Dieselien tehoista, ahtamisesta, katsastuksista

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
pulismi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 59
Liittynyt: Ma 26.10.2009 22:36

Re: Dieselien tehoista, ahtamisesta, katsastuksista

Viesti Kirjoittaja pulismi »

Meneekö 50.2/65 kompura billetti ja 51/47 turbiini siivellä pahasti pieleen,turbo oli gt2056v mihi toi modi tulis?
Solmurauta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 166
Liittynyt: Pe 14.11.2008 09:28

Re: Dieselien tehoista, ahtamisesta, katsastuksista

Viesti Kirjoittaja Solmurauta »

Vastaus kysymykseen: Meneekö 50.2/65 kompura billetti ja 51/47 turbiini siivellä pahasti pieleen,turbo oli gt2056v mihi toi modi tulis?

Mielummin 50mm turbiinipuoli. Isompaa ei oikein helpolla saa sovitettua. 47mm siipisuhde kompressoriin ei ole hyvä.
Holset siellä lukee..
MJPfin
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3920
Liittynyt: Pe 14.09.2018 20:20

Re: Dieselien tehoista, ahtamisesta, katsastuksista

Viesti Kirjoittaja MJPfin »

Menee pieleen, mutta ei välttämättä juuri siipien suhteen tietämättä kompressorin ja turbiinin paineita millä on tarkoitus ajaa.
Kompuran kotelo on tuossa ahdas ja alkaa haittaamaan virtausta, lisää sakkaus taipumusta kun kompura virtaa sisään koteloon enemmän kuin kotelosta järkevästi saa ulos.

Vaihtaisin rungon gt2359 tai 2559 kokoiseen mistä lähteä tekemään. Turbiinit on avarampia ja samoin kompurat.
Vastaa Viestiin