W124 E300DT -95 myyty

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
kilander
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1046
Liittynyt: Ma 21.02.2005 13:18
Paikkakunta: itäsuomi

Viesti Kirjoittaja kilander »

epk kirjoitti:ai nii ja pakko kehua tuota mersun lukkoperää, jestas miten paljon hauskempi vekotin lukolla kuin ilman :shock:
Joo näinhän se menee,ja sanon että on mersun lukkoperä hanurista!!(kun ei neliveto toimi) :D :D :D

siis ei herneitä,mutta mihin on tottunut-siitä huonompaan=ei niin hyvä)
CLS 320 cdi-07
ex-CLS 350 cdi-11
ex-GLK 250 cdi-12
ex-CLK 220 cdi-06 Avantgarde
ex-E270 cdi-00 Avantgarde
ex-CLK 200 Kompressor-00 Avantgarde
ex-CLK 320 cdi-06 Avantgarde
ex-190 2.5d-92 Avantgarde
ex-E 270 cdi-00
ex-300 diesel 4matic
Avatar
jameri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1059
Liittynyt: Pe 25.03.2005 23:14
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja jameri »

Todella näyttävä kokonaisuus, kertakaikkiaan, erittäin asialliset penkit, onko noissa jokin reijitys jne vai miten ne näyttävät aikas erikoisilta 8)
Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12616
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

dansku kirjoitti:miten niitä käsiteltiin?? joutuiko paikkaamaan mitään?

entä kustannuspuoli? kyllä varmaan kelpaa istuskella 8)
nahkavärjäys + vahat päälle, ei paikkauksia, 70 egee etupenkit ja takanistakat ....

kilander kirjoitti:
epk kirjoitti:ai nii ja pakko kehua tuota mersun lukkoperää, jestas miten paljon hauskempi vekotin lukolla kuin ilman :shock:
Joo näinhän se menee,ja sanon että on mersun lukkoperä hanurista!!(kun ei neliveto toimi) :D :D :D

siis ei herneitä,mutta mihin on tottunut-siitä huonompaan=ei niin hyvä)
juurikin näin ! alla olis 300DT 4-matic, mutta kun sitä perkelettä ei voi madaltaa joten jäi ostamatta :lol:
jameri kirjoitti:Todella näyttävä kokonaisuus, kertakaikkiaan, erittäin asialliset penkit, onko noissa jokin reijitys jne vai miten ne näyttävät aikas erikoisilta 8)


penkit on vakiot, sportline optio jakkarat tosin , niissä vähän jämäkämmät istuimet ja nuo "reikä" kaisteleet ;)
Avatar
kilander
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1046
Liittynyt: Ma 21.02.2005 13:18
Paikkakunta: itäsuomi

Viesti Kirjoittaja kilander »

Liikkeellelähöissä tuo on hyvänä apuna,siis lukkoperä.
Mutta kun on tottunut matikilla vakaaseen menoon,vain kolmiovalo syttyy koelaudassa,niin yllättikin vähän ohittamaan lähtiessä,miten nopeasti tarjoaa perää rinnalle :shock: .
Semmonen 90 vauhtia,ja vähän aikaa ohjaamo käsiä täynnä :roll: .
CLS 320 cdi-07
ex-CLS 350 cdi-11
ex-GLK 250 cdi-12
ex-CLK 220 cdi-06 Avantgarde
ex-E270 cdi-00 Avantgarde
ex-CLK 200 Kompressor-00 Avantgarde
ex-CLK 320 cdi-06 Avantgarde
ex-190 2.5d-92 Avantgarde
ex-E 270 cdi-00
ex-300 diesel 4matic
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12616
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

uutta kuvaa valoista,maskista ja ksenoneista.


Kuva Kuva Kuva


rupee pikkuhiljaa ärsyttää toi ketun maasturi lookki, mutta ei voi vielä tontittaa ku nyt tuon mahtuu ajaa lämpimään alatalliin :lol:
Avatar
Antti V
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1495
Liittynyt: To 03.06.2004 10:32
Paikkakunta: Naantali/Nummela

Viesti Kirjoittaja Antti V »

epk kirjoitti:tänään laitoin hellan lisäpitkä umpiot, niihin ajovalot ksenonilla, pitkät haloilla ja lisäpitkät ksenoneilla, kyllä perkele tarttee biit hommat normi pitkiin vaikka kyllähän noilla jo näkee taivaaseen asti :roll: kiitos beemerille niistä.
Anna jotkut pitkät olla ihan halogeeneilla. Xenoneissa on toi syttyminen "kylmästä" pikkuisen hitaampaa kuin halogeeneilla, niin kun pikatiellä ajelet ja autoja tulee pitempi tovi vastaan, on kiva kun pitkät sytytät, että heti tulee edes vähän valoa.

Mulla on tossa C:ssä pitkilläkin xenonit ja siinä se eka syttyminen pikkuisen kestää, mutta sen jälkeen. No sprintterissä on sitten xenonit ajovaloissa ja lisä pitkissä, niin jo alkaa maa valkenemaan yö ajossa. Kun lisäpitkien polttimot on lämmenneet, ei enään halogeenien väriä näe yhtään ja valokiilan kantama on kyllä aika julma.
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI

"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12616
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

mielestäni tuota ongelmaa ei noissa ollut ?

olikos sulla ceessä orkkis vai jälkiasennus ?
Avatar
Antti V
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1495
Liittynyt: To 03.06.2004 10:32
Paikkakunta: Naantali/Nummela

Viesti Kirjoittaja Antti V »

C:ssä on orggis ajovalo xenonit, mutta noihin pitkiin oon asentanut konvertiosetin. Ja sillä ei ole mitään merkitystä, onko ne alkuperäiset, vai muutos sarjat, se polttimon lämpeneminen on sama juttu kummissakin.

Mutta on se taas toisaalta niinkin, että kun kerran on xenoneilla ajanut, niin sitä joutuu laittaa kaikkiin tuleviinkin ajoneuvoihin, niinkuin mä laitoin nyt jopa kelkkaan :oops: :oops:
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI

"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Avatar
j.s.lehti.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 915
Liittynyt: Su 28.08.2005 22:03
Paikkakunta: salo

Auton varustelu

Viesti Kirjoittaja j.s.lehti. »

ON kertakaikkiaa hieno auto jo sellaisenaan mutta tuohon varusteluun senverran että se on hieno homma ,Naapuri ajattelee hullu mies kun hakkaa rahansa autoon kun sillä muutenkin pääsee paikasta A paikkaan b no hullu
tässäon itse kukakin mutta hieno homma kun se tehdään hyvällä maulla ja pääsia on että siitä saa itselleen jonkinlaisen tyydytyksen Ja se erottuu massasta ja eikä tule toista samanlaista vastaan. Ainoa huono homma siinä on kun jossain töppää niin kaikki tietävät kuka se on,
Tämä homma vaan pitää tehdä niin että alkuperäisyys kuitenkin säilyy niinkuin täällä suurimmalla osalla näyttää olevankin Minunkin vanhukseni
on senverra erikoisen näköinen että kaikki kyllä tuntee sen mutta se on hetkessä muutettavissa Museo ajoneuvoksi.
tämä no minun mielipiteeni mutta ONNITELUT hienosta yksilöstä T:jslehti
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12616
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

kiitos kehuista, eipä oo koskaan kiinnostanut mitä muut miettii autostani, oman maun ja mielen mukaan tehnyt kerran. Tosin hieno homma tietysti jos muutkin tykkää :)

Antti V kirjoitti:C:ssä on orggis ajovalo xenonit, mutta noihin pitkiin oon asentanut konvertiosetin. Ja sillä ei ole mitään merkitystä, onko ne alkuperäiset, vai muutos sarjat, se polttimon lämpeneminen on sama juttu kummissakin.

Mutta on se taas toisaalta niinkin, että kun kerran on xenoneilla ajanut, niin sitä joutuu laittaa kaikkiin tuleviinkin ajoneuvoihin, niinkuin mä laitoin nyt jopa kelkkaan :oops: :oops:
jepulis, juu nyt jo tuntuu ku ajellu muilla missä ei noita ksenoneita niin "kuka sammutti valot" :lol:
Hemingway
Mersumies
Mersumies
Viestit: 759
Liittynyt: To 15.05.2003 12:31

Viesti Kirjoittaja Hemingway »

Onnea hienolle autolle!

Tällaisia "projekteja" kelpaa seurata. Ostetaan hieno auto, tehdään siitä vieläkin hienompi, hyvällä maulla.
epk kirjoitti:rupee pikkuhiljaa ärsyttää toi ketun maasturi lookki, mutta ei voi vielä tontittaa ku nyt tuon mahtuu ajaa lämpimään alatalliin :lol:
Vielä saat siis nauttia mukavasta ja juhlavasta kyydistä :lol:
124.023
Avatar
tovayryn
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2152
Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tovayryn »

Hemingway kirjoitti:Onnea hienolle autolle!

Tällaisia "projekteja" kelpaa seurata. Ostetaan hieno auto, tehdään siitä vieläkin hienompi, hyvällä maulla.
epk kirjoitti:rupee pikkuhiljaa ärsyttää toi ketun maasturi lookki, mutta ei voi vielä tontittaa ku nyt tuon mahtuu ajaa lämpimään alatalliin :lol:
Vielä saat siis nauttia mukavasta ja juhlavasta kyydistä :lol:
nyt mä näkisin että Hemingway on asian ytimessä
X253 glc350e

ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi

www.alvastonauto.fi
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12616
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

itseasiassa tuo sportline ei kovinkaan paljon mukavempia kyytejä anna mitä h&r+sprintit, toki h&r:llä ihan hivenen pintakovempi ;)
Avatar
Antti V
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1495
Liittynyt: To 03.06.2004 10:32
Paikkakunta: Naantali/Nummela

Viesti Kirjoittaja Antti V »

Nyt vedän pikkuisen takas noita xenon puheita. Eli tossa nniemen autoa ajelin illalla ja siinä on tollaiset 4-ballastiset Bi-Xenonit ja toimii kuin junan vessa, eli tosi nopea vaihto jopa kylmänä. Eli auto on E-sarjan S124 ja varustettuna MH-Turvan markkinoimalla Bi-Xenon setillä.
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI

"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12616
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

Tänään laitoin tilaukseen h4 biit . Mielenkiintoista katsoa paljonko valoteho vielä kasvaa nyt kun on sitten 3x ksenonit nokalla 8)


tänään aloitin sisustan purun ja iskin yhen paketin kiinni vibroa, jestas onkin hyvää tavaraa. Menee hyvin kaariinkin kun muotoilee ja leikkaa kaaren kohtiin vähän hahloa ennen kuin ottaa tarransuojan vekeen. Matto pystyy venuttamaan muutaman millin saumoista->asennuksesta saa helposti täysin saumattoman ! Maton alle jääviin korinsaumoihin vedin vielä kotelosuojaa, eipähän pääse ruostumaan vahingossakaan niistä sitten.

elikkä nahkasisustan saa tulla viikon parin sisään ostaa pois jos jotakuta kiinnostaa ;)
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12616
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

tuli tänään purettua molemmat sisältä, 420 ja 300. kasissa näemmä lisäeristyksenä kuskin ja hanttarin jalka/tulipellissä vaahtomuovia/huopaa, lisäksi etuovissa on eksta huovat, kuten myös takaluukun pohjalla. Näitä ei siis ole muissa kuin kaseissa.

nooh kohta nuo ekstra vaimennukset löytävät paikkansa vajaapyttyisestä vibrolla höystettynä :lol:
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3559
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Viesti Kirjoittaja EVO X »

Kuulostaa hiljaiselta :wink: kun nyt purkailet niitä sisustoja niin onko tullut vastaa mihin alkuperäiset penkinlämmittimien johdot kulkevat? Pitäis piakkoin johdottaa ne kun kohta on penkeissa orggis lämppärit ja katkaisimethan on jot keskikonsolissa. Onko mitään boksia välissä tai meneekö ne jollekkin releelle tms..?
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12616
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

EVO X kirjoitti:Kuulostaa hiljaiselta :wink: kun nyt purkailet niitä sisustoja niin onko tullut vastaa mihin alkuperäiset penkinlämmittimien johdot kulkevat? Pitäis piakkoin johdottaa ne kun kohta on penkeissa orggis lämppärit ja katkaisimethan on jot keskikonsolissa. Onko mitään boksia välissä tai meneekö ne jollekkin releelle tms..?
orkkis johdotus menee seuraaville kohteille : penkin alle,katkaisijoille,sulakerasia, kuskin puolen takapenkki jossa rele.
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3559
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Viesti Kirjoittaja EVO X »

epk kirjoitti: kuskin puolen takapenkki jossa rele.
Saatko releestä osanumeroa, ja minkä väristä johtoa sinne menee? montako? sulakeboksilta tulee varmaan vain virta. katkaisijoiden pohjat on alkuperäiset joten vanhoista johdoista on pätkät jäljellä.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12616
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

tarviitko numeroa vielä , voin vaikka huomenna ottaa sen jos tarviit.

nyt on johtokourut äyräitä myöden täynnä ja kuskin jalkatilassa oleva lisävarusteiden virta boxi on yhtä liitantä vaille täynnä 8)

elikkä varusteiden johdotukset ja stereoitten piuhat vedetty, huomenna pääsee tositoimiin vibron kanssa. Kaikki sisustan matot ja paneelit pesty, veikkasin että loppuviikosta pääsee taas autolla tien päälle :D
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3559
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Viesti Kirjoittaja EVO X »

epk kirjoitti:tarviitko numeroa vielä , voin vaikka huomenna ottaa sen jos tarviit.
Jos viittit niin pistä vaan. Jube tuossa jo kerkesikin tarjota osia muttei ollut varma löytyykö relettä..
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3401
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

Minkä näköset ne aikasemmin oli? Kuinka pahassa kunnossa ne oli, että oliko tuosta käsittelystä jotain hyötyäkin? oisko kuvaa ennen käsittelyä?
220.128 Black Mirror
Avatar
CH
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 477
Liittynyt: To 08.01.2004 18:26
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja CH »

epk, onko alustasarja jo tilattu? mitä tulee alle?

mun pitäis kans tilata mutta kun en osaa päättää et kummat otan, bilstein sprint vai koni sport. jousiksi tulee h&r... :?:
MB W124 250D -89
Ducati 999 -04
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12616
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

evox ,tuossa tuo releen numero : 000 820 62 26

Kryptonite kirjoitti: Minkä näköset ne aikasemmin oli? Kuinka pahassa kunnossa ne oli, että oliko tuosta käsittelystä jotain hyötyäkin? oisko kuvaa ennen käsittelyä?
ei ne huonot ollu alunperinkään, käsittelyllä saa mukavasti pienet naarmut ja muut pois. Kyllä tuo mielestäni kannattaa, sen verran ehostuu jokatapauksessa ! kuvaa ei valitettavasti oo.

CH kirjoitti:epk, onko alustasarja jo tilattu? mitä tulee alle?

mun pitäis kans tilata mutta kun en osaa päättää et kummat otan, bilstein sprint vai koni sport. jousiksi tulee h&r... :?:

eip oo, jouset tulee varmasti h&r. Iskarit todennäköisesti sprintit kerran aika tavalla halvemmat.



lattioilla vibrot nyt paikalla joten saa kohta auton ajoon, myös kynnys kotelot massattu.

Kuva Kuva Kuva
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3559
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Viesti Kirjoittaja EVO X »

epk kirjoitti:evox ,tuossa tuo releen numero : 000 820 62 26
Thäänks..!
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
Eicca_
Mersumies
Mersumies
Viestit: 730
Liittynyt: Ti 09.05.2006 05:55
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja Eicca_ »

Sori epk kun lainaan topikkias. mutta saako vibroa paksumpanan kun 2mm?
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12616
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

saa, oisko tuplat ollu se toinen ?
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12616
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

parit pikkuosat paikalle ja sisusta rupee olee kasassa, takaoven pahvit uupuu vielä lisäksi.

jatkojalostin mersun omaa ideaa, elikkä tuplasin huovan ja muovin paksuuden ovipahvin takana, kaikkiin oviin tulee nyt tuohon tyyliin :

Kuva
Avatar
_Antti
Mersumies
Mersumies
Viestit: 592
Liittynyt: Ma 21.07.2003 16:21
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja _Antti »

Pistä ny nippuun ja kerro sit miten toi ovisysteemi funkkaa, loppuko suhinat..
Itellä ois tarkotus kokeilla Dynamat:in TacMatia, jonka pitäs just noita suhinoita poistaa.
http://www.soundmasters.fi/gallery/main ... itemId=184
[img]http://i2.photobucket.com/albums/y3/_Antti/2010/aava10.jpg[/img]
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12616
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

huomenna pitäis olla läjässä, kävin tuolla ajelees noin, vaikuttais että vibrot hintansa arvoiset ! nyt on hytttiin mennyt 7 pakettia. Veikkaisin että siihen 11-12 paketin pintaan menee koko auto.

voin kertoo että jos tuota 124 korii rupee lisää vaimentaa niin seuraava ongelma on saada tuulettimen 1 asento hiljaiseksi :roll:
Vastaa Viestiin