hidas käynistymään ? sen mittauksenhan voi laittaa valmiiksi päälle sitten vaan ajelee ja tutkailee arvoja tai mahdolisessa onkelma kohdasa logaa ne talteenmaketap kirjoitti:tahtoo vaan olla niin pirun hidas käynnistyyn se staari. pyysi laskeen tyhjäkäynnille autoa mutta kun oltiin moottoritiellä niin ei ollut mahdollista, ja testiajo oli jo lopussa kun alkoi vasta pelaan...CDI203 kirjoitti:maketap kirjoitti:nonii hiukkassuodatin poistettu ohjelmasta.
auton käytös kyllä muuttu ihan kokonaan. vikatilaan ei mene enää vaikka kuinka polkee, melkein tappiin asti jäisellä moottoritiellä![]()
bosch: in testeri oli mukana ensimmäisellä testilenkillä, seurattiin ahtoja sillä. välillä oli semmoisia tilanteita kun polkasi niin ahtoja oli 0.4 ennemmän kuin ohjelma pyysi. toisella lenkillä oli mukana stari mutta sillä ei saatu ajon aikana jostain syystä näkyyn arvoja... syöttöjä on nyt noin 100mm entisen 110mm sijaan.
savua on vielä vähän havaittavissa kunnon kiihdytyksessä, alkaa tuleen jossain 3500rpm jälkeen ja siitä rajoittimelle asti kasvaa koko ajan savun määrä. joskus myös alku pöläys tulee. mistähän tuo yli ahtaminen voisi johtua?
Jotain vikaa systeemissä on jos ei ahdot näy *:rila
kunhan ilmat lämpenee niin täytyy uudestaan tutkailla taas asiaa. se nyt on pääasia että auto pelaa!!
pitäisköhän noita turbon siipien toimintaa vähän kurkistella tässä viikonloppuna. pystyykö/kannttaako sitä turboa purkaan siinä pakallaan vai täytyykö se ottaa irti kokonaan?
eikä mihinkään tyhjä käynnile tarvitse laskea
Autopomila näkee kaikenlaista mittaus arvoa kivasti mersusta semoinen on itseläkin käytetävissätuikku kirjoitti:.
No, minä en koskisi siihen ahtimeen.
Se käytös on ihan luonnollinen seuraus siitä kun hiukkassuodatin poistaan.
Sitä uutta tilannetta pitäisi osata sieltä ohjelmasta korjata - eli anna olla noin, eläkä mieti enää koko asiaa, pääset kuitenkin helpoimmalla.
Se ahtaa nyt aina ja kokoajan liikaa, kun virtaus moottorin läpi on muuttunut.
Ahtimen säädölle pitäisi tehdä jotain, tuossa sinun ahtimesi mallissa ei ole edes säädettävää tankoa, ettei siitäkään saa apuja, vaan se pitää ohjelmasta korjata se tilanne - että suosittelen, jotta annat nyt vaan olla ja koetat muistaa nilkkasuorana ajellessa, että ahdinparka on kovilla nyt.
Staarin päivitysnopeus on todella huono näihin livedatamittauksiin.
Muissa testereissä, jossa on myös mahdollisuus tähän livedatan seuraamiseen, on paremmat ja nopeammat seurannat.
Se johtuu siitä, että tuon kommunikaatiopiuhan siirtonopeus on vakio ja kamalan hidas vieläpä.
Sttarissa on vaikeaa, tai jopa mahdotonta seurata yhtä, haluttua tietoa, mikä noissa toisissa on mahdollista.
Kun seuraa vaan yhtä tietoa, tukee koko "kaistanleveys" tätä ainoaa siirrettävää tietoa.
Boschin ktssä taitaisi olla yksi sellainen "parempi".
Autocommin tilasin itse, pitää sitä kokeilla, millainen kapistus se on.
Staari on tieten paras tullaiseen mersun "yleiseen" napluuseen ... ja en minä moiti sitä muutenkaan - ilman sitä ja sen mukanaan tuomaa informaatiota vieläkin moni asia auton toiminnasta ja mikä tärkeintä, syötön määristä, olisi jäänyt selvittämättä.
Mutta kankea laitos se on kaikkinen mööpeleineen, kun sen autoon raahaa.
vaikka vika koodien kohda se on arvomecoodin...

tosin kyllä *:ristakin saa yhtä anturi tietoa seurattua arvoina tai vaika käppyränä ja vaikka usempaakin käppyrää samaan aikaan