Parashan se olis omalla ohjauksellaan tai napilla tms. mutta omalla hydrauliikalla.
SAA POISTAA
Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x
Täällä on jokku laittanu rasva nipat öljyletkuijen paikalle, ja prässillä painettu vaseliinia perä täyteen. Mutta mun jären juoksun mukaan ei hirveen kauan kestä se perä, ku se rasva painaa hilippeitä koko ajan laakereita vasten. En tiiä sitte...
Parashan se olis omalla ohjauksellaan tai napilla tms. mutta omalla hydrauliikalla.
Parashan se olis omalla ohjauksellaan tai napilla tms. mutta omalla hydrauliikalla.
It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x
No entäs jos teetät sinne ihan oikean lukon ilman mitään hydrauliikkaa ? ...tai sitten jos teet mersun originaalin niin sinne on pakko saada se ohjauselektroniikka ja pumput yms venttiilit tai mitä siellä nyt onkin.
Tuommoset rasvaprässiviritykset on ihan yhtä hienoja kuin joku "nostetaan ahtopainetta kunnes poksahtaa" viritykset.
Tuommoset rasvaprässiviritykset on ihan yhtä hienoja kuin joku "nostetaan ahtopainetta kunnes poksahtaa" viritykset.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x
ST-Romua vuodesta 2007
Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x
Samanlainen perä se asd o mitä "cossunki" perä. Hydrauliikka lisänä asd:sä . Eikä sitä perää kai kukaan täytee vaseliinia pumppaa 
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x
Vanhoissa cossuissa on kitkalla, mutta olikohan -88 vaihtunu asd:ksi? Mulla ainakin oli alunperin asd ja tasonsäätö, sittemmin tasonsäätö raksittu pois ja asd toimis jos olis tandemi pumppu. (Tai sitten tuohon venttiilikopan päähän se ihme pumppu, mutta lienee helepompi toteuttaa tandemilla?) Mutta ilman hydrauliikkaa tuo tuntuu pelaavan niinku vähän kulunu kitkalukko.
Kyllä, valitettavasti aika monellakin on niitä vaseliini periä.
Itte oon jopa nähny ku niin on tehty, ja puhuttavan kuullu vielä monesta suuntaa... :S
Nipat vaan öljyntuloon, ja prässillä rasvaa. Sitte käsin koitetaan miten kankee tulee...
Kyllä, valitettavasti aika monellakin on niitä vaseliini periä.
Nipat vaan öljyntuloon, ja prässillä rasvaa. Sitte käsin koitetaan miten kankee tulee...
It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x
no nyt ois reilusti palikkaa.. inspiraatio vaan nyt vähä kateissa.. 
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x
"Hieman" tuttu tunneoltzi kirjoitti:no nyt ois reilusti palikkaa.. inspiraatio vaan nyt vähä kateissa..
DuPu
ST-Romua vuodesta 2007
Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x
Mulla taas toisin päin, todella kova inspiraatio ja halu tehdä mutta kun paketit ei oo vielä tullut! Odottavan aika on pitkä!oltzi kirjoitti:no nyt ois reilusti palikkaa.. inspiraatio vaan nyt vähä kateissa..
Minkäslaista palikkaa sitä on haalittu?
IG: @pyrytakkunen
Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x
muistakaa, että ASD perässä on auton käydessä aina se hydrauliikka paine... miten se sitten eroaa vaseliiniprässillä tehdystä paineesta, saa jokainen itse päätellä... ilman hydrauliikan paineita ASD ei ole edes kitkalukko, os se on oikein säädetty/kasattu...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x
Mitehhän on? Minkäs takia se antaa auton käydessä renkaitten pyöriä eri tahtiin? Eikös sitte ku anturi tunnistaa renkaitten pyörimisen ni vasta se painekkin synny? En tiiä, mutta kahta raitaa tiehen jää vaikkei mitään paineita ookkaan, onhan siellä ne kitkapalat samalla lailla ku kitkalukossakinm heikompi vaan voi olla. 
It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x
100% lukko tulee peliin vasta kun abs anturilta tulee tieto kuopimisesta tai jotain... moottorin ollessa sammutettuna se perä on ilman mitään lukkoa ja auton käydessä sieltä pitää löytyä n. 35 % lukko... kitkalukossa 35% lukitus ei vain tunnu missään, jos toisella puolellakaan ei ole kitkaa, eli 0 + 35% on edelleen 0
kahta raitaa tulee useinkin ihan normi perällä, jos kitka sattuu olla molemmilla pyörillä sama, karkeasti sanottuna ASD perän etu tulee esiin vasta siinä, kun toisen pyörän alla on kuiva asfaltti ja toisen alla jää...
kahta raitaa tulee useinkin ihan normi perällä, jos kitka sattuu olla molemmilla pyörillä sama, karkeasti sanottuna ASD perän etu tulee esiin vasta siinä, kun toisen pyörän alla on kuiva asfaltti ja toisen alla jää...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x
Niin siis joo, mutta harvoin superilla tollanen tilanne. Kyllä melkeen aina on joko hiekka/piki molemmissa. Kyllä tuo paremmin toimii nuan, ku että olis normaali perä. Sehän ei meinaakkaan pyörittää toista pyörää, jos esim. risteyksessä lähtiessä ruopasee.
It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x
joo mullakin oli kova inspiraatio viime loppu vuodesta kun ei osia saanu.PTracing kirjoitti:Mulla taas toisin päin, todella kova inspiraatio ja halu tehdä mutta kun paketit ei oo vielä tullut! Odottavan aika on pitkä!oltzi kirjoitti:no nyt ois reilusti palikkaa.. inspiraatio vaan nyt vähä kateissa..
Minkäslaista palikkaa sitä on haalittu?
nyt ois haalittuna vahvistettu laatikko, hx40 super, kkd pakosarja, 60mm hukkaportti, 606 kannentiiviste, uudet kannen pultit, yläpään tiivisteet + huomenna lisää tilpehööriä ja siinäkään varmaan kaikki tarvittava vielä oo..
vähä on myös sellanen sääli olo kun toi mese on niin hyvä ajaa ja hyvässä kunnossa niin siihen sitten alkaa esim kansiremppaa tekee ja laatikkoa vaihtaa ja pumppua ruklaa
kyl sitä kohta pääsee alottaa ku saa Hj:n nippuun, yhtä suutinta vailla..
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x
ei ollu hj suutinta vailla. vikaa etitty 4 iltaa ja seuraava mahdollinen on alakerran laakeri tai mäntä
eli tää mersu projekti siirtyy taas..
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x pakoputki asiaa
projekti aloitettu tänään. päätin ottaa sittenkin koneen pöydälle kun kuitenkin laatikon vaihtaa samalla niin eihä se ois käytännössä ollu ku 2 pultin ja noston päässä pöydältä..
pakoputki hommasta muutama kysymys mietityttää. suunnitelma on tehdä se 3,5 tuuman kamasta. down paippiin jousto osa jonka jälkeen laatikon kohdalle resonaattori ja sen päähän laippa liitos. sitten yksi ovaali tai pyöreä vaimennin ennen perän alitusta. sitten perän ohi putkella ja loppuun alkuperäis tyyliin joku isompu vaimennin. resonaattori tulee alkuperäiseen kiinnikkeeseen joka on vaihdelaatikossa ja muuten putki tulee roikkumaan alkuperäis tyyliin kumien varassa.
miltäs kuulostaa??
kahdessa edellisessä ST:ssä oli v-mäisen kova metakka ja hirvee tärinämäinen resonointi. tästä pitäis tehdä kerralla hyvä ilman räminöitä ja hyvillä saundeilla.
pakoputki hommasta muutama kysymys mietityttää. suunnitelma on tehdä se 3,5 tuuman kamasta. down paippiin jousto osa jonka jälkeen laatikon kohdalle resonaattori ja sen päähän laippa liitos. sitten yksi ovaali tai pyöreä vaimennin ennen perän alitusta. sitten perän ohi putkella ja loppuun alkuperäis tyyliin joku isompu vaimennin. resonaattori tulee alkuperäiseen kiinnikkeeseen joka on vaihdelaatikossa ja muuten putki tulee roikkumaan alkuperäis tyyliin kumien varassa.
miltäs kuulostaa??
kahdessa edellisessä ST:ssä oli v-mäisen kova metakka ja hirvee tärinämäinen resonointi. tästä pitäis tehdä kerralla hyvä ilman räminöitä ja hyvillä saundeilla.
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x
Kuulostaa ihan ok suunitelmalta. Suosittelen käyttään V-panta liitoksia. Helepottaa montaa asiaa.
Tosin omassa ei ollu ainuttakaan pultti liitosta, vaan tuupattu aina muhuviin ja kannattimet piti paletin nipus.
Tosin omassa ei ollu ainuttakaan pultti liitosta, vaan tuupattu aina muhuviin ja kannattimet piti paletin nipus.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x
Suosittelen kans, ite tein 3 v-panta liitoksella putken ja on todella nätti ottaa jokin pala pois jos on tiellä. 1 on heti turbolla, 2 dp:n jälkeen ja 3 ennen perämurikkaa. Mikään ei oo vittumaisempaa kun repiä ruostuneita ja läjäänpainuneita muhviliitoksia irti auton alla ja etenkin kun näitä vehkeitä joutuu vähän välillä purkamaan!jeemu kirjoitti: Suosittelen käyttään V-panta liitoksia. Helepottaa montaa asiaa.
IG: @pyrytakkunen
Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x
Tai tekee rosterista muhviliitoksilla...PTracing kirjoitti:Suosittelen kans, ite tein 3 v-panta liitoksella putken ja on todella nätti ottaa jokin pala pois jos on tiellä. 1 on heti turbolla, 2 dp:n jälkeen ja 3 ennen perämurikkaa. Mikään ei oo vittumaisempaa kun repiä ruostuneita ja läjäänpainuneita muhviliitoksia irti auton alla ja etenkin kun näitä vehkeitä joutuu vähän välillä purkamaan!jeemu kirjoitti: Suosittelen käyttään V-panta liitoksia. Helepottaa montaa asiaa.
On varmaan panta siltikin parempi, minkähän hintanen verraten muhviin?
It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x
tulee ihan kolmio laippa liitokset kun niitä laippoja kaverilla on jo hyllyssä. ensimmäisessä st:s oli noita muhvi liitoksia joissa sellanen pakoputki klemmari. muutamat kerrat varmaan tärinästä ja paineesta ampu liitoksen auki vaikka oli ihan hulluna kirrattu klemmari..
onpaha tuossa reilusti purkamista. vesi-, automaattiöljy-, tehostajaöljy-, peränhydr.öljy-, moottoriöljy- ja webaston vesi putket
ja lisäksi toista kymmentä johtoa. niin ja vielä ilmastointi. otin kompuran irti koneen kyljestä ja jätän sen autoon kiinni niin ei mee turhaan rahaa ilmastoinnin täyttöön.
aika jännä ettei tossa ole tai en löytäny koneen takaosasta nosto korvaa? kone ja laatikko nostetaan yhdessä pois ja tuntuu aika hurjalta nostaa pelkästään siitä koneen etupään nosto korvasta.. täytyy laittaa joku liina tai joku johki takaosaan kiinni.
onpaha tuossa reilusti purkamista. vesi-, automaattiöljy-, tehostajaöljy-, peränhydr.öljy-, moottoriöljy- ja webaston vesi putket
aika jännä ettei tossa ole tai en löytäny koneen takaosasta nosto korvaa? kone ja laatikko nostetaan yhdessä pois ja tuntuu aika hurjalta nostaa pelkästään siitä koneen etupään nosto korvasta.. täytyy laittaa joku liina tai joku johki takaosaan kiinni.
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x
Siellä pitäs olla kahessa viimesessä imusarjan pultissa (6. syl imuputken pulteissa) imusarjan laipan päällä sellanen parin millin vahvunen pellinlärpäke, misson reijät. Se on taitettu vinoon ylöspäin, mutta joskus se unohtuu pois jos tehty remonttia aikasemmin. Ei ollu munkaan koneessa... 
It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x
oke. eipä näkynyt. pujotin pakosarjasta toisen pään liinasta. hienosti nousi kone poies. huomenna kuumapesuri pesulle kone kainalossa
nyt mietin että kannattaisko samalla laittaa alakerran laakerit vaikka vanhoissa ei oo mitään vikaa? ja paljonko ne maksaa veholla?
nyt mietin että kannattaisko samalla laittaa alakerran laakerit vaikka vanhoissa ei oo mitään vikaa? ja paljonko ne maksaa veholla?
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x
kansi koneistamolle, pitääkö suuttimet kiertää irti?
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x
Mitään "vikaa"?oltzi kirjoitti:oke. eipä näkynyt. pujotin pakosarjasta toisen pään liinasta. hienosti nousi kone poies. huomenna kuumapesuri pesulle kone kainalossa![]()
nyt mietin että kannattaisko samalla laittaa alakerran laakerit vaikka vanhoissa ei oo mitään vikaa? ja paljonko ne maksaa veholla?
KL:ssä muistaakseni 200e kiertokangen laakerit, ja jotain 80e runkolaakerit.
En tiiä suuttimista, itellä oli täysin purettu kansi ku meni koneistamolle -> hinta vähän halvempi. Mutta kai ne sielläkin ne poies ottaa...
It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x
ns. vikaaKummeli kirjoitti:Mitään "vikaa"?oltzi kirjoitti:oke. eipä näkynyt. pujotin pakosarjasta toisen pään liinasta. hienosti nousi kone poies. huomenna kuumapesuri pesulle kone kainalossa![]()
nyt mietin että kannattaisko samalla laittaa alakerran laakerit vaikka vanhoissa ei oo mitään vikaa? ja paljonko ne maksaa veholla?
KL:ssä muistaakseni 200e kiertokangen laakerit, ja jotain 80e runkolaakerit.
En tiiä suuttimista, itellä oli täysin purettu kansi ku meni koneistamolle -> hinta vähän halvempi. Mutta kai ne sielläkin ne poies ottaa...
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x
missäs käytit laatikon vahvistamassa ? mitä maksoi ja mitä sille tehtiin ? itellä sama edessä 
Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x
siekkisen tekemä laatikko. ostin vahvistettuna. 1500eTDi kirjoitti:missäs käytit laatikon vahvistamassa ? mitä maksoi ja mitä sille tehtiin ? itellä sama edessä
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x
ylläri pylläri kansi halki yksien venttiilien välistä. mahtaako koneistamolla korjata noita? onkoha tyyris homma?
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x
jes korjattu vaihto kansi 630e tyhjänä. kasattuna 700-800e.
vanhan kannen kunnostus 340e plus osat ja plus korjaus 60e tunti.
vanhan kannen kunnostus 340e plus osat ja plus korjaus 60e tunti.
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x
800e ehjä kansi. ei ois pitkä matka om606 koko koneeseen
606:nenko kestää vakiona kovat ahtopaineet??
606:nenko kestää vakiona kovat ahtopaineet??
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x om606??
Tuttu tunne
Viime vuonna piti päivittää ihtekki moniventtiiliin ku ois karannut kustannukset haljenneen kannen ja täydellisen alakerta remontin takia. Päivitystä en oo katunut yhtään





