Kurkkasinpa huvikseen kromikaaren alle, ja tälläistä löyty, vaikkakin olihan tuo odotettavissa ;
Eli mitenhän lähtisin työstään tuota, hionta, pakkeli, hionta ja maalaus?
Läpimädän kaaren korjaus
Re: Läpimädän kaaren korjaus
nakkaat kaivoon sen kaaren ja haet tarvike kaaren joka maksaa jotain 50€ jos en väärin muista plus tietysti maalaus valitsemallanne tavalla
w201 om605
Re: Läpimädän kaaren korjaus
Uusi lokasuoja maksaa n.50€ Monetissa. Ei kannata korjata vanhaa.
Pessimisti Ei Pety
W124 250 Man.
W309 om603.
W124 250 Man.
W309 om603.
Re: Läpimädän kaaren korjaus
Turhan kalliiksi tulee kun joka nurkassa lienee samanlainen korroosiopesäke
Re: Läpimädän kaaren korjaus
Taakse maksaa uudet kaaret jotaa 20e eli 140e olis joka nurkkaan uutta peltiä mikä on ainut järkevä vaihtoehto.
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Re: Läpimädän kaaren korjaus
ei se kittikään ilmaista ole + työmäärä tai sitten vedät kromikaaret kiinni sialla ja kovaa ajoaBomberi kirjoitti:Turhan kalliiksi tulee kun joka nurkassa lienee samanlainen korroosiopesäke
500 €:n lankkuja, ducato ja laguna...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: Läpimädän kaaren korjaus
Hiekkapuhallus ja sen jälkeen puukkosahalla kaari irti ja uusi korjauspala tilalle. Ei mitään järkeä alkaa hiomaan käsin/koneella tjms.
Syvälle menevässä ruosteessa ainoa hyvä menetelmä on leikata se koko pellin pala pois ja laittaa uutta tilalle...mutta se on susta ittestä kiinni moneksiko vuodeksi teet autoa. Jos sen elinkaari on enää 5 vuotta niin ei se niin tarkkaa ole, pahimmat pois ja pakkelilla sileäksi, pahimmat reijät pelillä umpeen.
Syvälle menevässä ruosteessa ainoa hyvä menetelmä on leikata se koko pellin pala pois ja laittaa uutta tilalle...mutta se on susta ittestä kiinni moneksiko vuodeksi teet autoa. Jos sen elinkaari on enää 5 vuotta niin ei se niin tarkkaa ole, pahimmat pois ja pakkelilla sileäksi, pahimmat reijät pelillä umpeen.
Lisää tietoa: www.skg.fi