superturbotus osa 2

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
peltsi_racing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 218
Liittynyt: Ti 15.11.2005 17:26
Paikkakunta: suolahti

Re: superturbotus osa 2

Viesti Kirjoittaja peltsi_racing »

joo tähä etsintää tuntuu näköjään itelläki menevän suurin osa aikaa :) tai eihän täs tarviis kettu miettiä mitää ku ois paalua lyyä perkele kaikki uuttaa nii en miettis hetkeäkään mitä tilaisin mut ei näil turve/mehtähake rahtarin palkoilla kuuhun mennä :) mut jospa viel pumppu löytys :)
johtaja: Antti Peltomäki
peltsi_racing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 218
Liittynyt: Ti 15.11.2005 17:26
Paikkakunta: suolahti

Re: superturbotus osa 2

Viesti Kirjoittaja peltsi_racing »

no joo ei hukkaan menny päivä ollenkaa. meni osia mukavasti kaupan ja löysin asevelihintaan turbon,kytkimen,ja tänään syöttö pumpun eli osat rupee olee syyläriä vailla kasas :) jospa siitä savut sais ehkä jo täs kuus :)
johtaja: Antti Peltomäki
Avatar
maKe|
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 212
Liittynyt: To 29.10.2009 17:05
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: superturbotus osa 2

Viesti Kirjoittaja maKe| »

Tulikkonää tänää täällä big cityssa vastaan semmosella rönttä 123 farkulla? :!:

Onkos sulla vielä se 606 vakio turbo tallella?
Tomorrow's answers today

Toyota JZX100 Chaser Tourer V -99
Husaberg FS 570 -11

Ex:
W210 290Td -97
peltsi_racing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 218
Liittynyt: Ti 15.11.2005 17:26
Paikkakunta: suolahti

Re: superturbotus osa 2

Viesti Kirjoittaja peltsi_racing »

joo se on mun pörnan auto :) siitä valkosesta ratsusta hajos 3 lootasta :) joo löytyy kyl tuutko hakee pois? :)
johtaja: Antti Peltomäki
Avatar
maKe|
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 212
Liittynyt: To 29.10.2009 17:05
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: superturbotus osa 2

Viesti Kirjoittaja maKe| »

Joo Rossi kerto eilen duunissa. Oli kuulemma aika sulat tiet ollu ja pitoa. :mrgreen:

Jutskataan siitä föönistä lisää myöhemmin, nyt hommiin.
Tomorrow's answers today

Toyota JZX100 Chaser Tourer V -99
Husaberg FS 570 -11

Ex:
W210 290Td -97
peltsi_racing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 218
Liittynyt: Ti 15.11.2005 17:26
Paikkakunta: suolahti

Re: superturbotus osa 2

Viesti Kirjoittaja peltsi_racing »

ja sit semmonen hyppy vähä jälkeen ku repäsin kolmosen :D mut joo ilmottele.
johtaja: Antti Peltomäki
Avatar
Stonehead
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 415
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:59

Re: superturbotus osa 2

Viesti Kirjoittaja Stonehead »

huomenna sitte hakeen semmone kytkinpaketti että kestää repiä isommillaki pykälillä... :D
[img]http://img.photobucket.com/albums/v296/kolja1/Kuvat/allekirjoitus.jpg[/img]
Tulevaisuuden Bussikuski
peltsi_racing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 218
Liittynyt: Ti 15.11.2005 17:26
Paikkakunta: suolahti

Re: superturbotus osa 2

Viesti Kirjoittaja peltsi_racing »

kyllä :) aamusta hakee viel se hukkis mukaan. sulle jää tyhjät hyllyt ku tuun :D eivaa lotos ku voittasin :DD
johtaja: Antti Peltomäki
Avatar
maKe|
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 212
Liittynyt: To 29.10.2009 17:05
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: superturbotus osa 2

Viesti Kirjoittaja maKe| »

Tattista.

Peltsille kiitti hyvistä kaupoista. Turbo oli oikein väljä ja loppuun raiskattu, eivaan. :mrgreen:
Mielenkiinnolla odotetaan superin valmistumista. Tyypit varmaan on luvassa meikälle sitten kun lapussa on se vitosella alkava luku? 8)
Tomorrow's answers today

Toyota JZX100 Chaser Tourer V -99
Husaberg FS 570 -11

Ex:
W210 290Td -97
peltsi_racing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 218
Liittynyt: Ti 15.11.2005 17:26
Paikkakunta: suolahti

Re: superturbotus osa 2

Viesti Kirjoittaja peltsi_racing »

ja kymmenestä kohtaa halki ja siivet pyörii erisuuntii :D sitä odotelles et semmoset laput sais joskus mut huomenna jatkuu urakka :)
johtaja: Antti Peltomäki
Avatar
maKe|
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 212
Liittynyt: To 29.10.2009 17:05
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: superturbotus osa 2

Viesti Kirjoittaja maKe| »

Rupes vähän hävettää tänää valintatalon pihassa kun noudettu paketti ei mahtunukkaa mersun kyytiin. :lol:

Hiasse nopeasti alle ja tallille purkamaan. Olihan se saksanpoika pistäny aika kivan Recaron nahka/alcantara jakkaran tulemaan. Jos vaikka huomenna duunin jälkeen survois paikalleen ja nauttisi kaikista sähköherkuista.
Tomorrow's answers today

Toyota JZX100 Chaser Tourer V -99
Husaberg FS 570 -11

Ex:
W210 290Td -97
peltsi_racing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 218
Liittynyt: Ti 15.11.2005 17:26
Paikkakunta: suolahti

Re: superturbotus osa 2

Viesti Kirjoittaja peltsi_racing »

todii projekti edenny taas vähä ja nyt on pakosarja,kytkin,putkisto hilppeet ja kaikkee pientä laitettuna :) ja hirveesti kyselty konttorilta mitä saa tehä mut nyt tulee sit kylki putki :D
johtaja: Antti Peltomäki
peltsi_racing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 218
Liittynyt: Ti 15.11.2005 17:26
Paikkakunta: suolahti

Re: superturbotus osa 2

Viesti Kirjoittaja peltsi_racing »

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
johtaja: Antti Peltomäki
peltsi_racing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 218
Liittynyt: Ti 15.11.2005 17:26
Paikkakunta: suolahti

Re: superturbotus osa 2

Viesti Kirjoittaja peltsi_racing »

Kuva
Kuva
Kuva
johtaja: Antti Peltomäki
peltsi_racing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 218
Liittynyt: Ti 15.11.2005 17:26
Paikkakunta: suolahti

Re: superturbotus osa 2

Viesti Kirjoittaja peltsi_racing »

siinäpä muutama kuva projektista ja täytyy päivitellä kuvia ny ku osaan ne tänne liittääkkin :D luvattu mainos puhe ja kuva Stonehead kytkimestä ja v-pyörästä paska kuva kyll ku jo paketis mut tommosia sieltä tulee ;)
johtaja: Antti Peltomäki
peltsi_racing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 218
Liittynyt: Ti 15.11.2005 17:26
Paikkakunta: suolahti

Re: superturbotus osa 2

Viesti Kirjoittaja peltsi_racing »

semmoinen kysymys ilmoille että.. getracin lootaan on suositeltu RED LINE öljyjä?? nii siel on LS lisäaineella ja ilman nii kumpaa suositeltas laittaa?? ja olen kuullut että jotain lisäainetta ( shock!? ) on myös suositeltu laittaa erikseen sekaan.. olisiko kellään tietoa tästä ja myös perä-öljyt kiinnostais tietää.
johtaja: Antti Peltomäki
Avatar
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ

Re: superturbotus osa 2

Viesti Kirjoittaja pera8x »

ei oo niin väliä. se loota morjestaa kuitenkin alta aikayksikön. halvemmalla pääsee, kun ei laita mitään ylimääräsiä aineita sinne. määkin kokeilin pikkulohkon perässä olleeseen askiin vaikka mitä kaikkia kalliita öljyjä jne, mutta turhaa. hammaskosketus ja hampaat on niin pieniä, että ei kestä.
W201 250DT 20V
w201 190E
Avatar
jeemu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1075
Liittynyt: La 16.07.2005 23:55
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Re: superturbotus osa 2

Viesti Kirjoittaja jeemu »

pera8x kirjoitti:ei oo niin väliä. se loota morjestaa kuitenkin alta aikayksikön. halvemmalla pääsee, kun ei laita mitään ylimääräsiä aineita sinne. määkin kokeilin pikkulohkon perässä olleeseen askiin vaikka mitä kaikkia kalliita öljyjä jne, mutta turhaa. hammaskosketus ja hampaat on niin pieniä, että ei kestä.
Aikamoista piiskaa kai tollane Getrag kestää, mutta kaikenha hajalle saa. RedLine MTL laittasin itte.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
peltsi_racing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 218
Liittynyt: Ti 15.11.2005 17:26
Paikkakunta: suolahti

Re: superturbotus osa 2

Viesti Kirjoittaja peltsi_racing »

ja redlinet hän on halpoja ja mulla sattuu olee sitä lisäainettakin valmiiks jo nii voi lurauttaa sekaa. elekää nyt olko tommosia hyvin se kestää muutaku vitusti vetoja :D mitäs lukuja siin MTL ? nyt on auto tekniikan paikalleen nostoa vaille valmis. jospa se kesäkuus kävis :)
johtaja: Antti Peltomäki
Avatar
Kummeli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1095
Liittynyt: Ma 20.04.2009 22:06
Paikkakunta: Etelä-Pohojammaa

Re: superturbotus osa 2

Viesti Kirjoittaja Kummeli »

jeemu kirjoitti:
pera8x kirjoitti:ei oo niin väliä. se loota morjestaa kuitenkin alta aikayksikön. halvemmalla pääsee, kun ei laita mitään ylimääräsiä aineita sinne. määkin kokeilin pikkulohkon perässä olleeseen askiin vaikka mitä kaikkia kalliita öljyjä jne, mutta turhaa. hammaskosketus ja hampaat on niin pieniä, että ei kestä.
Aikamoista piiskaa kai tollane Getrag kestää, mutta kaikenha hajalle saa. RedLine MTL laittasin itte.
Joo eikös suurin osa herlevin tekemistä autoistakin oo getrageilla?

Mulle sanottiin että redline mt (joku), ja sekaan mahtoikohan olla automaatiöljyä? Kumminki, rallimiehet tuntu tietävän.
It's hard to be a mersumies...

w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)

Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Avatar
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ

Re: superturbotus osa 2

Viesti Kirjoittaja pera8x »

niin no, getrakin kanssa voi olla vähän tuuripeliäkin, että kuinka hyväkuntonen aski on kyseessä. jos on uudenkarhee, niin voi kestääkkin ihan kohtuullisesti. vanhat ja väsyneet on vanhoja ja väsyneitä. mutta ei se mitään, tässähän on hyvä testata, että kuinka se kestää. :twisted: sillähän se sitten selviää.
W201 250DT 20V
w201 190E
Avatar
Kummeli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1095
Liittynyt: Ma 20.04.2009 22:06
Paikkakunta: Etelä-Pohojammaa

Re: superturbotus osa 2

Viesti Kirjoittaja Kummeli »

Kyllähän niitä on testattu, paljo porukkaa kyytiin ja kolmosella pitkä kiihytys ni paukkuu varmasti, mutta tolokku talakkunan syönnissäki... :D
It's hard to be a mersumies...

w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)

Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Avatar
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ

Re: superturbotus osa 2

Viesti Kirjoittaja pera8x »

Kummeli kirjoitti:Kyllähän niitä on testattu, paljo porukkaa kyytiin ja kolmosella pitkä kiihytys ni paukkuu varmasti, mutta tolokku talakkunan syönnissäki... :D
nii.. kyllä auton pitä olla mun mielestä semmonen, että sillä voi kaasu pohjassa kiihdyttää oli vaihde, mikä hyvänsä. eihän siinä mitään järkeä ole, että jos on autossa väkee ja 3 vaihde silmässä, niin voi kiihdyttää vaan puolella kaasulla. voimansiirto pitäis olla sopiva moottorin tehoille niin, että voi huoletta kaasutella meneen.

sit jos aletaan pelleileen, esim. kytkimellä paukutteleen ja muuta semmosta, niin mielestäni sellasta askin ei tarvikkaan kestää. mutta suoraa kiihdytystä ja vetoa pitäis kestää.
W201 250DT 20V
w201 190E
Avatar
Kummeli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1095
Liittynyt: Ma 20.04.2009 22:06
Paikkakunta: Etelä-Pohojammaa

Re: superturbotus osa 2

Viesti Kirjoittaja Kummeli »

No niinhän se pitäis olla, mutta todellisuus on yleensä aika kaukana teoriasta... :S
It's hard to be a mersumies...

w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)

Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
peltsi_racing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 218
Liittynyt: Ti 15.11.2005 17:26
Paikkakunta: suolahti

Re: superturbotus osa 2

Viesti Kirjoittaja peltsi_racing »

joo tuo getrakki saanu sikaa ainaki nii vitusti että saas sitte nähdä miten käy :) siitä ei oo onnex huolta et väkeä auto täys kun tulee vain 2 paikkanen :) kyllä sinne redlinet siis haen ja laitan lurauksen lukko öljyä ''shok roof'' tai jotain sinneppäin :) sen verta tilanne katsausta että rupee olee hilut kasas englannista tulos ahtoputket siellä noin 10e 3t 90ast silikooni kurvi suomes 33e et kannaattaa miettiä mistä tilaa. sit pitäs ruveta sovittää flektit,syyläri, cooleri ja lauhari pakettii keulaan :P ketun kallista hupia ku teetätin kaikki öljy putket hyi helevetti vaik sain kone miesten alennuksenki :) tankki ja polttoaine linjatkin jo hepis. vkl pitäs saada 2,5d polttoainesuodattimen jalan. ja sitten oisko jollain tietoa kuka valmistaa alumiini turvakaaria?? vaikka löytäsit jostain netistä nii laittaisitko linkin tänne.. pitäs putkittaa 2 autoa.
johtaja: Antti Peltomäki
Avatar
antti_k
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 264
Liittynyt: Su 04.11.2007 23:16

Re: superturbotus osa 2

Viesti Kirjoittaja antti_k »

oishan noita silikooneja saanu pepantuonniltaki halvalla. paljoko tulee toimituskuluja englannista :roll:
Avatar
Terho P
Mersumies
Mersumies
Viestit: 678
Liittynyt: To 24.03.2005 19:32
Paikkakunta: kropsukylä

Re: superturbotus osa 2

Viesti Kirjoittaja Terho P »

mulla on ollu atf redlinet sisällä ja on kestäny kohtuu kauan.. helkkarin pientä silppua se oli tehny magneettiin ja loota todettiin täysin ehjäksi ja nyt sitten tuutte ja sekotatte mun pään että mitä öljyä mä sinne kaataisin.. redlineä tietenkin mutta tuota :roll:
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
peltsi_racing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 218
Liittynyt: Ti 15.11.2005 17:26
Paikkakunta: suolahti

Re: superturbotus osa 2

Viesti Kirjoittaja peltsi_racing »

onko tolle pepantuonnille sivuja?? oisko ollu 10puntaa eli onko se ees 12e joo nää on näitä öljy juttuja kaikilla oma mielipide :) kattoo mitä sieltä nyt sit tarttuu mukaan :D
johtaja: Antti Peltomäki
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3966
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Re: superturbotus osa 2

Viesti Kirjoittaja tomant »

http://www.pepantuonti.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
peltsi_racing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 218
Liittynyt: Ti 15.11.2005 17:26
Paikkakunta: suolahti

Re: superturbotus osa 2

Viesti Kirjoittaja peltsi_racing »

kävin vilasee sivut ihan asiallisin hinnoin on kyll ennemmin tilaan suomesta peri euroo kalliimpaa ku ulkomailta.. eli suosittelen :)

http://www.pepantuonti.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
johtaja: Antti Peltomäki
Vastaa Viestiin