Mielekiinosta. Mites tuossa listan kohdalla olevassa korjauksessa? Siihenhän joutuu laittaa kittiä tai tinaa jonnin verran. Toimiiko se listan kiinnitysholkki oikein, jos tuo pelti paksunee sen kohdalta? Eli pysyykö se lista kiinni? Tuossa omassa projektissa tulee semmoinen ongelma ja sillä pohdin.
tango kirjoitti:Mielekiinosta. Mites tuossa listan kohdalla olevassa korjauksessa? Siihenhän joutuu laittaa kittiä tai tinaa jonnin verran. Toimiiko se listan kiinnitysholkki oikein, jos tuo pelti paksunee sen kohdalta? Eli pysyykö se lista kiinni? Tuossa omassa projektissa tulee semmoinen ongelma ja sillä pohdin.
Ei tule ongelmaa ainakaan tässä ovessa kun listan reikien välissä on saumat ja pelti jää reiän kohdalta alkuperäisen paksuiseksi niin saa holkit pysymään paikallaan.
Eipä ole juurikaan tullut mitään päivitettävää kun odottelee maalarille menoa paitsi tällä viikolla ostin uuden tuulilasin ja laitoin tänään tiivisteen paikoilleen. Kolme viikkoa sitten vaihdoin tallia isompaan niin mahtuu molemmat projekti mersut samaan talliin ja siellä voi vielä tehdäkin jotain kunhan saan ensin tavarat järjestykseen.
Tämä on minun ensimmäinen Mb ja olen ajanut tällä noin kilometrin, mutta ehkä se joskus on vielä ajokunnossa...
Tuli eilen käytyä sovittamassa lokasuojat paikalleen ja poistin lattiasta äänieristettä urien pohjalta niin näkee onko ruostetta niissä.
Ei ollut yllätyksiä eristeen alla.
Hiukan on edistynyt projekti kun ovet on maalarilla ja lattiat sain paikattua tänään. Kuvassa on kuskinpuolelta löytynyt huono kohta korjattuna ja siinä vieressä on urasta leikattu pala.
Viimeksi muokannut slsl77, Su 10.12.2017 13:35. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Sain maalarilta ovet Torstaina ja tänään pääsin kasailemaan niitä. Samalla tulee päivitys laseihin kun olivat alunperin kirkkaat niin nyt tulee vihreän sävyiset.
Aloituskuva ovelle.
Tässä on ovi kasattuna sävylasilla, uudella tiivisteellä ja listalla.
Ikkunan puoleinen lista ei ole vielä kiinni kun unohdin kromitahnan kotiin ja sitä ei voinut killottaa.
Minun mielestä myös signal rot on parempi väri kuin musta ja harvinaisempi.
Taidan saada korin maalattuna ensi viikolla, jos ei tule maalarille mitään esteitä.
Koria odotellessa rupesin katsomaan puskureita ja listoja valmiiksi niin löytyi kuitenkin kohtalainen etupuskuri niin se piti kiillottaa ja laittaa jo kilpi paikalleen.
Piti taas kääntää talliin toisin päin ja otin samalla kuvan. Ajovaloista toinen lyhyt valo ei palanut niin sain selvitettyä vian ja korjattua sen. Puhallin ei kanssa toiminut ja sain senkin toimimaan niin rupeaa olemaan sähkölaitteetkin kunnossa katsastusta varten.
Viimeksi muokannut slsl77, Su 10.12.2017 13:44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mikä vika puhaltimessa oli? Nimimerkillä sama vika
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
luokyio kirjoitti:Mikä vika puhaltimessa oli? Nimimerkillä sama vika
Puhaltimen katkaisija antaa maita tulipellin liittimiin vihreäpohjaisiin johtoihin ja se neljäs johto on virtalukontakainen virta. Minulta puuttui johtoa noin 10 cm niin ei tullut virtaa tulipellin liittimeen.
Auto on kasattu muutamaa tiivistettä lukuunottamatta kun ovat vielä matkalla. Huomenna näytän auton museotarkastajalle ja sitten voi ruveta miettimään katsastusta.
Museotarkastaja hyväksyi auton museorekisteriin. Tänään on liimattu viimeiset tiivisteet paikalleen, kun ne tuli Perjantaina. Katsastukseen pääsee kun paperit tulee tarkastajalta.
Tänään on auto katsastettu museo ajoneuvoksi. Katsastus reissulla tuli samalla ajettua noin 85 km ja pystäri toimii hienosti.
Seuraavaksi auto on menossa kulmien säätöön ja sen jälkeen nautiskellaan ajamisella.