Käytin väykkyä katsurilla... Ei menny päästöistä läpi. 1,0 oli sallittu, ja mun arvo oli 1,6.
Justiinsa Ouluun soitettu Tapio89:lle ja ensi viikolla tehdä vähän taikoja autolle..

Olipas syy hylätä(ilman syytä hylky...)h3ba kirjoitti:Dodii!
Käytin väykkyä katsurilla... Ei menny päästöistä läpi. 1,0 oli sallittu, ja mun arvo oli 1,6.
Justiinsa Ouluun soitettu Tapio89:lle ja ensi viikolla tehdä vähän taikoja autolle..
Tämä Ruotsin puolella.. Ei tuossa listassa ole ikinä ollu muita ko pelkkä tuo K-värde. Yks kisanen polkasu ja se on siinä. Tai poletti se kolmeen otteeseen, mutta joka kerta tuli 1,6 arvoksi. On mun mielestä vähän höpö höpö tuo..CDI203 kirjoitti: Olipas syy hylätä(ilman syytä hylky...)
Onhan savuhylkäys raja yli paljon yli 2:kahden 210 ikäisissä
Uudmissa vähä pästöisissä tais olla 1.5 hylky raja
E:ainakaan savuista ei voinnut tulla hylkäys, mikäs oli se yksikkö/päästö mistä hylky tuli?
Mikäs on hakusessa olevan vakio ohjelman numero?h3ba kirjoitti:Edistystä...
Käväsin tänään röntän kanssa tapio89:n luona hoidossa. Selvis, että ohjelma ei olekaan vakio...eikä se kyllä ole mikään hyvä ohjelma muutenkaan. Joku tuninki-tero oli tehny vähän omia säätöjä sinne.
Vakio-ohjelmaa odotellessa, josta sitten väännetään uus toimiva ohjelma ja poistetaan EGR
Hyvä että on hoidossa ja jos tarvis niin tapio89lä on numero kuusen alleh3ba kirjoitti:Perhana ko en hokannu ottaa ylös sitä numeroa![]()
Tapio89 sen lupas kuitenkin hoitaa, meinasi, että saa jo tälle päivälle senMutta kiitti!
Sattaa olla vallan väärä ohjelma (lohkoja ehkä siksi "poisteltu" että sattuu jotenkin toimimaan)tapio89 kirjoitti: Ja se mikä suuresti ihmetytti oli se että ohjelmassa oli enää yksi lohko jäljellä. Kaikki loppu oli tyhjää.
Alkuperäinen softa on haussa, ei löytynyt edes karalan kätköistä....
mikä ecun bosch numero entä softa numero eiköhän sellainen löydytapio89 kirjoitti:Hep. Eli ohjelma oli puhdas italiaano.
Ahtoja oli pyydetty 1.58 bar ylipainetta koko matkalta melkein, mutta ei kuitenkaan ollu koskettu vierestä löytyvään rajoittimeen. Ja suutinkarttoihin oli koskettu. Ja samoten EGR:rän pulssisuhdekarttaan.
Mutta itse egrrän puhtaan ilman pyyntiin ei ollu koskettu.
Ja se mikä suuresti ihmetytti oli se että ohjelmassa oli enää yksi lohko jäljellä. Kaikki loppu oli tyhjää.
Meikäläiselle (CDI203) tarkoitettu kysymystapio89 kirjoitti:Tökkääkkö cdi203 ne numerot ja ajatelmat tänne näköisälle? Itellä ei tällähetkellä oo numerot vieressä.
281010068 poksiin on kaksi ohjelma versiota 1037351207 ja 1037351136 näissä on esim. suutinkartoissa huomattavaa eroa että riippuu vähän mihin sitä vertaatapio89 kirjoitti:Hep. Eli ohjelma oli puhdas italiaano.
Ahtoja oli pyydetty 1.58 bar ylipainetta koko matkalta melkein, mutta ei kuitenkaan ollu koskettu vierestä löytyvään rajoittimeen. Ja suutinkarttoihin oli koskettu. Ja samoten EGR:rän pulssisuhdekarttaan.
Ja se mikä suuresti ihmetytti oli se että ohjelmassa oli enää yksi lohko jäljellä. Kaikki loppu oli tyhjää.
On varmmankin eri kuin vakiossa (Ahtoja oli pyydetty 1.58 bar, johtuen)xr kirjoitti:281010068 poksiin on kaksi ohjelma versiota 1037351207 ja 1037351136 näissä on esim. suutinkartoissa huomattavaa eroa että riippuu vähän mihin sitä vertaatapio89 kirjoitti:Hep. Eli ohjelma oli puhdas italiaano.
ja kummassakin on vain yhdessä lohkossa arvot ihan ohjelman lopussa mikä oli poksissa olevan ohjelman checksum?
Niin minkälaistatieinno kirjoitti:Jos Turbo. turbon putkessa vuoto ja se tekee just tuollasta
Ei kait mitään rähinää, ihan hyvässä hengessäh3ba kirjoitti:Jahaa täällähän onki rähinät täydessä vauhissa![]()
13päivää vielä katsastukseen aikaa, että eihän tässä hoppua ole
tapio89 vois heittää vaikka viestiä ko saapii ohjelman hankittua
edit. työkaverilta kyselin ja siltä sais jonku firman tietokannasta ohjelman, muttako oli vain sen verta kallis ettei napannu
Jollain firmalla hän on sivuhommissa. Mutta anyway.CDI203 kirjoitti:Ei kait mitään rähinää, ihan hyvässä hengessä
Kallis ohjelma jostain tieto kannasta ?
Eihän se päivitys tehdas tietojen mukaiseksi tainnut maksa
Edes veh*** paljoa
Eli kumpi noista on sitten se oikea ? Onko sen tarkempaa hajua ?xr kirjoitti:281010068 poksiin on kaksi ohjelma versiota 1037351207 ja 1037351136 näissä on esim. suutinkartoissa huomattavaa eroa että riippuu vähän mihin sitä vertaatapio89 kirjoitti:Hep. Eli ohjelma oli puhdas italiaano.
ja kummassakin on vain yhdessä lohkossa arvot ihan ohjelman lopussa mikä oli poksissa olevan ohjelman checksum?