Pakoputkiin tuli tehtyä pari yhteistä pientä vaimenninta lisää, mut eipä siitä ainakaa liian hiljasta vielä tullu, semmoset aika matalat jytinät. Perjantaina ku rälläsin niin tuntu taas välillä ettei oikein lähe ja eilen taas tuntui että paukkuja kumminki jotenki on. Kaasuläpäksi vaihoin 560sen läpän. Edellinen oli 64mm ja tämä nyt 70mm, laskeskelin et noin 20% enempi virtaa. Tuntuu nyt laatikko toimivan niin ettei kd päällä ainakaan urut auki vaihda ykköseltä kakkoselle, liekö johtuu siitä että ruuvasin noita kickdown vaihtokierroksia sit reilusti? Anyway, hieno homma, laitan sen räikkäshifterin ja siihen t-kahvaan kickdown napin ja poistan kaasupedaalista napin, niin voin sit kahvan napilla pakottaa ykköstäki pysymään päällä tappiin asti.

Vähä koitin siinä tiirailla kiekkamittaria kiihytellessä nii sinne 7500rpm tienoille se nappaa, mut sitte jotenki jää räpättään vähä...loppuneeko sitte virtaukset vai sytkävehkeet vai rupiaisko venat sakkaan, en tiiä, mut eipä tuokaan nyt huonosti oo kuitenkaan. En sit osaa sanoa minne kierroksille sitä voimaa oikein riittää, aiemmin ei kannattanu juuri 6500 yli vedättää.
Ruutaan tilasin tuommosen
http://unwiredtools.com/utcis-pt.asp" onclick="window.open(this.href);return false; Kallishan tuo on ku mikä, mut aattelin et tuolla sais nyt toimiin ku ajatus, normicruisailuun kohtuu kulutuksen, mutta reilummalla kaasujalalla myös kaikki irti mitä lähtee. Ja tuota kalliimpaa versiota koitin perustella itselleni myös sillä et vois sitte tulevaisuudessa ahdettunaki yrittää tuota k-jettiä.
Onhan tuossa vielä monenlaista hommaa, mut tässä vaiheessa vaikuttais kumminki et kesällä vois saada "valmiiksi".