dansku kirjoitti:miten niitä käsiteltiin?? joutuiko paikkaamaan mitään?
entä kustannuspuoli? kyllä varmaan kelpaa istuskella
nahkavärjäys + vahat päälle, ei paikkauksia, 70 egee etupenkit ja takanistakat ....
kilander kirjoitti:
epk kirjoitti:ai nii ja pakko kehua tuota mersun lukkoperää, jestas miten paljon hauskempi vekotin lukolla kuin ilman
Joo näinhän se menee,ja sanon että on mersun lukkoperä hanurista!!(kun ei neliveto toimi)
siis ei herneitä,mutta mihin on tottunut-siitä huonompaan=ei niin hyvä)
juurikin näin ! alla olis 300DT 4-matic, mutta kun sitä perkelettä ei voi madaltaa joten jäi ostamatta
jameri kirjoitti:Todella näyttävä kokonaisuus, kertakaikkiaan, erittäin asialliset penkit, onko noissa jokin reijitys jne vai miten ne näyttävät aikas erikoisilta
penkit on vakiot, sportline optio jakkarat tosin , niissä vähän jämäkämmät istuimet ja nuo "reikä" kaisteleet
Liikkeellelähöissä tuo on hyvänä apuna,siis lukkoperä.
Mutta kun on tottunut matikilla vakaaseen menoon,vain kolmiovalo syttyy koelaudassa,niin yllättikin vähän ohittamaan lähtiessä,miten nopeasti tarjoaa perää rinnalle .
Semmonen 90 vauhtia,ja vähän aikaa ohjaamo käsiä täynnä .
epk kirjoitti:tänään laitoin hellan lisäpitkä umpiot, niihin ajovalot ksenonilla, pitkät haloilla ja lisäpitkät ksenoneilla, kyllä perkele tarttee biit hommat normi pitkiin vaikka kyllähän noilla jo näkee taivaaseen asti kiitos beemerille niistä.
Anna jotkut pitkät olla ihan halogeeneilla. Xenoneissa on toi syttyminen "kylmästä" pikkuisen hitaampaa kuin halogeeneilla, niin kun pikatiellä ajelet ja autoja tulee pitempi tovi vastaan, on kiva kun pitkät sytytät, että heti tulee edes vähän valoa.
Mulla on tossa C:ssä pitkilläkin xenonit ja siinä se eka syttyminen pikkuisen kestää, mutta sen jälkeen. No sprintterissä on sitten xenonit ajovaloissa ja lisä pitkissä, niin jo alkaa maa valkenemaan yö ajossa. Kun lisäpitkien polttimot on lämmenneet, ei enään halogeenien väriä näe yhtään ja valokiilan kantama on kyllä aika julma.
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
C:ssä on orggis ajovalo xenonit, mutta noihin pitkiin oon asentanut konvertiosetin. Ja sillä ei ole mitään merkitystä, onko ne alkuperäiset, vai muutos sarjat, se polttimon lämpeneminen on sama juttu kummissakin.
Mutta on se taas toisaalta niinkin, että kun kerran on xenoneilla ajanut, niin sitä joutuu laittaa kaikkiin tuleviinkin ajoneuvoihin, niinkuin mä laitoin nyt jopa kelkkaan
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
ON kertakaikkiaa hieno auto jo sellaisenaan mutta tuohon varusteluun senverran että se on hieno homma ,Naapuri ajattelee hullu mies kun hakkaa rahansa autoon kun sillä muutenkin pääsee paikasta A paikkaan b no hullu
tässäon itse kukakin mutta hieno homma kun se tehdään hyvällä maulla ja pääsia on että siitä saa itselleen jonkinlaisen tyydytyksen Ja se erottuu massasta ja eikä tule toista samanlaista vastaan. Ainoa huono homma siinä on kun jossain töppää niin kaikki tietävät kuka se on,
Tämä homma vaan pitää tehdä niin että alkuperäisyys kuitenkin säilyy niinkuin täällä suurimmalla osalla näyttää olevankin Minunkin vanhukseni
on senverra erikoisen näköinen että kaikki kyllä tuntee sen mutta se on hetkessä muutettavissa Museo ajoneuvoksi.
tämä no minun mielipiteeni mutta ONNITELUT hienosta yksilöstä T:jslehti
kiitos kehuista, eipä oo koskaan kiinnostanut mitä muut miettii autostani, oman maun ja mielen mukaan tehnyt kerran. Tosin hieno homma tietysti jos muutkin tykkää
Antti V kirjoitti:C:ssä on orggis ajovalo xenonit, mutta noihin pitkiin oon asentanut konvertiosetin. Ja sillä ei ole mitään merkitystä, onko ne alkuperäiset, vai muutos sarjat, se polttimon lämpeneminen on sama juttu kummissakin.
Mutta on se taas toisaalta niinkin, että kun kerran on xenoneilla ajanut, niin sitä joutuu laittaa kaikkiin tuleviinkin ajoneuvoihin, niinkuin mä laitoin nyt jopa kelkkaan
jepulis, juu nyt jo tuntuu ku ajellu muilla missä ei noita ksenoneita niin "kuka sammutti valot"
Nyt vedän pikkuisen takas noita xenon puheita. Eli tossa nniemen autoa ajelin illalla ja siinä on tollaiset 4-ballastiset Bi-Xenonit ja toimii kuin junan vessa, eli tosi nopea vaihto jopa kylmänä. Eli auto on E-sarjan S124 ja varustettuna MH-Turvan markkinoimalla Bi-Xenon setillä.
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Tänään laitoin tilaukseen h4 biit . Mielenkiintoista katsoa paljonko valoteho vielä kasvaa nyt kun on sitten 3x ksenonit nokalla
tänään aloitin sisustan purun ja iskin yhen paketin kiinni vibroa, jestas onkin hyvää tavaraa. Menee hyvin kaariinkin kun muotoilee ja leikkaa kaaren kohtiin vähän hahloa ennen kuin ottaa tarransuojan vekeen. Matto pystyy venuttamaan muutaman millin saumoista->asennuksesta saa helposti täysin saumattoman ! Maton alle jääviin korinsaumoihin vedin vielä kotelosuojaa, eipähän pääse ruostumaan vahingossakaan niistä sitten.
elikkä nahkasisustan saa tulla viikon parin sisään ostaa pois jos jotakuta kiinnostaa
tuli tänään purettua molemmat sisältä, 420 ja 300. kasissa näemmä lisäeristyksenä kuskin ja hanttarin jalka/tulipellissä vaahtomuovia/huopaa, lisäksi etuovissa on eksta huovat, kuten myös takaluukun pohjalla. Näitä ei siis ole muissa kuin kaseissa.
nooh kohta nuo ekstra vaimennukset löytävät paikkansa vajaapyttyisestä vibrolla höystettynä
Kuulostaa hiljaiselta kun nyt purkailet niitä sisustoja niin onko tullut vastaa mihin alkuperäiset penkinlämmittimien johdot kulkevat? Pitäis piakkoin johdottaa ne kun kohta on penkeissa orggis lämppärit ja katkaisimethan on jot keskikonsolissa. Onko mitään boksia välissä tai meneekö ne jollekkin releelle tms..?
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
EVO X kirjoitti:Kuulostaa hiljaiselta kun nyt purkailet niitä sisustoja niin onko tullut vastaa mihin alkuperäiset penkinlämmittimien johdot kulkevat? Pitäis piakkoin johdottaa ne kun kohta on penkeissa orggis lämppärit ja katkaisimethan on jot keskikonsolissa. Onko mitään boksia välissä tai meneekö ne jollekkin releelle tms..?
orkkis johdotus menee seuraaville kohteille : penkin alle,katkaisijoille,sulakerasia, kuskin puolen takapenkki jossa rele.
epk kirjoitti: kuskin puolen takapenkki jossa rele.
Saatko releestä osanumeroa, ja minkä väristä johtoa sinne menee? montako? sulakeboksilta tulee varmaan vain virta. katkaisijoiden pohjat on alkuperäiset joten vanhoista johdoista on pätkät jäljellä.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
tarviitko numeroa vielä , voin vaikka huomenna ottaa sen jos tarviit.
nyt on johtokourut äyräitä myöden täynnä ja kuskin jalkatilassa oleva lisävarusteiden virta boxi on yhtä liitantä vaille täynnä
elikkä varusteiden johdotukset ja stereoitten piuhat vedetty, huomenna pääsee tositoimiin vibron kanssa. Kaikki sisustan matot ja paneelit pesty, veikkasin että loppuviikosta pääsee taas autolla tien päälle
Kryptonite kirjoitti:
Minkä näköset ne aikasemmin oli? Kuinka pahassa kunnossa ne oli, että oliko tuosta käsittelystä jotain hyötyäkin? oisko kuvaa ennen käsittelyä?
ei ne huonot ollu alunperinkään, käsittelyllä saa mukavasti pienet naarmut ja muut pois. Kyllä tuo mielestäni kannattaa, sen verran ehostuu jokatapauksessa ! kuvaa ei valitettavasti oo.
CH kirjoitti:epk, onko alustasarja jo tilattu? mitä tulee alle?
mun pitäis kans tilata mutta kun en osaa päättää et kummat otan, bilstein sprint vai koni sport. jousiksi tulee h&r...
eip oo, jouset tulee varmasti h&r. Iskarit todennäköisesti sprintit kerran aika tavalla halvemmat.
lattioilla vibrot nyt paikalla joten saa kohta auton ajoon, myös kynnys kotelot massattu.
Pistä ny nippuun ja kerro sit miten toi ovisysteemi funkkaa, loppuko suhinat..
Itellä ois tarkotus kokeilla Dynamat:in TacMatia, jonka pitäs just noita suhinoita poistaa. http://www.soundmasters.fi/gallery/main ... itemId=184
huomenna pitäis olla läjässä, kävin tuolla ajelees noin, vaikuttais että vibrot hintansa arvoiset ! nyt on hytttiin mennyt 7 pakettia. Veikkaisin että siihen 11-12 paketin pintaan menee koko auto.
voin kertoo että jos tuota 124 korii rupee lisää vaimentaa niin seuraava ongelma on saada tuulettimen 1 asento hiljaiseksi