OSTETTU
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2803
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Re: O: w123 Moottorin iskarihilppeet
Kumit, pellit ja prikat tulee iskareitten mukana. Suolasen hintainen on iskarisatsi, tommone rääpäle toistasataa euroo..Iskarit ostan todennäköisesti uudet
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
Re: O: w123 Moottorin iskarihilppeet
Siis KL-varaosien 62,20€/kpl iskarin mukana?Petteri Kivimäki kirjoitti: Kumit, pellit ja prikat tulee iskareitten mukana. Suolasen hintainen on iskarisatsi, tommone rääpäle toistasataa euroo..
IG: @pyrytakkunen
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2803
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Re: O: w123 Moottorin iskarihilppeet ja öljypohjan tuki
No tuosta halvemmasta hinnasta en tiedä, minä tilasin pystäriin KLstä viime kesänä W115 240D 3.0 moottori-iskarit 2 kpl. Tuli kuvan mukaiset iskarit, joissa 123.. alkuinen varaosanumero, voin luntata tuolta iskarin kyljestä.
Hintaa kertyi muistaakseni jotain 122 € / kipale. Kaikenlisäksi ne eivät edes käy heittämällä kiinni W115 moottorinkorvakkeisiin, kumit on liian paksuja: alempien kumien alemmat kumit ne ei mahdu paikalleen W115 korvakkeitten kanssa, piti tehdä pielavetinen..
Hintaa kertyi muistaakseni jotain 122 € / kipale. Kaikenlisäksi ne eivät edes käy heittämällä kiinni W115 moottorinkorvakkeisiin, kumit on liian paksuja: alempien kumien alemmat kumit ne ei mahdu paikalleen W115 korvakkeitten kanssa, piti tehdä pielavetinen..
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
Re: O: w123 Moottorin iskarihilppeet ja öljypohjan tuki
Millanen tuo on? 200D:stä peräisin oleva öljypohjan alle tuleva liikkeenrajoitin kumi ei ainakaan mahdu paikoilleen 617A moottorin suuremman öljypohjan takia. tuo tuli kantapäänkautta todettua lun viime syksynä päivitin konetta 617 617A ja tämä koppa oli alunperin ollut 200D josta oli jäänyt tuo kumityyny moottorin alapalkkiin. Sai siinä hiukan ihmetellä että miksei vaihteiston ja moottorin välinen rako mene yhteen vaikka väkisin yrittää .PTracing kirjoitti:
Edit: Muokataan sen verran että tarvin myös sen moottorin alapalkista öljypohjaan tulevan tuen ja sen kiinnikkeet. Pitäis löytyä om61x koneella varustetuista vehkeistä
Yv tai O5O5723458
auto w123 200D/300DT vm, -81
Re: O: w123 Moottorin iskarihilppeet ja öljypohjan tuki
Näiköhän sitten on etten tarvi sitä! On varmasti juurikin se mitä tarkoitat!jari_w123 kirjoitti: Millanen tuo on? 200D:stä peräisin oleva öljypohjan alle tuleva liikkeenrajoitin kumi ei ainakaan mahdu paikoilleen 617A moottorin suuremman öljypohjan takia. tuo tuli kantapäänkautta todettua lun viime syksynä päivitin konetta 617 617A ja tämä koppa oli alunperin ollut 200D josta oli jäänyt tuo kumityyny moottorin alapalkkiin. Sai siinä hiukan ihmetellä että miksei vaihteiston ja moottorin välinen rako mene yhteen vaikka väkisin yrittää .
IG: @pyrytakkunen
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2803
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Re: O: w123 Moottorin iskarihilppeet ja öljypohjan tuki
^Et tarvitse.
Annoinkin tuosta tilaamastani iskarista väärää tietoa, mulla onkin nuo iskarit mallia A 115 240 01 48, mutta kumit on A 123 241 00 65, jotka on siis noitten iskarien kanssa osin sopimattomat.
Uuden korjaussarjan, eli kumit ja pellit, saa Niemölleriltä rapiat 17 €lla, joten sinuna tilaisin uudet..
Annoinkin tuosta tilaamastani iskarista väärää tietoa, mulla onkin nuo iskarit mallia A 115 240 01 48, mutta kumit on A 123 241 00 65, jotka on siis noitten iskarien kanssa osin sopimattomat.
Uuden korjaussarjan, eli kumit ja pellit, saa Niemölleriltä rapiat 17 €lla, joten sinuna tilaisin uudet..
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967