KOKEMUKSIA ML:stä (W164)`?
KOKEMUKSIA ML:stä (W164)`?
Tuollainen peli 320cdi mallisena olisi haussa. Millaisia kokemuksia on autosta. Airmatic, navi ja nahkapenkit ovat päätyneet omalle pakkolistalle.
BMW-kuski on aina oikeassa
Re: KOKEMUKSIA ML:stä (W164)`?
Itsellä bensapeli, joten en tuosta 320cdistä osaa mitään sanoa. Edellisessä korimallissa dieseleissä tuntui olevan niin paljon kaikkea pientä ja isoa, että päädyin korimallia päivittäessä jatkamaan bensavehkeellä, varsinkin kun kulutuksessa ei ole edelleenkään kuin se litra pari satasella eroa.
Navi ja nahkapenkit on. Airmaticin olisin itsekin halunnut, mutta kaikkea ei aina saa. En voi kyllä väittää, että olisin sitä arimaticia jälkeen päin kaivannut. Hyvät kyydit antaa rautajousillakin.
Enemmänkin miettisin offroad -pakettia. W163:ssa oli alennusvaihteet ja erillisrunko. Kulki lumihangessa paremmin kuin tämä W164. Kaikessa muussa W164 on todella paljon parempi.
Käyttökokemukset: ei vikoja, ei ongelmia. Upea auto.
Navi ja nahkapenkit on. Airmaticin olisin itsekin halunnut, mutta kaikkea ei aina saa. En voi kyllä väittää, että olisin sitä arimaticia jälkeen päin kaivannut. Hyvät kyydit antaa rautajousillakin.
Enemmänkin miettisin offroad -pakettia. W163:ssa oli alennusvaihteet ja erillisrunko. Kulki lumihangessa paremmin kuin tämä W164. Kaikessa muussa W164 on todella paljon parempi.
Käyttökokemukset: ei vikoja, ei ongelmia. Upea auto.
2004 SLK 320 Final Edition
Re: KOKEMUKSIA ML:stä (W164)`?
airmatic on kyllä ihan verraton varuste, ajo todella mielyttyvää ja tarvittaessa myös urheillisuutta. mutta se vain kannattaa muistaa että kun tuollaisen airmaticin laittaa niin pari tuhatta euroa kannattaa aina olla perstaskussa rahaa remontin varalle.Frankie kirjoitti:Tuollainen peli 320cdi mallisena olisi haussa. Millaisia kokemuksia on autosta. Airmatic, navi ja nahkapenkit ovat päätyneet omalle pakkolistalle.
omassa ollut 2 vuoden aikana vikoja mm. molemmat taka ilmapussit meni puhki samaan aikaan, laturi ei ladannut enää, hiilet ja hiili sillat vaihtoon, hiukkassuodattimen paine-ero anturin vaihto, alapallonivel takaa, takaiskarit vaihdettu.
jos nyt tämä kiinnostaa
sitten hiukkassuodattimen poisto, kun meni tukkoon.
eli aika pienillä korjauksilla ainakin omasta mielestäni olen päässyt vaikka kilometrejä oli osto hetkellä kertynyt jo 185 uhatta. nyt mittarissa 249 tuhatta.
MB S w222 lang 500 plug-in hyprid
MB Sprinter 319 2013 pitkä ja korkea
star ver. 9/2014
LYNX xtrim 800etec 2017
entiset------------------------------------------------
MB S w221 lang 320cdi 2009
MB Sprinter 316 2010
MB Vario w668 612d 1999
MB ml w164 320cdi airmatic sport 2006 EGR ja DPF poistettu + lisävoimaa by tuikku
MB sprinter w903 313cdi 2000 raksa autona
VW Tiguan 2.0 TDI track&field 4Motion. vm08
VW caravelle 2.4d vm91 raksa autona
MB s203 200cdi vm05
MB c220 sport-95-
MB 220d w115 ikuinen projekti
opel ascona 2.0 i vm88
toyota corolla 1.6 vm 89
LYNX rave 600 sc 2011
MB Sprinter 319 2013 pitkä ja korkea
star ver. 9/2014
LYNX xtrim 800etec 2017
entiset------------------------------------------------
MB S w221 lang 320cdi 2009
MB Sprinter 316 2010
MB Vario w668 612d 1999
MB ml w164 320cdi airmatic sport 2006 EGR ja DPF poistettu + lisävoimaa by tuikku
MB sprinter w903 313cdi 2000 raksa autona
VW Tiguan 2.0 TDI track&field 4Motion. vm08
VW caravelle 2.4d vm91 raksa autona
MB s203 200cdi vm05
MB c220 sport-95-
MB 220d w115 ikuinen projekti
opel ascona 2.0 i vm88
toyota corolla 1.6 vm 89
LYNX rave 600 sc 2011
Re: KOKEMUKSIA ML:stä (W164)`?
Saakos airmatickin varaosia ulkomailta. Jos saa paljonko maksaa ilmapussien ym. Uusinta veroineen ja posteineen.
Muuten pitäisi olla luotettava peli?
Mites rautajousilliset, saako niihin ostaa alustasarjoja?
Muuten pitäisi olla luotettava peli?
Mites rautajousilliset, saako niihin ostaa alustasarjoja?
BMW-kuski on aina oikeassa
Re: KOKEMUKSIA ML:stä (W164)`?
No nyt pitäisi mennä hakemaan w164 320cdi kaupasta (2008). On airmaticit, navit ja kilkkeet, saas nähdä miten käy.
BMW-kuski on aina oikeassa
Re: KOKEMUKSIA ML:stä (W164)`?
No nyt on ML alla. Airmatic off-road paketilla on hauska varuste ja oston ajoitus osui nappiin. Ostoa seuraavana päivänä pki-seudulle tuli kunnon lumimyräkkä. Hullun naurun kera oli hauskaa painaa nietoksessa kun muut lapioi autojaan irti
Muutama vikakin löytyi pakkasen kiristyessä. Auto ei meinannut lähteä käyntiin, eli hehkut on sipissä. Autoliike antoi saman tien uuden Eemelin 350 4maticin lainaan hehkujen vaihdon ajaksi. Ei pöllömpää autoliikkeeltä. Kannattaako vaihtaa samalla jotain muuta kulutusosaa tai tarkistaa jonkun muun osan kunto?
Lisäksi ihmetyttää se että ratti ei palauta. Onko ominaisuus vai vika? Lainassa olevan Eemelin ohjaus ei myöskään palauta kunnolla, mutta sentään yrittää palauttaa mutta vaisusti.
Voiko ML:n etupään alatukivarsiin vaihtaa pelkät pallonivelet vai meneekö koko tukivarsi vaihtoon. Mistä kannataa ostaa osia ulkomailta?
Muutama vikakin löytyi pakkasen kiristyessä. Auto ei meinannut lähteä käyntiin, eli hehkut on sipissä. Autoliike antoi saman tien uuden Eemelin 350 4maticin lainaan hehkujen vaihdon ajaksi. Ei pöllömpää autoliikkeeltä. Kannattaako vaihtaa samalla jotain muuta kulutusosaa tai tarkistaa jonkun muun osan kunto?
Lisäksi ihmetyttää se että ratti ei palauta. Onko ominaisuus vai vika? Lainassa olevan Eemelin ohjaus ei myöskään palauta kunnolla, mutta sentään yrittää palauttaa mutta vaisusti.
Voiko ML:n etupään alatukivarsiin vaihtaa pelkät pallonivelet vai meneekö koko tukivarsi vaihtoon. Mistä kannataa ostaa osia ulkomailta?
BMW-kuski on aina oikeassa
Re: KOKEMUKSIA ML:stä (W164)`?
Taitaa olla mersun ominaisuus tuo ratin vaisu palautuminen.
Re: KOKEMUKSIA ML:stä (W164)`?
Ebay.de on hyvä ja Saksan kauppa mutta osat enimmäkseen tarviketta ..no halpaa mutta on siellä ihan samanmerkkiä osia mitä Suomessakin
Bald on alkuperäis osien liike..hyvä .Alvadi.ee löytyy myös jotain kohtuu hintaa ja voihan sieltä suoraankin käydä hakemassa ja laittaa kaljalavanpäälle niin kulkee nätisti kärryllä.
Sitten jenkkilästä jotain osia esim.ilmajousitusta
Bald on alkuperäis osien liike..hyvä .Alvadi.ee löytyy myös jotain kohtuu hintaa ja voihan sieltä suoraankin käydä hakemassa ja laittaa kaljalavanpäälle niin kulkee nätisti kärryllä.
Sitten jenkkilästä jotain osia esim.ilmajousitusta
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: KOKEMUKSIA ML:stä (W164)`?
Bald.de lienee jälleenmyyjä Saksassa. Miten hinnat asettuu esim. KL varaosiin jos huomioi postikulut, onko kokemuksia?
BMW-kuski on aina oikeassa
Re: KOKEMUKSIA ML:stä (W164)`?
Osista en tiedä, kun en ole tarvinnut. Huollattaa kannattaa Suomenlahden eteläpuolella, jos matkat eivät ole ongelma. Silberautossa hinnat ovat noin kolmanneksen Vehon hinnoista ja Mercedes-Benzin sähköinen huoltokirja pysyy silti täydellisenä. Palvelu ja laatu erittäin hyvää. Ajanvaraukset onnistuu kätevästi sähköpostilla. Hort autoa ovat monet myös Tallinnassa käyttäneet. Paja oli piukassa AMG-malleja ja muuta erikoisempaa mersua, kun viime kesänä piipahdin.
2004 SLK 320 Final Edition
Re: KOKEMUKSIA ML:stä (W164)`?
Suoraan TM:stä "Ohjauksen vaste on sopiva, mutta tunto on aavistuksen etäinen ja palautus vajaa."thenq kirjoitti:Taitaa olla mersun ominaisuus tuo ratin vaisu palautuminen.
Ihmeellinen ominaisuus, mutta kai siihen tottuu.
BMW-kuski on aina oikeassa
Re: KOKEMUKSIA ML:stä (W164)`?
Käynnistyvyysongelmien syynä oli pimennyt hehkurele, jonka myyjäliike korjasi. Nyt lähtee heti käyntiin kylmänäkinFrankie kirjoitti:No nyt on ML alla. Airmatic off-road paketilla on hauska varuste ja oston ajoitus osui nappiin. Ostoa seuraavana päivänä pki-seudulle tuli kunnon lumimyräkkä. Hullun naurun kera oli hauskaa painaa nietoksessa kun muut lapioi autojaan irti
Muutama vikakin löytyi pakkasen kiristyessä. Auto ei meinannut lähteä käyntiin, eli hehkut on sipissä. Autoliike antoi saman tien uuden Eemelin 350 4maticin lainaan hehkujen vaihdon ajaksi. Ei pöllömpää autoliikkeeltä. Kannattaako vaihtaa samalla jotain muuta kulutusosaa tai tarkistaa jonkun muun osan kunto?
Lisäksi ihmetyttää se että ratti ei palauta. Onko ominaisuus vai vika? Lainassa olevan Eemelin ohjaus ei myöskään palauta kunnolla, mutta sentään yrittää palauttaa mutta vaisusti.
Voiko ML:n etupään alatukivarsiin vaihtaa pelkät pallonivelet vai meneekö koko tukivarsi vaihtoon. Mistä kannataa ostaa osia ulkomailta?
BMW-kuski on aina oikeassa
Re: KOKEMUKSIA ML:stä (W164)`?
Samalla tuli ilmoitus, että takaparkkianturi rikki eli se menee myyjäliikkeen piikkiin. Tilasin auton huoltohistorian ja kaikesta päätelleen mitään suurempia vikoja ei ole ollut. Ovenkahva on vaihdettu jossain vaiheessa.Autolla siis ajettu 124tkmFrankie kirjoitti:Käynnistyvyysongelmien syynä oli pimennyt hehkurele, jonka myyjäliike korjasi. Nyt lähtee heti käyntiin kylmänäkinFrankie kirjoitti:No nyt on ML alla. Airmatic off-road paketilla on hauska varuste ja oston ajoitus osui nappiin. Ostoa seuraavana päivänä pki-seudulle tuli kunnon lumimyräkkä. Hullun naurun kera oli hauskaa painaa nietoksessa kun muut lapioi autojaan irti
Muutama vikakin löytyi pakkasen kiristyessä. Auto ei meinannut lähteä käyntiin, eli hehkut on sipissä. Autoliike antoi saman tien uuden Eemelin 350 4maticin lainaan hehkujen vaihdon ajaksi. Ei pöllömpää autoliikkeeltä. Kannattaako vaihtaa samalla jotain muuta kulutusosaa tai tarkistaa jonkun muun osan kunto?
Lisäksi ihmetyttää se että ratti ei palauta. Onko ominaisuus vai vika? Lainassa olevan Eemelin ohjaus ei myöskään palauta kunnolla, mutta sentään yrittää palauttaa mutta vaisusti.
Voiko ML:n etupään alatukivarsiin vaihtaa pelkät pallonivelet vai meneekö koko tukivarsi vaihtoon. Mistä kannataa ostaa osia ulkomailta?
BMW-kuski on aina oikeassa
Re: KOKEMUKSIA ML:stä (W164)`?
Kysyn täältäkin, että löytyykö alkuperäisosana koiraverkkoa taakse siis sellaista joka on intergoitu takatilan rullaverhoon?
BMW-kuski on aina oikeassa
-
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 3
- Liittynyt: La 08.12.2012 14:06
Re: KOKEMUKSIA ML:stä (W164)`?
Koiraverkko on erillinen kapistus. Eikä onneksi edes kallis. Kysy KL- varaosat.
Re: KOKEMUKSIA ML:stä (W164)`?
Onko se metallinen häkkyrä vai jotain muuta. Yritin googlata, mutta eipä löytynyt kuvaa orkkisosastaMersetti-vieköön kirjoitti:Koiraverkko on erillinen kapistus. Eikä onneksi edes kallis. Kysy KL- varaosat.
BMW-kuski on aina oikeassa
-
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 3
- Liittynyt: La 08.12.2012 14:06
Re: KOKEMUKSIA ML:stä (W164)`?
Heh! Toin kaverille ML280cdi:n 2009 saksasta Mersulta kolme viikkoa sitten. Off-road paketilla+stylepaketilla, säädettävällä ilmaalustalla, telkkarit ja pelit ja Tehdas-takuu auto, 2vuotta ilman kilometrirajoitusta. Kauppaan liitettiin verkko. Tuli uusi ja paketissa. En avannut. Näin vilaukselta paikoillaan kun kaveri ajoi ajokoiransa kanssa jänismetsälle. Juttelin ja vilkuilin peräkonttiin. Verkko kiinnitetään rättikannen systeemiin alapäästä ja ylätanko suoraan katossa oleviin kiinnikkeisiin. Sanoi että on hyvä ja toimii. Ajokoira ainakin pysyy verkon takana. Kaukalomatto kannattaa myös ostaa peräkonttiin.
Re: KOKEMUKSIA ML:stä (W164)`?
Ok, pitääpä soitella Veholle ja kysellä. Kaukalomatto jo löytyykin.Mersetti-vieköön kirjoitti:Heh! Toin kaverille ML280cdi:n 2009 saksasta Mersulta kolme viikkoa sitten. Off-road paketilla+stylepaketilla, säädettävällä ilmaalustalla, telkkarit ja pelit ja Tehdas-takuu auto, 2vuotta ilman kilometrirajoitusta. Kauppaan liitettiin verkko. Tuli uusi ja paketissa. En avannut. Näin vilaukselta paikoillaan kun kaveri ajoi ajokoiransa kanssa jänismetsälle. Juttelin ja vilkuilin peräkonttiin. Verkko kiinnitetään rättikannen systeemiin alapäästä ja ylätanko suoraan katossa oleviin kiinnikkeisiin. Sanoi että on hyvä ja toimii. Ajokoira ainakin pysyy verkon takana. Kaukalomatto kannattaa myös ostaa peräkonttiin.
BMW-kuski on aina oikeassa
Re: KOKEMUKSIA ML:stä (W164)`?
No niin, nyt on ajettu n. 10.000km ja hyvältä tuntuu. Takuuseen korjattiin väljä rattiakseli, joka aiheutti klappia ratissa sekä ääntä etupäässä. Nyt auto on sellainen kuin pitää, ei voi olla tykkäämättä.
BMW-kuski on aina oikeassa
Re: KOKEMUKSIA ML:stä (W164)`?
Miten tuo väljän rattiakseli ilmenee? Mulla 320CDI:ssä kuuluu klopotusta täristävällä jääpolannetiellä, ja tuntuu että jotain väljää on, ihan kuin jossain 0,5cm välys ratista n. 1m alaspäin. Klopisee inhottavasti siis kun on sopivasti röpötietä tarjolla, erityisesti talvioloissa pikkuteillä huomaa juuri esim. 40-50km/h vauhdissa.
Re: KOKEMUKSIA ML:stä (W164)`?
Itse itselleni vastaten: hovikorjaamolla sanoivat että juuri pieni välyksen tuntu ja kopina rattiakselista viittaavat ihan ko. ongelmaan. Näitä on kuulemma vaihdeltu jonkin verran. Joten pitää harkita vaihtoa itsekin.
Re: KOKEMUKSIA ML:stä (W164)`?
W164 CDI270 ollut joskus käytössä vähän jotain pientä.. virtalukko toimii kun haluaa (avain ei käänny kun laittaa sisään).
Lähtee toimimaan kun vetelee avainta pois ja takas 5-20 kertaa. Niin ja kontti ei välillä vedä itseään kunnolla kiinni ja jää
kontin valo palamaan vaikka sen laittais kunnolla kiinni. Autolla ajettu alle 100tkm.
Lähtee toimimaan kun vetelee avainta pois ja takas 5-20 kertaa. Niin ja kontti ei välillä vedä itseään kunnolla kiinni ja jää
kontin valo palamaan vaikka sen laittais kunnolla kiinni. Autolla ajettu alle 100tkm.
Viimeksi muokannut Modano, Su 17.03.2013 17:32. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
GLE 350DE AMG 2020 W167
Re: KOKEMUKSIA ML:stä (W164)`?
kuuleman mukaan W164 renkaanvaihdossa kannattaa olla tarkkana, auton omaa tunkkia käytettäessä on Saksassa useampi auto kaatunut kun tuo yläpään kiinnike murtuu irti...
Re: KOKEMUKSIA ML:stä (W164)`?
ML 320CDI -09 airmaticilla ajettu 50tkm ja on todella huono ajolleen ja tuntuu nypyttävän töyssyissä. Kulmat säädetty juuri. Olisiko tietoa mikä voisi olla vikana?
Re: KOKEMUKSIA ML:stä (W164)`?
rehellisesti, kannattaa ottaa selvää ennen kuin ostaa ml:n. missä menetkin, kuulee vain haukkuja ml:n laadusta. no, mistä lähtien jenkit on osannu autoja tehdä?
kait 2006, top gearin katsojat ( 250 000 000 ) äänestivät ml mersun HUONOIMMAKSI autoksi. siellä ranskalaisten tasolla. mutta toki paljon jenkkien omia merkkejä parempi.
kait 2006, top gearin katsojat ( 250 000 000 ) äänestivät ml mersun HUONOIMMAKSI autoksi. siellä ranskalaisten tasolla. mutta toki paljon jenkkien omia merkkejä parempi.
C209 CLK270CDI A -03
Re: KOKEMUKSIA ML:stä (W164)`?
Niin, W164 esiteltiin vasta mallivuodelle 2006, joten paljon ovat Top Gearin katsojat ehtineet käydä koeajoilla lyhyessä ajassa. Valmistusmäärätkin vuonna 2006 olivat W164:n kohdalla vielä kymmenissä tuhansissa, joten todella pitkät jonot ovat kiemmurrelleet mersuliikkeiden pihassa, jotta kaikki 250 000 000 katsojaa ovat ehtineet W164:n maailman huonoimmaksi autoksi itse todeta.
Rehellisesti, tuo huono maine koskee ensimmäistä korimallia, W163:sta. Ei W164:sta. Kyseessä oli täysin eri auto.
W163 oli erillisrungolle tehty vanhan koulukunnan maastoauto alennusvaihteineen. W164 on itsekantavalla korilla varustettu katumaasturi. Autoista ei taida löytää yhtään osaa, jotka voi vaihtaa keskenään, jopa vanteet ovat eri mitoilla. Kokemusta on molemmista, eikä se W163:kaan ole ollenkaan niin huono kun sen nettimaine. Oma pysyi kasassa ihan hyvin. Mittarissa oli lähes 300 000 kun sen myin täysin ehjänä.
Mutta W164 on kyllä kieltämättä laadultaan ja muilta ominaisuuksiltaan selvästi parempi. Kun uusin W166 esiteltiin, niin olin lukevinani useammastakin autolehdestä, että vanhempaa W164:sta pidettiin parempana autona kuin uutta W166:ta. Varsinkin Mercedes Enthusiast totesi, että takapakkia on otettu dynaamisuuden, muotoilun ja ajettavuuden suhteen. Parempaa oli vain kulutuslukemat, joita oli niitäkin kaunisteltu useampi litra.
Rehellisesti, tuo huono maine koskee ensimmäistä korimallia, W163:sta. Ei W164:sta. Kyseessä oli täysin eri auto.
W163 oli erillisrungolle tehty vanhan koulukunnan maastoauto alennusvaihteineen. W164 on itsekantavalla korilla varustettu katumaasturi. Autoista ei taida löytää yhtään osaa, jotka voi vaihtaa keskenään, jopa vanteet ovat eri mitoilla. Kokemusta on molemmista, eikä se W163:kaan ole ollenkaan niin huono kun sen nettimaine. Oma pysyi kasassa ihan hyvin. Mittarissa oli lähes 300 000 kun sen myin täysin ehjänä.
Mutta W164 on kyllä kieltämättä laadultaan ja muilta ominaisuuksiltaan selvästi parempi. Kun uusin W166 esiteltiin, niin olin lukevinani useammastakin autolehdestä, että vanhempaa W164:sta pidettiin parempana autona kuin uutta W166:ta. Varsinkin Mercedes Enthusiast totesi, että takapakkia on otettu dynaamisuuden, muotoilun ja ajettavuuden suhteen. Parempaa oli vain kulutuslukemat, joita oli niitäkin kaunisteltu useampi litra.
2004 SLK 320 Final Edition
Re: KOKEMUKSIA ML:stä (W164)`?
Itsellänikin ollut nyt viikon W164 ML270 ajossa.. Tosi mukava pirssi kaikinpuolin. Mersultaki isoa plussaa esim.
uudesta "vaihdekepistä", rattivaihteista ja siitä että vihdoin on kuppitelineitä vaikka mulle jakaa. Ei vaan oo mikään
hirveen taloudellinen tollanen yli kaks tonnia painava panssarivaunu. Omalla ajotyylillä n. 11.5/100.
Maasturiksi myös tosi hyvän näkönen pirssi, tosin ei mikään hirveen tilava auto.
uudesta "vaihdekepistä", rattivaihteista ja siitä että vihdoin on kuppitelineitä vaikka mulle jakaa. Ei vaan oo mikään
hirveen taloudellinen tollanen yli kaks tonnia painava panssarivaunu. Omalla ajotyylillä n. 11.5/100.
Maasturiksi myös tosi hyvän näkönen pirssi, tosin ei mikään hirveen tilava auto.
GLE 350DE AMG 2020 W167
Re: KOKEMUKSIA ML:stä (W164)`?
ML 500 on mennyt viimeiset 9000 kilometriä 13.0 litran keskikulutuksella. Koskaan en ole nähnyt alle kympin lukemia. Matka-ajossa pääsee jonnekin 10,3l lukemiin. Eli taloudellisempi voisi kyllä olla, mutta iloistaan sitä ihminen maksaa.
2004 SLK 320 Final Edition
Re: KOKEMUKSIA ML:stä (W164)`?
Joo, mä hankin ML500 mesen käytettynä 6kk sitten. Ajettu 120000 km, ja kyllä pikku murheita on ollut. Ensin meni vesipumppu, sen jälkeen renkaiden paineen tunnistin ja sitten yläkuolokohdan anturi nyt täytyy vaihdattaa takapoksin kahva, kun ei aina vedä luukkua kopkonaan kiinni. Vähän jännittää, että mitä seuraavaksi, kun pitäisi uskaltaa mökille ajella, heh. Olisiko kellään comandiin uutta kartta-cd levyä, tai kuulemma voisi imuroida netistä. Onneksi on toinenkin mese tallissa eli ei liikkuminen jää "möllistä" kiinni. muuten kyllä olen tykästynyt autoon, mutta se jenkkilaatu ???
Re: KOKEMUKSIA ML:stä (W164)`?
Nyt on ajettu yli 30.000km hankintahetkestä, eikä mitään isompaa ole ollut. Pari poltinta mennyt takavaloista. Väljää rattiakselia ei sitten edes ollut, taas Vehon huolto kohelsi. Viimeinen tikki oli, että pitäisi koko rattiakseli vaihtaa, kustannusarvio 3500 euroa (rattiakseli 2300 euroa). Kävin onneksi toisessa liikkeessä ja syynä oli rattiakselin ja ohjausvaihteen välillä olleen liitoksen löystyminen (pultti löysällä!). Ei maksanut kirraus mitään.
No nyt on sitten uusi rattiakseli vapaana jos joku tarvii. Tilasin sen Jenkeistä uutena. Käy myös E-mersuihin joissa on automaattinen etäisyydensäätö
Itse ainakin olen tykännyt autosta ja matkaa sillä on hemmetin hauska ajaa. Ei tunnu matka missään. Viimeisen 5400km keskikulutus 9.3 litraa. Pääasiassa ajellaan PKIU-seudulla.
No nyt on sitten uusi rattiakseli vapaana jos joku tarvii. Tilasin sen Jenkeistä uutena. Käy myös E-mersuihin joissa on automaattinen etäisyydensäätö
Itse ainakin olen tykännyt autosta ja matkaa sillä on hemmetin hauska ajaa. Ei tunnu matka missään. Viimeisen 5400km keskikulutus 9.3 litraa. Pääasiassa ajellaan PKIU-seudulla.
BMW-kuski on aina oikeassa