teemu.vehkamaki kirjoitti:-tarra päällä missä actian tiedot, ja revitään ne sinetit sitten aikanaan rikki ja katotaan ne piirilevyt, jos nyt sitten merkkaa mitään/kiinnostaa itseä alkaa toimivaa aukomaan.
-Piuha-liittimet boxissa pyöreitä, kun eikös kiinavehkeissä pitäny olla d-muotosia(jostakin muistelen lukeneeni, voin tietty muistaa väärinkin)
Juu eli näillä tiedoilla erittäin todennäköisesti kyse laitteesta joka on rakennettu sen litteän Kiinan "C4:n" piirilevyistä mutta laitettu C3:n laatikkoon, tietenkin pyöreillä liittimillä. Eikö laitetta myynyt henkilö opastanut sinua tarkemmin noiden laitteiden eroihin ja siihen mistä tunnistaa minkäkin mallin (riippumatta siitä pitääkö itse noita eroja merkityksellisinä)?
Itse en ole nähnyt warranty-tarroja missään muussa purkissa kuin kiinan halpiksissa joita myyjä ei halua avattavan ennen kuin rahojen takaisin saaminen on myöhäistä (tässä tapauksessa siis ei ole kyse omasta myyjästäsi vaan siitä jolta laite on alunperin ostettu).
Ne tarrat ei merkitse mitään, maalaukset purkissa on tosi outoja, siis en sellaisia ole missään nettikuvissakaan nähnyt. Kai tuosta voit kuvan laittaa foorumille kun sitä varten purkkia ei tarvitse avata. Kaikkia kuvat ei kiinnosta mutta onhan täällä muitakin postauksia jotka ei kaikkia kiinnosta.
Oletko lukenut purkin kyljestä sarjanumeron ja verrannut sitä muksin itsetestin raportoimaan sarjanumeroon? Klooneilla, hyvillä ja huonoilla ja kaikilla siltä väliltä nuo kaksi tietoa eivät täsmää keskenään (kaikissa saman valmistajan purkeissa myös sähköisesti luettava sarjanumero on sama joten kovin vaativa operaatio ei olisi valmistuttaa tarroja samoilla numeroilla).
Sovitaanko treffit tähän threadiin vuoden kuluttua ja katsotaan sitten mitä purkki on syönyt ja kenen veikkaus osui oikeaan. Selvää tietenkin että nyt saaduilla tiedoilla ei tuota laitetta voi mennä "tuomitsemaan" mutta ei noilla tiedoilla kyllä 100% Actia kloonilta vaikuta (taas korostaen sitä että itse kukin päättäköön mitä merkitystä tuolla on, itse hain vain sitä että tiedettäisiin minkälaisia laitteita foorumilaiset ostelevat).