petteri p kirjoitti:...tuon katon taka osan vääntymän ois voinut estää kaaria tehdessään siis olis kaaret tehty ihan taakse pilareita myötäillen..
Näinhän se on, mutta kun kaaret pitää olla sääntöjenmukaiset. Ei niitä voinut kiinnittää "hattuhyllylle".
Paddington kirjoitti:Kyllä se vaan helpompaa on kilpa-autoa oikoa kuin vaihtaa kori. Nuo korit kuitenkin eroaa melkoisesti siviilikorista.
Jos korin vaihtaa, on sinne saatava kaaret sisään,
eikä se ole ihan helppo homma siirtää niitä vanhasta korista uuteen.
Ei ne välttämättä käy ihan suoraan.
Lisäksi on tehtävä penkinkiinnikkeet ym. eli rakentaa auto uusiksi.
Ja noita pikkumersun peltiosia saa suht halvalla.
Uusi moottorinkorvake löytyi Venetmäeltä, kiitos heille.
Uutta syyläriä ei kukaan ole tarjonnut,
kyseltiin jo vanhan korjaamistakin,
mutta uuden saa samaan hintaan kuin korjaus olisi maksanut.
Joten uusi on laitettu tilaukseen.
Olihan tuo näköjään telkkariinkin päässyt

,
ensi esitys urheilukanavalla eilen torstaina
ja uusintana su 4.10. ja ti 6.10.
Tällähetkellä harmittaa, kun huominen Laukaan kisa jää väliin.
Olisi varmasti ollut hyvä rata ajaa.