


tomant
Autossani ei ole säädettäää camberia, vaan jäykänpuoleiset takajouset, jolla pitävät perän ylhäällä ja takapyörät pystyasennossa. Renkaina käytän Mickey Thompsonin ET Street Radialeja 225/50 R15, paineet hieman alle barin. Nämä pitävät toistaiseksi tarpeeksi hyvin. Lisäksi käytän rasvaprässi-ASD-lukkoa. Paras 60-jalkainen on luokkaa 1,94 ja paras vartti 13,077. Painoa on vielä liikaa lähtöviivalla, arviolta 1320 kg täydellä sisustuksella. Nyt pitää saada tehoa lisää. Jossain vaiheessa pitää ehkä siirtyä oikeisiin slickseihin.T-D kirjoitti:Tulipa tuossa oma auto kaverin ajamana käytettyä paikallisissa katukiihdytyksissä ja ei juuri ole tuo suoraan ajaminen ennen kiinnostanut mutta mielenkiinto heräs siinä mielessä että miten oot omaas saanut pitoa? Voimaa on itsellä hyvin eikä heräävyydestä jää kiinni mutta eihän se viivasta lähe mihinkäänsisusta täysin riisuttu ylimääräisestä ym. Camper tangot ja kunnon sliksit riittääkö hyvään pitoon?
Juu ja saattaa vaatia lisäksi imunokan aikaistamisen Täytyy ensiksi mitata nykyisten nokkien nostot YKK:n kohdalla ja funtsailla sitten lisää.Nico202 kirjoitti:Pakonokkaa siirtää myöhemmälle, mutta se pakoventtiili ei ole lähinnä mäntää YKK vaan siinä vähän ennen ylöstulomatkalla. Otettava huomioon ettei kolise.
Kiitos vinkistä, täytyy tututstua aineeseen. Biltemasta löytyy näköjään aineita nimellä kierrelukite, kierretiiviste ja LVI-tiiviste. Näistä pitäisi arpoa paras tähän tarpeeseen ,-)pera8x kirjoitti:itte laittaisin "kierretiivistettä". se on vastaavaa, kun kierrelukite, tai laakerilukite, mutta ei tartu niin kovasti kiinni ja tiivistää paremmin. ainakin piiltemasta saa halpaa sellasta ja varmaan locktiteltä saa ihan merkkituotteenakin, jos sellasta haluaa. mulla on kokemusta tosta pilteman tavarasta ja se ainakin tuntuis toimivan ihan hyvin vähän joka paikkaa, missä tarttee tiivistää kierteitä, tai tollasia tulppia.