Edelleen, minua ei muu diipadaapa kiinnosta, kuin se että miten paineita nostetaan ohjelmallisesti. Tiedätkö sinä miten tuo kompressori edes toimii? Kompressori pyörii edelleen sen hihnan avulla mitä kampiakseli pyörittää ja ne kierrokset luo sen paineen minkä luo. Magneettikytkin on tuossa about ainoa osa mihin sähköä edes menee. Hassua että sitten tälläistä asiaa ei ole löytäneet virityspajat, mitkä pääasiassa ovat kyseiseen autoon perehtyneet, mutta harinen on sitten ainoa guru maailmassa. Itse olen kuitenkin kahlannut useammat foorumit ja crossfiren foorumin, enkä moiseen ole törmännyt.Legend@ kirjoitti:Aika surkiasti jos "guru" saa uurella ahdin pyörällä ja uudella ohjelmalla vain 10kw ?
Enkä sitä niin tarkoittanutkaan että pelkkää ahtopainetta vain nostetaan.Totakai muitakin parametrejä joudutaan muuttamaan. Ulkomaisilla mb-foorumeilla tästä löytyy paljonkin juttua..
Tua 55 kompressori toimii kyllä täysin samalla periaatteella kun c32:kin, pari mukia vain lisätty...
Eli ennen kuin joku viisaampi kertoo miten tuo on mahdollista, niin sanon että mutua eli potaskaa koko juttu.