Dieselien tehoista, ahtamisesta, katsastuksista
Re: Dieselien tehoista, ahtamisesta, katsastuksista
Meneekö 50.2/65 kompura billetti ja 51/47 turbiini siivellä pahasti pieleen,turbo oli gt2056v mihi toi modi tulis?
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 166
- Liittynyt: Pe 14.11.2008 09:28
Re: Dieselien tehoista, ahtamisesta, katsastuksista
Vastaus kysymykseen: Meneekö 50.2/65 kompura billetti ja 51/47 turbiini siivellä pahasti pieleen,turbo oli gt2056v mihi toi modi tulis?
Mielummin 50mm turbiinipuoli. Isompaa ei oikein helpolla saa sovitettua. 47mm siipisuhde kompressoriin ei ole hyvä.
Mielummin 50mm turbiinipuoli. Isompaa ei oikein helpolla saa sovitettua. 47mm siipisuhde kompressoriin ei ole hyvä.
Holset siellä lukee..
Re: Dieselien tehoista, ahtamisesta, katsastuksista
Menee pieleen, mutta ei välttämättä juuri siipien suhteen tietämättä kompressorin ja turbiinin paineita millä on tarkoitus ajaa.
Kompuran kotelo on tuossa ahdas ja alkaa haittaamaan virtausta, lisää sakkaus taipumusta kun kompura virtaa sisään koteloon enemmän kuin kotelosta järkevästi saa ulos.
Vaihtaisin rungon gt2359 tai 2559 kokoiseen mistä lähteä tekemään. Turbiinit on avarampia ja samoin kompurat.
Kompuran kotelo on tuossa ahdas ja alkaa haittaamaan virtausta, lisää sakkaus taipumusta kun kompura virtaa sisään koteloon enemmän kuin kotelosta järkevästi saa ulos.
Vaihtaisin rungon gt2359 tai 2559 kokoiseen mistä lähteä tekemään. Turbiinit on avarampia ja samoin kompurat.