Sellainen punainen raita kiertää tiivistettä, hieman kohollaan. Tämä siis molemmin puolin. Lieneekö se sitä liimaa ?. Tosin se ei kierrä siinä kriittisessä kohdassa vaan lähinnä koko tiivisteen ympäri ja kapseloi yhden pikkureiän.
VHT copper liima käsketään laittamaan molemminpuolin.
Aika äkkiä väsyi se edellinen tiiviste mun kanssani
Nokka-akselin ketjupyörä 200d 45 Nm (e250d 20 Nm)
Nokka-akselin laakerikannet: 200d 25 Nm (e250d 15 Nm)
Noita on ilmeisesti alkanut katkeilemaan kun on pienennetty momenttia.
Nokka-akselin asentaminen:
- Moottorin ykkössylinteri puristustahdin YKK
- Voitele laakeritapit ja nokat moottoriöljyllä.
- Asenna nokka-akseli YKK asentoon.
- Varmista pidikelevy osuu oikein nokka-akseliin.
- Kiristä laakerikansien 2 ja 4 pultit tasaisesti vähän kerrallaan ohjetiukkuuteen. Kiristä tämä jälkeen muiden laakerikansien pultit ohjetiukkuuteen.