MJPfin kirjoitti: ↑Pe 18.02.2022 06:38 Vakio suuttimista lähtee sen 50-55hv sylinteri kun oikein tehty ohjelma. Näkyy olevan 2003 autoissa om648 aika yleisesti läpättömät imusarjat, useampi tullut vastaan.
Ahdin on ihan ensimmäinen mikä kannattaa vaihtaa, saattaa alkaa siivet taipumaan kompurasta tuon 300hv päälle mennessä jos sinne pääsee.
Ja putkisto kun virtaa hyvin niin ei kannata ihmetellä jos käryttää, varsinkin vanhalla ahtimella, herkästi itkee öljyä pakopesään kun pakopaine putoaa turbiinin jälkeen.
Joo vähän ihmetytti kun ei ollutkaan läppiä mutta se on vaan hyvä asia!
Joo täytyy alkaa sitä pakosarjaa ja ahdinta kattelemaan että mitä sinne kannattaa laittaa noihin 400hv tehoille,tekis mieli koittaa hx35 tässäkin mutta pitää olla vaan niin mörkösuuttimet että saa syttymään. Helpompi taitaa olla billet/hybridi ahdin vaan.
Joo tänään kävin tos kaupassa aamulla niin hyvän diesel käryn heitti