Humoristiset myynti-ilmoitukset

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Avatar
ssuvik
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2782
Liittynyt: Pe 05.08.2011 18:42

Re: Humoristiset myynti-ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja ssuvik »

Kuva

Huoh. Antaa olla.
E350CDI&A180CDI
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17294
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: Humoristiset myynti-ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja dealer »

:lol: Itse tunnen jonkinasteista myötähäpeää lukiessani "hauskoja" ilmoituksia Nettiautosta silloin kun niiden sisällössä ei ole selkeästi jotain uutta ja nokkelaa, viimeistään siinä vaiheessa kun jotkut lähettelevät ilmoitukseen mukahauskoja kysymyksiä tyyliin "vaihaks naapurin kissaan".
Toisaalta, on yllättävän paljon ihmisiä joille jo sanat p*llu tai p*ppeli tarkoittavat loistavaa huumoria kun ne tekstissä jossain kohtaa mainitaan.

Nyt on nähty että ssuvik puolestaan nauttii tekstinsä tuomasta julkisuudesta, eikä siinä mitään pahaa ole. Onhan tuolla nokkelia juttuja ilmoituksessa, ei siinä mitään :thumbup:
wiimax.fi
Avatar
ssuvik
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2782
Liittynyt: Pe 05.08.2011 18:42

Re: Humoristiset myynti-ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja ssuvik »

No, alunperinkin ideana on ollut vain ja ainoastaan saa klickejä ilmoitukselle. Yritys oli laittaa paremmaksi tuosta muutaman vuoden takaisesta Hiluxin ilmoituksestani. Siinä on jo onnistuttu. Eikö silloin ole ihan luonnollista seurata klickien kehittymistä? Ei minua kiinnosta paskan vertaa, saanko myytyä jonkun muutaman satasen romun. Minulla on muutenkin piha täynnä kaiken maailman romua, kyllä siellä yksi sitikka mahtuu olemaan. Jos joku tästä mielensä pahoittaa, tai ei ymmärrä koko asiaa, niin miksi vaivautua kommentoimaan ollenkaan. Vaikuttaako kuitenkin johonkin tunteeseen? En minäkään lue täällä sellaisia ketjuja, joiden aihe ei minua kiinnosta. Saman neuvon annan kaikille muillekin. Peace.
E350CDI&A180CDI
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17294
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: Humoristiset myynti-ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja dealer »

Peace
Ehdottomasti näin :idea:
En minäkään lue täällä sellaisia ketjuja, joiden aihe ei minua kiinnosta.
Minulle tämä keskustelu aiheesta oli kiinnostava ja valaiseva, kiitos.
Kiva että ssuvik loppujen lopuksi kestät kritiikkiäkin
Eihän kukaan voi olettaa etteikö sadastatuhannesta, tai montako meitä ilmoituksen lukeneita juuri tällä kellonlyömällä on, löytyisi pari kolme jotka eivät varauksettomasti ihaile ja vieläpä rohkenevat sen kertoa julkisesti.
wiimax.fi
sportsman
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2612
Liittynyt: Ke 10.08.2005 12:46
Paikkakunta: Lahti

Re: Humoristiset myynti-ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja sportsman »

Niinpä , olisko tämä uusi tapa saada omia tekeleitään julkiseksi . Ennen puhuttiin kai pöytälaatikkoon kirjoittamisesta . Ihmisillä on kaikenlaisia outoja tarpeita ... :)
Tosin en ymmärrä miksi niitä pitää kirjoittaa esim nettiautoon ... vai onko se ainoa tapa saada "hengen tuotteensa" näkyville ...
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

Re: Humoristiset myynti-ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

Hyvä ilmohan tuo ssuvikin on, minä kyllä vähän tiivistäisin ja lisäisin huumoria.... :thumbup:
Ja kuten hän tuolla jo mainitsikin, ei sitä ole pakko lukea jollei kiinnosta...mutta ehkä joku pysähtyy ilmon kohdalle pidemmäksi aikaa miettimään kuin sellaisen ilmon jossa pelkkä puhelin numero.

Maailmaan mahtukoon erilaisia myyntiilmoja...sille ei mahda mitään että tosikotkin näitä lukee.
Opel, "weird lieben autos"....
Avatar
ssuvik
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2782
Liittynyt: Pe 05.08.2011 18:42

Re: Humoristiset myynti-ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja ssuvik »

Jumalauta, joku oikeasi osti tuon Shitroenin :lol: Ei se vaatinut kuin 280000 katsojakertaa, ja 23000 jakoa Facebookiin :thumbup:
E350CDI&A180CDI
Avatar
Sharedoc
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1119
Liittynyt: La 03.03.2012 15:48
Paikkakunta: Oulu

Re: Humoristiset myynti-ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Sharedoc »

Göran myy 1966 mallista safari-farkkua


http://www.blocket.se/goteborg/Mercedes ... ca=1_5&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3146
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Re: Humoristiset myynti-ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

Sharedoc kirjoitti:Göran myy 1966 mallista safari-farkkua
Viitannet huumorilla tuohon hintaan? Pulskat 5000€ siis...

Eikös nuo Safarit ole harvinaisuudestaan johtuen vähän perkeleen kalliita vehkeitä, vaikka tuommonen puoliraato onkin...? Liekö noin arvokkaita, sitä en tiedä... :roll:

Kertokoot joku minua tietävämpi...
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Avatar
Wade
Mersumies
Mersumies
Viestit: 817
Liittynyt: Pe 19.11.2004 22:13
Paikkakunta: Taipalsaari-Journey Island

Re: Humoristiset myynti-ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Wade »

Pakardinen kirjoitti:
Sharedoc kirjoitti:Göran myy 1966 mallista safari-farkkua
Viitannet huumorilla tuohon hintaan? Pulskat 5000€ siis...

Eikös nuo Safarit ole harvinaisuudestaan johtuen vähän perkeleen kalliita vehkeitä, vaikka tuommonen puoliraato onkin...? Liekö noin arvokkaita, sitä en tiedä... :roll:

Kertokoot joku minua tietävämpi...

Muistan joskus nähneeni sellaisen lukeman, että noita safari-kombeja olisi Ruotsiin myyty noin 120kpl. Suomeen ei kai yhtään. Kokonaisvalmistusmääräkään ei kai ole muutamia satoja kummempi. Muistan Blocketissa nähneeni noita seitsemän vuoden aikana myynnissä puolisen tusinaa kappaletta. Tällainen mutu-tuntuma miulla on, ken tietää tarkasti, tarkentakoon. Helkutin harvinainen katiska kuitenkin, ollut jo aikanaan, saati nyt.
* Mustanaamion Mersulla on 320 hevosen voimat. *
- postmodernin asfalttiviidakon sananlasku

* Parta ajetaan Braunilla, tiet Mersulla.

W210 E220 CDI Aut. "My Little Puavo"
V140 S500L vm. 95 "Tantor"
C124 300CE vm. 88 "Claudia"
S124 300TD 4Matic vm. 92 "Wunderwagen"
W124 220E Aut. vm. 92 (rouvan edustusvaunu)
W123 300D 5 v.man vm. 83 (varaosa-auto)
British Leyland Mini1000 Special DeLuxe vm. 79 (kestävää kehitystä vsta 1988)
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3146
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Re: Humoristiset myynti-ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

Wade kirjoitti:Muistan joskus nähneeni sellaisen lukeman, että noita safari-kombeja olisi Ruotsiin myyty noin 120kpl. Suomeen ei kai yhtään. Kokonaisvalmistusmääräkään ei kai ole muutamia satoja kummempi. Muistan Blocketissa nähneeni noita seitsemän vuoden aikana myynnissä puolisen tusinaa kappaletta. Tällainen mutu-tuntuma miulla on, ken tietää tarkasti, tarkentakoon. Helkutin harvinainen katiska kuitenkin, ollut jo aikanaan, saati nyt.
Mulla on kanssa sellainen hatara muistikuva, että näistä keskusteltiin täällä foorumilla joitain vuosia sitten. Sillon oli muistaakseni kyseessä tätä em. yksilöä paljon huonompikuntoinen, myytävänä myöskin blocketissa. Ja jostain syystä muistelen, ettei hinta ollu ainakaan yhtään tuota halvempi... :think:
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Vastaa Viestiin