Paljonko sinne öljynjäähdyttimeen sitten jää sitä öljyä? Toki huuhtelemalla vaihtaminen on varmasti paras vaihtoehto mutta jos turbiinistakin saa öljyt laskettua pois niin ei sillä jäähdytyskieroon jäävällä määrällä taida olla enään paljon merkitystä.
W210 E300DT -98, Pontiac Bonneville -65, Suzuki bandit 1200s -02
Ex S124 E220 T -94
Ex w211 220cdi A -06
Ex w210 E300DT -98
Ex w124 300DA -91
Älä missään nimessä mene laittamaan tuota Teboil Fluid E:tä, kun se EI täytä sähkölaatikon vaatimia luokituksia! Sen luokituksen on oltava 236.10 tai 236.14, muut eivät käy!
woke kirjoitti:Paljonko sinne öljynjäähdyttimeen sitten jää sitä öljyä? Toki huuhtelemalla vaihtaminen on varmasti paras vaihtoehto mutta jos turbiinistakin saa öljyt laskettua pois niin ei sillä jäähdytyskieroon jäävällä määrällä taida olla enään paljon merkitystä.
Muitaakseni sain omasta 8,5-8,7 litraa ulos....öp+turbiinin proppu.
Jossain on topicci touhusta ja siinä tarkat kuvat ja määrätkin.....
.
Jonze kirjoitti:Älä missään nimessä mene laittamaan tuota Teboil Fluid E:tä, kun se EI täytä sähkölaatikon vaatimia luokituksia! Sen luokituksen on oltava 236.10 tai 236.14, muut eivät käy!
236.12 luokituksella oleva öljy käy myös. Tuossa Fluid E:ssä ei taida olla mitään noista, eli ei käy sähkölootaan. 236.10 luokituksella olevaa Febin öljyä saa esimerkiksi Puuilosta alta 9e/litra hintaan.
kylläpäs noita merkintöjä riittää nois öljyis onko tuohon sähkölootaan joku ihmeellinen lisä aine nois öljyis mitkä sin kuuluu vai mitenkä se sit eroaa ?
Star lukua
Ohjelmointia
Nyk MB w204 -13 180cdi +200hp/+500nm
EX MB-200d 87- (Tuning)
Ex MD-E300DT 95- ST