722.4 ja 722.3 erot ja vaihto?
722.4 ja 722.3 erot ja vaihto?
Lueskelin paljon mutta ei nyt tähän hätään löytynyt tietoa ...varmasti tästä aiheesta on paljon juttua mutta :
-Onko 722.3 öljypohja neliön muotinen ja 4pultilla kiinni ja tästä tunnistaisi tämän askin ulkoapäin?
-722.4 kuudella pultilla öljypohja kiinni ja taas ulkoinen tunnistus tästä...tieten numero sarja vahvistaa tämäm mutta noin karkeasti?
-millainen vaihtotyö tai oikeastaan joutuuko muuttamaan ohjauksia 722.4 jos vaihtaa 722.3 vai meneekö ihan suorilla kaikki kiinni letkuineen putkineen ja kardaaneineen?
-kyseinen aski jos nyt tartten varalle olisi 300e bensasta
Kiitos jo etukäteen!
-Onko 722.3 öljypohja neliön muotinen ja 4pultilla kiinni ja tästä tunnistaisi tämän askin ulkoapäin?
-722.4 kuudella pultilla öljypohja kiinni ja taas ulkoinen tunnistus tästä...tieten numero sarja vahvistaa tämäm mutta noin karkeasti?
-millainen vaihtotyö tai oikeastaan joutuuko muuttamaan ohjauksia 722.4 jos vaihtaa 722.3 vai meneekö ihan suorilla kaikki kiinni letkuineen putkineen ja kardaaneineen?
-kyseinen aski jos nyt tartten varalle olisi 300e bensasta
Kiitos jo etukäteen!
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: 722.4 ja 722.3 erot ja vaihto?
Ei niissä suurempia eroja ollu. Turbiini nyt ainakin. 722.3 on öljypohja kuudella pultilla kiinni.atlas kirjoitti:Lueskelin paljon mutta ei nyt tähän hätään löytynyt tietoa ...varmasti tästä aiheesta on paljon juttua mutta :
-Onko 722.3 öljypohja neliön muotinen ja 4pultilla kiinni ja tästä tunnistaisi tämän askin ulkoapäin?
-722.4 kuudella pultilla öljypohja kiinni ja taas ulkoinen tunnistus tästä...tieten numero sarja vahvistaa tämäm mutta noin karkeasti?
-millainen vaihtotyö tai oikeastaan joutuuko muuttamaan ohjauksia 722.4 jos vaihtaa 722.3 vai meneekö ihan suorilla kaikki kiinni letkuineen putkineen ja kardaaneineen?
-kyseinen aski jos nyt tartten varalle olisi 300e bensasta
Kiitos jo etukäteen!
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Re: 722.4 ja 722.3 erot ja vaihto?
Oletko varma tästä tästä 6-pulttia =722.3 ????
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: 722.4 ja 722.3 erot ja vaihto?
Kyllä voisin melkein väittää. Ei ole kauaa kun omaa lootan pohjaa tiirailin alhaalta päin mutta en kyllä tarkemmin pulttimäärää.atlas kirjoitti:Oletko varma tästä tästä 6-pulttia =722.3 ????
Edit. On siinä kuus. Mulla oli puhelimessa kuva lootasta
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Re: 722.4 ja 722.3 erot ja vaihto?
722.3:ssa suuremmat öljynjäähytysputkien banjoliittimet.
Lootan sähköpistoke erilainen. Eri turbiini.
Muuten käy melkolailla kaikki ristiin. KArdaanin kolmiolaipan voi joutua vaihtamaan vanhasta.
722.3 kestää käytännöstä ~ tuplasti tehoa vs. 722.4
Lootan sähköpistoke erilainen. Eri turbiini.
Muuten käy melkolailla kaikki ristiin. KArdaanin kolmiolaipan voi joutua vaihtamaan vanhasta.
722.3 kestää käytännöstä ~ tuplasti tehoa vs. 722.4
Re: 722.4 ja 722.3 erot ja vaihto?
Eli jäähytysputket otat siitä autosta missä on iso loota, sähköpistokkeen vaihat (helppo homma neljä johtoa) ja turbiinihan vaihtuu siinä samalla kun lootakin. Laippakin on helppo homma vaihtaa jos sille tulee tarvista.Mika.T kirjoitti:722.3:ssa suuremmat öljynjäähytysputkien banjoliittimet.
Lootan sähköpistoke erilainen. Eri turbiini.
Muuten käy melkolailla kaikki ristiin. KArdaanin kolmiolaipan voi joutua vaihtamaan vanhasta.
722.3 kestää käytännöstä ~ tuplasti tehoa vs. 722.4
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Re: 722.4 ja 722.3 erot ja vaihto?
Katselin nykyistä öljypohjaa ja siellä olisi näitten tietojen perusteella 722.3 vaikka auto on orkkis 230????Outoa.
Vin koodillahan ton näkis... onko sitten jo aski vaihdettu jälkeen päin sitten
Vin koodillahan ton näkis... onko sitten jo aski vaihdettu jälkeen päin sitten
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: 722.4 ja 722.3 erot ja vaihto?
Kato siitä numerosarjasta kumpi siellä on.atlas kirjoitti:Katselin nykyistä öljypohjaa ja siellä olisi näitten tietojen perusteella 722.3 vaikka auto on orkkis 230????Outoa.
Vin koodillahan ton näkis... onko sitten jo aski vaihdettu jälkeen päin sitten
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Re: 722.4 ja 722.3 erot ja vaihto?
Eiköhän molemmat oo kuudella kiinni... siinä isossa lootassa on öljypohjan toisella pitkällä sivulla, semmonen "U:n" mallinen kurvi.
Tai sitten muistan väärin!
Tai sitten muistan väärin!
Re: 722.4 ja 722.3 erot ja vaihto?
Kattoo sen numerosarjan, niin ei tarvii ihmetellä niitä lootan muotoja sen enempää. Löytyy apukuskin puolelta öljypohjan yläpuolelta. Suunnilleen keskellä numero ritirampsua lukee 722.xxx mikä malliltaan sitten onkin.
Edit:
Edit:
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Re: 722.4 ja 722.3 erot ja vaihto?
Hyvä..tuo numero sarjan ja missä kohdin se on niin oli hyvä tieto eli katsotaan 100% varmuudella sieltä varmistus.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-