Normi homma.Saattaa vielä kerran lisäyttääPete B kirjoitti:Pete B kirjoitti:Hei olisi pieni kysymys, vaihdoin autoon vk sitten termarin ja nyt aamulla tietokone ilmoitti että vettä liian vähän, lisäsin
1L vettä ja pinta taas kohdillaan, vuotoa en ole havainnut, öljytkin on ok väriset ja lämmötkin ihan kohdillaan.
Voiko olla mahdollista että järjestelmä ilmannut itseään vk?
Olisko tästä kellään tietoa?
Huomenna tulee taloon M-B E 320 CDI Avantgarde Farmari -00
Re: Huomenna tulee taloon M-B E 320 CDI Avantgarde Farmari
Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Re: Huomenna tulee taloon M-B E 320 CDI Avantgarde Farmari A
Huoltokirjassa 3 ekaa vuotta huollettu myyjällä sen jälkeen Bosch Sevice Vogtmann+Herold joka nettisivujen mukaan minun ymmärryksellä mainostaa itseään valtuutetuksi merkkihuolloksi, käyttämällä myös alkuperäisosia, no oli miten oli ajetaan sitten ruosteilla( eikä sitä paljon ole ainakaan näkyvissäJarkkoN kirjoitti:Siinä ei sitten ole merkkihuollon kaikkia huoltoja tehtynä, jos on koritakuu rauennut.Pete B kirjoitti:No tään olin Veholla tarkastus kesti 30s, homma muuttunut Saksan pää ei korvaa enään kuin max 8v vanhat korin ruostevaurioPete B kirjoitti:No omasta nostin vararenkaan pois 2pv sitten ja sieltä ei näkynyt yhtään ruostetta sama siellä cdboksin puolella, no katsotaan mitä ne siellä Vehon koritarkastuksessa löytävät.JarkkoN kirjoitti:Kyllä se yhä herättää kateutta naapureissa ja joidenkin toimittajien jutuissa se mainittaisiin
"uudehkona" Mersuna niin kuin lähes kaikki alle 25 vuotta vanhat kiiltävät Mersut.
Siinä on paljon autoa rahalle ja palvelee varmasti hyvin, kunhan saat sen kuntoon.
Väyryseksi kori taitaa olla parhaasta päästä, mitä ruosteisiin tulee. Kaikki ruoste ei ole
näkyvissä, esim. takapuskurin alla voi olla jotain yllätyksiä:
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 3&t=111269" onclick="window.open(this.href);return false;
Sergeyn kuva takapuskurin alta:
[ http://www.mese.fi/forum/userpix/5339_Paawon_pehot7_1.jpg ]siis mitä hel..? eiks tota voinut sanoa 2vk sitten eikä ajattaa 100km turhaan,homma muuttunut kuulemma 3v sitten.
No onneksi tarkastaja antoi loppu kevennyksen että voidaan auto tarkastaa ja kuvata täällä ja antaa arvio korjauksista, maksat omasta pussista lähtimoro.
Tuon ikäisissä koritakuu on muuten 30 vuotta voimassa.
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/pisi ... sta-pitaen" onclick="window.open(this.href);return false;
Takuu korvaa vain sisältäpäin alkaneen ruostumisen. Muissa tapauksissa
tehdas voi korvata korjauksen goodwillina ja siinä se raja voisi olla mainittu
8 vuotta, joskin se on tapauskohtaista.

Taloudessa E 320CDI Avantgarde Farmari -00
- H.E. von Kuusi
- Mersumies
Mulla kävi 200cdi:n kanssa sama homma, oisko jostain kuitenkin jäänyt vähän vuotamaan? Siitä on nyt vuoden päivät kun sen vaihdoin, ja kolme kertaa olen sinne joutunut lisäämään vettä (tullut juurikin tuo ilmoitus). Itse en ole vielä "ehtinyt" tutkia sen tarkemminPete B kirjoitti:Pete B kirjoitti:Hei olisi pieni kysymys, vaihdoin autoon vk sitten termarin ja nyt aamulla tietokone ilmoitti että vettä liian vähän, lisäsin
1L vettä ja pinta taas kohdillaan, vuotoa en ole havainnut, öljytkin on ok väriset ja lämmötkin ihan kohdillaan.

Tesla Model 3 SR+ 2020
Mercedes-Benz E 320 4Matic Avantgarde '98
Mercedes-Benz E 320 4Matic Avantgarde '98
Yksi vesiletku oli kaput ja vaihdettu 2pv sitten, nyt pysyy vedet sisällä, oli niin veemäisessä paikassa ettei nähnyt kuin nosturissa ja alkoi vuotaa vasta kun kone jäähtyi.H.E. von Kuusi kirjoitti:Mulla kävi 200cdi:n kanssa sama homma, oisko jostain kuitenkin jäänyt vähän vuotamaan? Siitä on nyt vuoden päivät kun sen vaihdoin, ja kolme kertaa olen sinne joutunut lisäämään vettä (tullut juurikin tuo ilmoitus). Itse en ole vielä "ehtinyt" tutkia sen tarkemminPete B kirjoitti:Pete B kirjoitti:Hei olisi pieni kysymys, vaihdoin autoon vk sitten termarin ja nyt aamulla tietokone ilmoitti että vettä liian vähän, lisäsin
Huomenna koittaa se päivä kun kukkaset ovat häipyneet MB pelleistä
Uusiksi meni "vain" oikea etulokkari ja puskuri missä halkea, muut saatiin pelastettua vielä siistiin kuntoon automaalarilla, työtä oli kyllä "pikkuisen" ovien alareunat kaikki,takalokkarit/kaaret ja takaluukku. Tekemättä vielä jäi varapyörä kotelon yksi sauma(menee hitsaukseen),aika loppui kesken ja tarvitsin auton ajoon, tehdään keväällä.
Huomenna jokunen kuva ehostetusta kulkineesta.
ps. ja tyytyväinen olen ollut ostokseeni, 20tkm ja pelkällä normi huollolla menty, kilsoja sen takia vähän kun kesä meni MP:n puikoissa.

Uusiksi meni "vain" oikea etulokkari ja puskuri missä halkea, muut saatiin pelastettua vielä siistiin kuntoon automaalarilla, työtä oli kyllä "pikkuisen" ovien alareunat kaikki,takalokkarit/kaaret ja takaluukku. Tekemättä vielä jäi varapyörä kotelon yksi sauma(menee hitsaukseen),aika loppui kesken ja tarvitsin auton ajoon, tehdään keväällä.
Huomenna jokunen kuva ehostetusta kulkineesta.
ps. ja tyytyväinen olen ollut ostokseeni, 20tkm ja pelkällä normi huollolla menty, kilsoja sen takia vähän kun kesä meni MP:n puikoissa.