Jännitelukema on uudemmissa malleissa jopa ohjelmoitavissa.Mese 320 TE kirjoitti:korjatkaa oikeaksi volttimäärä.
Uusavuttomuus iskenyt? Huoltakaa akkuja
Re: Uusavuttomuus iskenyt? Huoltakaa akkuja
Lisää tietoa: www.skg.fi
Mä oon käytellyt surutta webastoa läpi talvet ja ihan hienosti on akku kestänyt. Akku on 120Ah ja laturi tyrkkää 200A niin kyllä ne nyt 20min työmatkan aikana lataantuu sen, minkä webasto kuluttaa. Sisätilan puhaltimen nopeutta en oo kyllä pitänyt kovalla. Defan tai muun vastaavan akkulaturin suunnittelin webaston kaveriksi, muttei oo tullut laitettua, kun ei ole ollut tarvetta. Akkuna Mbat. Kaveri sen myi mulle ja kertoi, että myyvät noita satoja vuodessa sähkötrukkeihin. Puolalainen taisi olla.
W204 C180K avantgarde -myyty-
-
Mese 320 TE
- Mersumies

Webasto on tehty käyttöä varten, jos sitä ei käytä alkaa häikkää ilmaantua ja toiminta tökkiä. Olenpa kesälläkin pistänyt sen päälle silloin tällöin, ettei se "Pölyynny" käyttämättömyyttään.Mänis kirjoitti:Mä oon käytellyt surutta webastoa läpi talvet ja ihan hienosti on akku kestänyt. Akku on 120Ah ja laturi tyrkkää 200A niin kyllä ne nyt 20min työmatkan aikana lataantuu sen, minkä webasto kuluttaa. Sisätilan puhaltimen nopeutta en oo kyllä pitänyt kovalla. Defan tai muun vastaavan akkulaturin suunnittelin webaston kaveriksi, muttei oo tullut laitettua, kun ei ole ollut tarvetta. Akkuna Mbat. Kaveri sen myi mulle ja kertoi, että myyvät noita satoja vuodessa sähkötrukkeihin. Puolalainen taisi olla.
Meseillään
- LopenUupunut
- Mersumaanikko

Kestää noi akut, aloinpa huvikseni tallissa tutkia tuon vara-auton (mökkivaraskarkoitin) akkua....alkuperäinen -98 vuodelta näyttää olevan.
Olisko aika vaihtaa....?
En taida, lähtee -30 käyntiin kuin palmun alta ilman lohkoja sun muita....
.
Olisko aika vaihtaa....?
En taida, lähtee -30 käyntiin kuin palmun alta ilman lohkoja sun muita....
.
Opel, "weird lieben autos"....
Kyllä ne jaksaa vääntää. Akkujen tuotanto siirtyi kehitysmaihin niin ei enää nähdä -90 luvun akkuja jotka kesti helposti 10v vaikka ei ollu edes latingis.