Lähetetty: To 09.11.2006 20:49
En ole SEC-maski fani, mutta tuossa se näyttää ihan ok. Takaluukunkansikin on sopii kokonaisuuteen. Noita luukkuja on Suomessakin näkynyt muutama.
https://www.mersuforum.net/forum/
Näyttää olevan reiserechner ja tehdasasenteinen lisälämmitin. Etulokasuojat vaan aika huonossa kunnossa...Jone M kirjoitti:W124 300 E 4 matic, melko kattavalla varustepaketilla, huomaa mittaristo!
http://www.blocket.se/vi/9448273.htm?ca=1_5_s
Scumihan on ollut oikea Mersu mies Kun hänen autojaan on ollut ennemminkin myynnissä mm. -91 500E ja oliko se E63 Brabus farkku väyrynen Se edellinen 500:nen tosin taisi olla hänellä oikein jokapäiväisessä käytössä kun myyntihetkellä (noin 2v sitten) oli mittarissa reilusti yli 400 000km (jokuhan tiesi muistaakseni juurikin täällä foorumilla että oli käynyt tuolla 500:lla oikein täällä Suomessakin)Matti R kirjoitti:Schumin autoja tarjolla kaksin kappalein
http://cgi.ebay.de/Michael-Schumachers- ... dZViewItem
http://cgi.ebay.de/Mercedes-Benz-W124-3 ... dZViewItem
Ihan kuin kumpikin olisi rekisteröity 7.12.1992 kilpiin BM-MS88
Hmmm...katsellaan miten käy .Stuttgart kirjoitti:Noista vaihtoehdoista:
Ässällä tai Coupella kotiin
Coupe on poistunut listoilta, tuo ässä on edelleen siellä ja nyt kymmenittäin erilaisia w124 malleja netissä läpi kahlanneena tuo ässä kiinnostaa kovasti. Yksityiseltä saa aina hinta/laatusuhteessa paremman mielestäni ja etenkin jos noista remonteista on kuitit arkistoitu - toivottavasti koko 10 v ajalta (kuten itse tapaan tehdä ) autohan saattaa olla helmi .karra kirjoitti:Hmmm...katsellaan miten käy .Stuttgart kirjoitti:Noista vaihtoehdoista:
Ässällä tai Coupella kotiin
Huomasit varmaan aidon MB-Tex -sisustan... saattaa olla miinus hukattaessa Suomessa, jos et itselle meinannut.karra kirjoitti:Tässä olisi yksi toinen, isolohko kutvonen väri on todella makea. Ei metalli ilmeisesti vaan tavallinen. Perskules kun auto on seisonnut sen 20 kk jo... mitähän nuo kevyet ruostevauriot pohjassa on ja jousikin on poikki...
http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bere ... 1237496424&
Katsos vaan, tekstissä mainostettiin nahaksi. Yksi lahtelainen kaveri olisi tuosta kiinnostunut (juuri nahkojen takia) mutta mieli varmaan muuttuu kun kerron... auto sijaitsee ihan tuon sinisen lähellä joten aion käydä katsomassa jos ovat vielä auki illemmlla.Timo L. kirjoitti:Huomasit varmaan aidon MB-Tex -sisustan... saattaa olla miinus hukattaessa Suomessa, jos et itselle meinannut.karra kirjoitti:Tässä olisi yksi toinen, isolohko kutvonen väri on todella makea. Ei metalli ilmeisesti vaan tavallinen. Perskules kun auto on seisonnut sen 20 kk jo... mitähän nuo kevyet ruostevauriot pohjassa on ja jousikin on poikki...
http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bere ... 1237496424&
Katsottu ja koeajettu on ja täytyy todeta että (pieni) pettymys - mitä hintapyyntikin antoi tavallaan kertoa. Nyt hinta on netissä muuten 1500 ja noita 17 tuuman kesäpyöriähän ei saa siihen hintaan mukaan.karra kirjoitti: http://www.autoscout24.de/home/index/de ... etail_bild
Eli hyvä varustelu, pieni kone mutta automaatti ja jos perinteet pitää paikkaansa niin ruosteeton etelä-Saksan auto, hintaan 1350,- . Kolmannella omistajallaan ollut 10 v ajan, G-katti eli on jälkirustattu verojen takia...toisaalta tekstissä mainitaan kylmäkäyntipiirin asentamisesta jotta verot saataisiin vieläkin alemmas .
Kävikin sillä lailla että homma seisahtui jo aamupäivällä, lounaan jälkeen lähdin kierrokselle. Ingolstadtissa tuo nelimaticci oli aivan rupinen pinnastaan, mutta samassa liikkeessä oli muovikylki-260 eli vm 1990 - metallin ruskea ja automaatilla. Melkein ruosteeton mutta täynnä naarmuja ja pari pikku kolhua sekä yksi pikku kylkimuovi puuttui takarenkaan edestä. Alla orkkikset 15-reikävanteet ( saisiko myytyä täällä foorumilla kun niin harvinaisia ovat ), hintaa kapineella 2300,- . Jatkoin matkaa ja kurkkasin ´88 420:sen, tässäkään tarhassa ei ollut myyjää paikalla , ei niin väliäkään koska auto oli kauhea - hintaa 2 tonnia ja renkaatkin lutussa. Katsoin lopuksi tuon mummon vanhan 260-peltikylkisen, ja autohan oli yltä päältä pintaruosteessa. Oli mummo kuollut ja "pojat" ostaaneet kuolinpesältä auton...oli vaan se huoltokirjakin kadonnut siinä tohinassa . Noissa kaikissa muissa taisi muuten olla se kuskin penkki puhki.karra kirjoitti: Jos huomenna pääsisi hieman aikaisemmin töistä niin Ingolstadtissa olisi yksi halpa 1988 420SE ja sitten "Mummon vanha" 140 tkm ajettu 1987 260E. Näissä on maininta ilmoituksissa että "ainoastaan vientiin". Lisäksi siellä on yksi 270 tkm ajettu 260E 4-maticci (taitaa olla huono yrittää myydä paljon ajettua nelimaticcia Suomessa ). Noiden hinnat on 1500...1800 euroa.
Eikä edes kallis, suorastaan HALPAJone M kirjoitti:Adenauer Pohjois-Ruotsissa, tämän sais tuotua ilman autoveroa
http://www.blocket.se/vi/10266501.htm?ca=1_5_s