kyllä muuten tuleeVieläBMW kirjoitti:Mihinäs suunnalla nämä hurjat kiihrytyspäivät järjestetähän?Ja koska
![]()
Kuinkas jorma, tulooko sinne kupeeseen moniventtiili?
-Juice-
Jorman tallilla taas tapahtuu
Hmm, tuollahan alkaa jo pikkuhiljaa kerkeämään A paikasta B:n
.... Veti kyllä hymyyn ku katteli tota dynolappua tosta autosta, ulkonäköki on aika hillityllä linjalla , pakoputki on kyl aika hillitön 
Kesäauto: Mercedes Benz w123 300DA -77
Ikuisuus projekti: Mercedes Benz w123 200D -77
Talvipiiska: Mazda 323 -97
Ex: Mercedes Benz w201 2.5D -87
Ex: Mercedes Benz w123 240TD -79
Ex: Mercedes Benz w123 240D -84
Ikuisuus projekti: Mercedes Benz w123 200D -77
Talvipiiska: Mazda 323 -97
Ex: Mercedes Benz w201 2.5D -87
Ex: Mercedes Benz w123 240TD -79
Ex: Mercedes Benz w123 240D -84
Sääli toisaalta että ulkonäkö on noinkin "sporttinen", Tuo tekniikka yhdistettynä vanhaan 123 tai 124 (valkoinen tai kermanvärinen ruosteläiskillä ja ruostuneilla peltivanteilla) Siinä olis kaikenmaailman Porsche ja BMW M3/M5 miehet ihmeissään.
MB 318CDI Sprinter -08
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
Saahan mosseenkin porschen koneen jos välttämättä haluaa, mutta mikä idea siinä on.Meesu kirjoitti:Sääli toisaalta että ulkonäkö on noinkin "sporttinen", Tuo tekniikka yhdistettynä vanhaan 123 tai 124 (valkoinen tai kermanvärinen ruosteläiskillä ja ruostuneilla peltivanteilla) Siinä olis kaikenmaailman Porsche ja BMW M3/M5 miehet ihmeissään.
Ei tuo nyt mitenkään sporttinen ole, ihan normimersu ulospäin (pl. spoileri). Siinä on sleeperiä ihan tarpeeksi.
BMW-kuski on aina oikeassa
Rehtijiillähän tollanen on,123 kopassa. Ei tosin ruosteinen ja rähjäinen mutta poistuu paikalta paremmin kuin mikään tehdastekoinen 123Meesu kirjoitti:Sääli toisaalta että ulkonäkö on noinkin "sporttinen", Tuo tekniikka yhdistettynä vanhaan 123 tai 124 (valkoinen tai kermanvärinen ruosteläiskillä ja ruostuneilla peltivanteilla) Siinä olis kaikenmaailman Porsche ja BMW M3/M5 miehet ihmeissään.
Kun nollasta sataan alkaa olla talvinakeilla ja talvikeleillä kuuden sekunnin molemmin puolin,voi puhua jo poistumisesta,diesel röntällä
Vakuuttavan näköinen kytkinpaketti!
Minkälainen laatikko ottaa selkäsaunan vastaan?
Kaksi isohalkaisijaista kytkinlevyä kasvattaa aikalailla kytkinakselin hitausvoimia. Vaihteiston synkronointi voi olla vaihtotilanteessa lujilla...
Vai mahtaako tulla tavallinen vaihteisto ollenkaan
Minkälainen laatikko ottaa selkäsaunan vastaan?
Kaksi isohalkaisijaista kytkinlevyä kasvattaa aikalailla kytkinakselin hitausvoimia. Vaihteiston synkronointi voi olla vaihtotilanteessa lujilla...
Vai mahtaako tulla tavallinen vaihteisto ollenkaan
MB 250SL -67
MB 230SL -66 (toistaiseksi osina)
BMW i3
Audi A8 3.0 TDI -04
MB 230SL -66 (toistaiseksi osina)
BMW i3
Audi A8 3.0 TDI -04
ZFpaloviita kirjoitti:Vakuuttavan näköinen kytkinpaketti!
Minkälainen laatikko ottaa selkäsaunan vastaan?
Kaksi isohalkaisijaista kytkinlevyä kasvattaa aikalailla kytkinakselin hitausvoimia. Vaihteiston synkronointi voi olla vaihtotilanteessa lujilla...
Vai mahtaako tulla tavallinen vaihteisto ollenkaan
Billett
-
aaaaaaaaaaaaaaa
- Vakiokalustoa

- Viestit: 378
- Liittynyt: La 28.08.2004 01:10
- Paikkakunta: Jyväskylä
Kitka jakautuu neljälle pinnalle kahden sijasta, eli kestää periaatteessa tuplasti kovemmat tehot kun yhdellä levyllä. Tuo välilaippahan noissa kuvissa 'lukittuu' vauhtipyörään, eli siitä tulee ne kaksi pitopintaa lisää.Petehri kirjoitti:Siiis 16v:n oma getrac vai olenko täysin hakoteillä? Kertokaas viisaammat miten tuo 2 levyinen kytkin käytännössä toimii / parantaa kytkimen pitoa!
-
vexu524tdic
- Sisäänajossa

- Viestit: 15
- Liittynyt: La 02.04.2005 13:31
- Paikkakunta: Kinnula
kyllä on moottori ja laatikko laitettu paikalleen,kytkinki irrottaa!vexu524tdic kirjoitti:Terve vaan!
Jokos 24valve on konehuoneessa?
Kyllä nyt vaihdelaatikko paukahtaa![]()
Kiitokset vain testilenkistä 190:llä.
En oo ikinä ollu noin tehokkaan vehkeen kyydissä, ei minkäänlaista pitoa![]()
![]()
![]()
Jos lähtis välilaippaa hitsailemaan sille hx:lle...
pumppua vaan odotellaan.pakoputkia tehään tällä hetkellä ja myös kuulerinputket täytyy tehä!sitten muutako kovaa ajoa!!
Billett
Mites tuossa kuvan kytkimessä sitten kytkinakseli? Miten riittää sen pituus ja mun silmä ei erota levyn keskiöstä edes pooreja?markox kirjoitti: Kitka jakautuu neljälle pinnalle kahden sijasta, eli kestää periaatteessa tuplasti kovemmat tehot kun yhdellä levyllä. Tuo välilaippahan noissa kuvissa 'lukittuu' vauhtipyörään, eli siitä tulee ne kaksi pitopintaa lisää.
t. Mika
Autossa pitää olla turbo!
-
Turbo-eemeli
- Vakiokalustoa

- Viestit: 378
- Liittynyt: La 05.03.2005 19:17
- Paikkakunta: Kangasala
- Viesti:
Jormalle etukäteen anteeks pyyntö ja ei tänne edes kuulu mut:jorma kirjoitti:tuli yks päivä härnättyä kapia kantista 100-160 km/h. ja aikaa meni 4,3 sek
Tiedän yhen Opelin ( valitettavasti bensa ku omistaja ei innostu diiseleistä ja pitävä asfaltti
No aina löytyy tehokkaampi ja nopeampi auto, mutta tuskin helposti kovin montaa jokapäiväisessä ajossa olevaa, ja vieläpä dieseliä.Turbo-eemeli kirjoitti:Jormalle etukäteen anteeks pyyntö ja ei tänne edes kuulu mut:jorma kirjoitti:tuli yks päivä härnättyä kapia kantista 100-160 km/h. ja aikaa meni 4,3 sek![]()
Tiedän yhen Opelin ( valitettavasti bensa ku omistaja ei innostu diiseleistä ja pitävä asfalttilue liima ) 0-200 km/h 4,4 sek ja 0-100 1,4 sek PS oli rekisterissä viel v 2001 tai 2002 käyttömaksujen ym. takia poistettu.
Ja painoeroa autoilla on?Turbo-eemeli kirjoitti:Jormalle etukäteen anteeks pyyntö ja ei tänne edes kuulu mut:jorma kirjoitti:tuli yks päivä härnättyä kapia kantista 100-160 km/h. ja aikaa meni 4,3 sek![]()
Tiedän yhen Opelin ( valitettavasti bensa ku omistaja ei innostu diiseleistä ja pitävä asfalttilue liima ) 0-200 km/h 4,4 sek ja 0-100 1,4 sek PS oli rekisterissä viel v 2001 tai 2002 käyttömaksujen ym. takia poistettu.
W906 319cdi Aut. -11 *Tuiq
S212 300bluetechybrid -14
W203 200cdi Aut. -04
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Aut. -93
S212 300bluetechybrid -14
W203 200cdi Aut. -04
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Aut. -93






