Aika lailla samalta näyttää. Kerrankos sitä yks litra iskutilavuuttaa tulee lisää ja paljastuu tollane asia et auto onki aito brabus tekelePakardinen kirjoitti:Tokkos tää oo sama:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1799990
Ehkä vähän epämääräinen... Kun nuo vuosiluvutkin heittää parilla vuodella...
Autolöytöjä kotimaasta :)
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
No joo.. Rekisterinumeron perusteella malli merkintä onjackie kirjoitti:Aika lailla samalta näyttää. Kerrankos sitä yks litra iskutilavuuttaa tulee lisää ja paljastuu tollane asia et auto onki aito brabus tekelePakardinen kirjoitti:Tokkos tää oo sama:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1799990
Ehkä vähän epämääräinen... Kun nuo vuosiluvutkin heittää parilla vuodella...Tuolla nettiautossa sais kyllä olla sellane "paljasta kusetus" painike, mihin vois tälläsistä tapauksista tehä ilmotuksen ja ylläpito vois oman harkintansa mukaan tuoda asian julki.
Mercedes-Benz 5d Kombi 250T-Automatic-123T/2800
Moot. tilavuus 3490 cm3
Käyttöönotto 1979
Ja omistajakin on jotain muuta kuin tuo nettiautossa mainittu myyjä.
Edit: Paikkakunta on näköjään rekisteritiedoissa Varkaus, niinkuin tuossa vanhemmassa ilmoituksessa, tässä tuoreemmassa Siilinjärvi...
Ville
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
Meneekö ässästä kuskin penkki 160.000 km:ssa? 
Selkänojan vielä saattaisin käsittää jotenkuten, mutta tuossa on istuinkin jo puhki..
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2071335
Selkänojan vielä saattaisin käsittää jotenkuten, mutta tuossa on istuinkin jo puhki..
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2071335
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=506660
600 SEL ollut jonkin aikaa myynnissä
.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 573#248573
600 SEL ollut jonkin aikaa myynnissä
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 573#248573
-
johtaja300
- Vakiokalustoa

- Viestit: 488
- Liittynyt: Su 12.03.2006 17:17
- Paikkakunta: oulu
unski kirjoitti:jos jotain pitäisi veikata niin veikkaisin 350:nen... 450:nen on pari senttiä leveämpi molemmin puolin kuin 350:nen ja 450:sessä ei tuo ohjauspainesäädin ole mielestäni noin lähellä venttilikoppaa. Tuostahan tuota voi vertailla, ylempi on taatusti ainakin 450:nen:
[ http://www.classiccarshop.co.uk/images/Merc%20450SL%20Sports%20engine.JPG ]
[img]http://image.nettix.fi/extra/carimg/206 ... 2061691_b_
30cb9baae49b39eb.jpg[/img]
Myyjän mukaan auto papereissa 3.5, mutta todellisuudessa 4.5. Uskoo kuka haluaa?
Miksi Brabus rakeintaisi 4.5 litraisen joka on 3.5 oikeasti?
250CE 1969
niinpä ja varsinkaan Saksassa tälläinen ei edes tulisi kuuloonkaan.... ei tuollainen itseään kunnioittava virittäjä, kuten Brabus, voi tehdä papereiltaan vääränlaista autoa. Joten, mikäli auto olisi aito Brabus... (epäilen) ja siinä olisi aidot Brabuksen leimat ja paperit 350:lle, niin moottori on vielä vähemmällä todennäköisyydellä aito Brabus 4.5... jos se nyt edes 450:nen on...Miksi Brabus rakeintaisi 4.5 litraisen joka on 3.5 oikeasti?
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Ältsi-makee pikkubussi: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2070134
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Harvinaisen värinen nelkengrün 1990 Suomi-CE kohtuuvarustein: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2040062
Edustusautoilua ilman takaniskatukia pitkällä akselivälillä: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2072462
Edustusautoilua ilman takaniskatukia pitkällä akselivälillä: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2072462
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Timo L. kirjoitti:Harvinaisen värinen nelkengrün 1990 Suomi-CE kohtuuvarustein: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2040062
Kuvien perusteella ei niin harvinainen-> Naapurikylässä ihan prikulleen samanlainen coupe
-94 E500 Limited Edition
-03 W220 320CDI
-03 W220 320CDI
Näyttäis olevan.Pontus kirjoitti:http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... m=1976&yto
Onko Tässä autossa taksimallin kojelauta
Kyllä, ja sinällään mukavaa että tuo pahka on jätetty paikoilleen. Vaihtotähti-ohjelmassa ja muutenkin jälkikäteen taksimalleihin asetettiin sellainen pyöreitä keskisuuttimia simuloiva muovilevy.Juhanit kirjoitti:Näyttäis olevan.Pontus kirjoitti:http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... m=1976&yto
Onko Tässä autossa taksimallin kojelauta
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Joo tohon saa ympättyä helposti telekkarin!
Meidän '78 300D oli sellaisella muovilevyllä joka aukesi napista painaen ja oli ikäänkuin ylimääräinen hanskalokero. Entinen taksi ruotsista. Ja jos joku tunnistaa sen omakseen niin rekkari oli "UOM-603", lähes musta/musta ja slotmagit alla. Tuotii muuttoautona 1982 suomeen, Porvooseen. Se sittemmin vaihtui viimeisen mallin Taunukseen 50tmk välirahalla. Ja tähän loppuu mun tieto ko. autosta.
Jos se olis viel liikentees, olis kiva nähä se mistä mun mersuinto alkoi. Eli bongarit hereille josko tämä löytö löytyisi
Jos se olis viel liikentees, olis kiva nähä se mistä mun mersuinto alkoi. Eli bongarit hereille josko tämä löytö löytyisi
EQA 250 2022 AMG-line? Pajero 2005.
No ei edes selkänojaa saa tuolla matkalla puhki, ellei kuski sitten hypi ja loiki ylös ja ulos ja sisään 50 kertaa päivässä heikkapaperihousut jalassa ja silloinkaan ei penkin tuosta pitäisi puhjeta. Tietty jos siinä on ollut jokin mekaaninen vahinko, viilto tullut tms. ja jätetty parsimatta. Toinen juttu on, että hankitaanko tällainen auto keskimäärin 10 tkm / vuosi ajoon. Mielestäni ei.Esa H. kirjoitti:Meneekö ässästä kuskin penkki 160.000 km:ssa?
Selkänojan vielä saattaisin käsittää jotenkuten, mutta tuossa on istuinkin jo puhki..
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2071335
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- Pakardinen
- Mersumies

- Viestit: 3169
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Tietääkös joku, onko tuossa nyt jekku, vai mikä on, kun ei mene kaupaksi...?
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1976954
Kävin tuota nimittäin männä kesänä ajamassa ja voin kertoa, että johan oli jämäkän näköinen ja tuntuinen pirssi. (Silloin oli muuten hintapyyntö melko paljon isompi...) Uudelleen maalattuhan tuo tietysti on, mutta ihan suhteellisen hyvin, appelsiinia ei löytynyt ja ainoa "vika" maalissa oli pieni halkeama (kitin jäljiltä vissiin) olikos se nyt vänkärin takaovessa.
Pohjan alla en viitsinyt käydä, mutta muuten oli ruosteeton, esim. lokarin kaaret ja ovien reunat puhtaat.
Ihan vaan sillä, että jos viime suvena olisin päässyt HETI meidän toisesta kotterosta eroon, niin tuo olis varmaan löytynyt sen jälkeen meiltä... Nyt kun tuo hinta on paaaaaljon halvempi, niin voi persiin suti, kun tekis mieli ostaa tuo vaimolle kauppakassiks... Se muuten tykkäis... Voishan sillä itsekin tietysti joskus, vähän, ajella...
Ja tämä ei sitten ole myyntipuhe: vannon ja vakuutan, että myyjään ei ole muita siteitä, kuin se viimekesäinen koeajo...
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1976954
Kävin tuota nimittäin männä kesänä ajamassa ja voin kertoa, että johan oli jämäkän näköinen ja tuntuinen pirssi. (Silloin oli muuten hintapyyntö melko paljon isompi...) Uudelleen maalattuhan tuo tietysti on, mutta ihan suhteellisen hyvin, appelsiinia ei löytynyt ja ainoa "vika" maalissa oli pieni halkeama (kitin jäljiltä vissiin) olikos se nyt vänkärin takaovessa.
Pohjan alla en viitsinyt käydä, mutta muuten oli ruosteeton, esim. lokarin kaaret ja ovien reunat puhtaat.
Ihan vaan sillä, että jos viime suvena olisin päässyt HETI meidän toisesta kotterosta eroon, niin tuo olis varmaan löytynyt sen jälkeen meiltä... Nyt kun tuo hinta on paaaaaljon halvempi, niin voi persiin suti, kun tekis mieli ostaa tuo vaimolle kauppakassiks... Se muuten tykkäis... Voishan sillä itsekin tietysti joskus, vähän, ajella...
Ja tämä ei sitten ole myyntipuhe: vannon ja vakuutan, että myyjään ei ole muita siteitä, kuin se viimekesäinen koeajo...
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
No itse olen ihmetellyt ihan samaa. Tuo 230.6 ei liene nelisylinteristä versiotaan parempi juuri missään kuin käyntiäänessä, kerrottiin mulle. Mikähän kaasutin tuossa on? Harmi vaan kun on manuaali.Pakardinen kirjoitti:Tietääkös joku, onko tuossa nyt jekku, vai mikä on, kun ei mene kaupaksi...?
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1976954
Kävin tuota nimittäin männä kesänä ajamassa ja voin kertoa, että johan oli jämäkän näköinen ja tuntuinen pirssi. (Silloin oli muuten hintapyyntö melko paljon isompi...) Uudelleen maalattuhan tuo tietysti on, mutta ihan suhteellisen hyvin, appelsiinia ei löytynyt ja ainoa "vika" maalissa oli pieni halkeama (kitin jäljiltä vissiin) olikos se nyt vänkärin takaovessa.
Pohjan alla en viitsinyt käydä, mutta muuten oli ruosteeton, esim. lokarin kaaret ja ovien reunat puhtaat.
Ihan vaan sillä, että jos viime suvena olisin päässyt HETI meidän toisesta kotterosta eroon, niin tuo olis varmaan löytynyt sen jälkeen meiltä... Nyt kun tuo hinta on paaaaaljon halvempi, niin voi persiin suti, kun tekis mieli ostaa tuo vaimolle kauppakassiks... Se muuten tykkäis... Voishan sillä itsekin tietysti joskus, vähän, ajella...![]()
Ja tämä ei sitten ole myyntipuhe: vannon ja vakuutan, että myyjään ei ole muita siteitä, kuin se viimekesäinen koeajo...
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Jos se on ehjä ja kiinnostaa, niin osta pois, ei toi enää ole hinnan kiroissa.Pakardinen kirjoitti:Tietääkös joku, onko tuossa nyt jekku, vai mikä on, kun ei mene kaupaksi...?
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1976954
Kävin tuota nimittäin männä kesänä ajamassa ja voin kertoa, että johan oli jämäkän näköinen ja tuntuinen pirssi. (Silloin oli muuten hintapyyntö melko paljon isompi...) Uudelleen maalattuhan tuo tietysti on, mutta ihan suhteellisen hyvin, appelsiinia ei löytynyt ja ainoa "vika" maalissa oli pieni halkeama (kitin jäljiltä vissiin) olikos se nyt vänkärin takaovessa.
Pohjan alla en viitsinyt käydä, mutta muuten oli ruosteeton, esim. lokarin kaaret ja ovien reunat puhtaat.
Ihan vaan sillä, että jos viime suvena olisin päässyt HETI meidän toisesta kotterosta eroon, niin tuo olis varmaan löytynyt sen jälkeen meiltä... Nyt kun tuo hinta on paaaaaljon halvempi, niin voi persiin suti, kun tekis mieli ostaa tuo vaimolle kauppakassiks... Se muuten tykkäis... Voishan sillä itsekin tietysti joskus, vähän, ajella...![]()
Ja tämä ei sitten ole myyntipuhe: vannon ja vakuutan, että myyjään ei ole muita siteitä, kuin se viimekesäinen koeajo...
Mullakin on sellainen muistikuva, että muinaiset mersumiehet eivät oikein tuosta 230/6:sta tykänneet, nelonen on kuulemma parempi..
Toisaalta, ne ukot ajoi sillä kaikki ajot, toiset työkseen..
Eli tuskin se kesä/harrastekäytössä on muita kehnompi.
Jos auto ynnä moottori on selvinnyt 35 vuoden käytöstä noinkin hyvin, nin eihän se ihan susi voi olla
Ja onhan siinä tosiaan se kuutosen käynti...
Ville
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
- Pakardinen
- Mersumies

- Viestit: 3169
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Joo, viime kesänä hintapyynti oli päälle neljän tonnin... Halavalla lähtis siihen verrattuna!
Kyllä tuosta emokin jo innostu, mutta hitto soikoon, kun just ollaan tarpeettomana toista autoa hävittämässä. Osta siinä nyt sitten heti perään toinen... Kun auto taitaa olla aika huono sijoituskohde, vaikkakin kyse olis vanhasta Mersusta
Mutta hieno tuo kyseinen yksilö on. Jos vielä ens suvena on myynnissä, niin sillon se pitää hakea pois...
Kyllä tuosta emokin jo innostu, mutta hitto soikoon, kun just ollaan tarpeettomana toista autoa hävittämässä. Osta siinä nyt sitten heti perään toinen... Kun auto taitaa olla aika huono sijoituskohde, vaikkakin kyse olis vanhasta Mersusta
Mutta hieno tuo kyseinen yksilö on. Jos vielä ens suvena on myynnissä, niin sillon se pitää hakea pois...
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Mielikuva, että Solex.Timo L. kirjoitti: No itse olen ihmetellyt ihan samaa. Tuo 230.6 ei liene nelisylinteristä versiotaan parempi juuri missään kuin käyntiäänessä, kerrottiin mulle. Mikähän kaasutin tuossa on? Harmi vaan kun on manuaali.
Mutta onhan tuo 180-kone perujaankin todella vanha, koko 60-luvun tuotannossa ollut. Kutosen ääni siinä on, mutta ehken hieman työkonemaisella soundilla silloinkin, ja ymmärtääkseni vahva mutta ylävireinen moottori.
Hienokuntoisen näköinen auto yhtä kaikki, selkeästi kesäpäivien auto jolloin koneenkaan ei tarvitse olla niin "järkevä".
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
En löytänyt nettiauton sivulta hintapyyntöä mistään. Mikäs se mahtaa sitten tällä haavaa olla, tietämystä tuntuisi tuostakin asiasta täällä jo olevan. Kutiaa pahasti käydä pelastamassa laitos kotiin, vaikka säilytyspaikkaa ei vielä olekaan. Vielä kun olisi pääsiäistipuntipunkeltainen, niin eräs nostalginen haave olisi täytetty just eikä melkein. Ja just 230-kutvosella 
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Eilen juttelin W111:n kanssa, hän kertoi että kyseessä on Zenith INAT 35/40 tai jotain sinnepäin. Mielenkiintoinen säädettävä, kuulemma.Aku P kirjoitti:
Mielikuva, että Solex.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Juu, mutta raaskiiko noinkin iäkkään auton hyväpintataista, ilmeisesti originaalisävyistä väriä vaihtaa. Saattaa olla, että tuolloin myös sisustan värit eivät enää vastaa saateilla ollutta yhdistelmää, tiedä sitten. Kaikki (harvat) keltaiset näkemäni pystylamput ovat olleet joko ruskealla tai mustalla sisustalla, mutta varmasti on tarjolla ollut muitakin värejä.Sergey kirjoitti:Maaliahan löytyy maalikaupasta Kaapo
Itse asiassa nykyväri on omalla tavallaan kohdallaan, että ensimmäinen Mersuni eli W114 250 oli juuri tuon värinen. Keltainen taas liittyy aivan toisenlaiseen juttuun.
PS. Mites tuo ratti, nyt vaivaa emmental sen verran, etten muista oliko '73-malleissa jo 123-tyylinen "turvaratti" vai vieläkö mentiin luuranko-ohjauspyörällä. Mielestäni leveämaskinen on jo uudella ratilla, toisaalta nämä vanhat ratit olivat yhdessä vaiheessa kovastikin hottia ja vanhoja ja mieluusti vielä valkoisia vaihdettiin uudempien tilalle.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- Pakardinen
- Mersumies

- Viestit: 3169
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Viimemmäks kun katoin, niin pyynti oli 1695€. Elämä kallis, Mersu halpa...Kaapo kirjoitti:En löytänyt nettiauton sivulta hintapyyntöä mistään. Mikäs se mahtaa sitten tällä haavaa olla, tietämystä tuntuisi tuostakin asiasta täällä jo olevan.
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
- Pakardinen
- Mersumies

- Viestit: 3169
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Kohta näkyy menevän... Kaapo, Kaapo, joko kävit ostoksilla...?Pakardinen kirjoitti:Tietääkös joku, onko tuossa nyt jekku, vai mikä on, kun ei mene kaupaksi...?
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1976954
Vai tunnustaako joku muu...? Yhtä kaikki, hieno vehje vaihtaa omistajaa.
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
1977 280 E, mikä tuo väri on, ei tuo nyt 934 chinablau ole?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Jep, ja onko oikea etusiipi peräti vaihdettu tarvikeloksuun. Kiitos koodista.Leka kirjoitti:Juu näyttävä ilmestyspaitsi takasiipien alaosat maalattu rumasti tummemman sinisellä. 903 Blau
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi



