessa kaljoissa ollaan ei herää sen aijemmin :D
Kantapään kautta opittu, pysyy mielessä pitempää.

Nykyiset:

Mb w201 om601+604 ST !
Mb w123 sedan (ikuisuus drifting projekti)
Avatar
jekku90
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1352
Liittynyt: Su 11.04.2010 11:00
Paikkakunta: sotkamo

Re: om601+604+holsetti = haavetta vain ?

Viesti Kirjoittaja jekku90 »

tekis mieli sanoa että alota se pesän hierominen jostain 12" nurkilta :roll: kuitenkin kaks litranen mylly niin saattas herätäkkin joskus.
sillon vois käyttää tuota 35superia
w201 om605
Avatar
PTracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1096
Liittynyt: Ti 21.08.2007 20:15
Paikkakunta: Kalajoki

Re: om601+604+holsetti = haavetta vain ?

Viesti Kirjoittaja PTracing »

Itsellä nyt Master Power r545 tuossa om603 kyljessä ollut 13.9 pesällä nyt jo useamman tuhat kilometriä ja vaikuttaa tosi hyvältä. Pakosarja on pitkä bensiinimallinen mutta silti heräilee todella mukavasti ja vetojakin tuntuu olevan. Täytys käydä rullilla niin sais paperillekkin faktaa... 200D moottoriin kun laittaa pykälää pienemmän pesän niin vois olla aika hyvä!
IG: @pyrytakkunen
Avatar
Dislike
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 138
Liittynyt: Ma 03.09.2012 15:35
Paikkakunta: Kauhava

Re: om601+604+holsetti = haavetta vain ?

Viesti Kirjoittaja Dislike »

No kyllähän sielä perkele yks öpaluurrikä liikaa on. Nyt tutkimaan että jätetäänkö pois käytöstä vai viedäänkö ulkoisesti öljypohjaan...
Kantapään kautta opittu, pysyy mielessä pitempää.

Nykyiset:

Mb w201 om601+604 ST !
Mb w123 sedan (ikuisuus drifting projekti)
Vastaa Viestiin