



http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/3657195
Näin siinä tuppaa monesti käymääpeltsi_racing kirjoitti: laitoin sit samantien myyntiin koska himo tehdä vielä kevyempi ja tehokkaampi kasvoi penkissä aika raakasti![]()
peltsi_racing kirjoitti:näimpäja kyllä tolla kylän golffit kusettaa mennentullen
tai se dahlback:n golf vai kuka se oli, taitaa olla lähemmäs 1000 hp ja 4-veto tekniikkaa, joten luulisin jonkun dieseli mersun olevan sille aivan alkupaloja, jos sille tielle lähdetään...rumilus kirjoitti:peltsi_racing kirjoitti:näimpäja kyllä tolla kylän golffit kusettaa mennentullen
Vai halutaan sitä voimaa käyttää yleisessä liikenteessä.![]()
Ei ne kaikki Volkkaritkaan jalkoihin jää, kun tuunataan ja tehdään Golfiin vähän muutoksia 5.0 TDI V10 313 hv 750 Nm
perusmoottori hiukan piristettynä.
napa kirjoitti:tai se dahlback:n golf vai kuka se oli, taitaa olla lähemmäs 1000 hp ja 4-veto tekniikkaa, joten luulisin jonkun dieseli mersun olevan sille aivan alkupaloja, jos sille tielle lähdetään...rumilus kirjoitti:peltsi_racing kirjoitti:näimpäja kyllä tolla kylän golffit kusettaa mennentullen
Vai halutaan sitä voimaa käyttää yleisessä liikenteessä.![]()
Ei ne kaikki Volkkaritkaan jalkoihin jää, kun tuunataan ja tehdään Golfiin vähän muutoksia 5.0 TDI V10 313 hv 750 Nm
perusmoottori hiukan piristettynä.
Ratkaiseva tekijä on värähtelemätön V 10 moottori, jossa momenttipiste sulkeutuu.rumilus kirjoitti:napa kirjoitti:tai se dahlback:n golf vai kuka se oli, taitaa olla lähemmäs 1000 hp ja 4-veto tekniikkaa, joten luulisin jonkun dieseli mersun olevan sille aivan alkupaloja, jos sille tielle lähdetään...rumilus kirjoitti:peltsi_racing kirjoitti:näimpäja kyllä tolla kylän golffit kusettaa mennentullen
Vai halutaan sitä voimaa käyttää yleisessä liikenteessä.![]()
Ei ne kaikki Volkkaritkaan jalkoihin jää, kun tuunataan ja tehdään Golfiin vähän muutoksia 5.0 TDI V10 313 hv 750 Nm
perusmoottori hiukan piristettynä.
Joo...kyllä kyllä, ilmoittamissasi luvuissa mennään tehokkaimmissa Volkkarin dieseleissä, että kyllä on Mersulla tekemistä jos fölissä pysyy.
voi rumilus kulta. kyllä sellainen volkkari vaan jälkeen jäisi ja hauskuuskerroin olisi puhdas nolla, volsut kun ei ole takavetoisia. golfin akselivälikin on niin lyhyt että takavetoiseksi muutettuna ei ajettavuus todella pitkässä sladissa pitkiä matkoja ( muutamia kilometrejä kerrallaan) olisi oikeastaan mahdollista. esim oma farkkuni. reilusti suuremmalla teholla ja väännöllä, pitkällä akselivälillä, lukkoperällä ja w124 korilla on todella makea peli roiskia yöllä(kun ei muuta liikennettä ole, ja vaarannan mahdollisesti vain itseni) pitkiä matkoja ovenkahvat edellä esim reilu 100km/h.rumilus kirjoitti:peltsi_racing kirjoitti:näimpäja kyllä tolla kylän golffit kusettaa mennentullen
Vai halutaan sitä voimaa käyttää yleisessä liikenteessä.![]()
Ei ne kaikki Volkkaritkaan jalkoihin jää, kun tuunataan ja tehdään Golfiin vähän muutoksia 5.0 TDI V10 313 hv 750 Nm
perusmoottori hiukan piristettynä.
Terve. Olen uusi käyttäjä foorumillanne, ja tämä viestiketju kyllä herätti mielenkiinnon!rumilus kirjoitti:Ratkaiseva tekijä on värähtelemätön V 10 moottori, jossa momenttipiste sulkeutuu.rumilus kirjoitti:napa kirjoitti:tai se dahlback:n golf vai kuka se oli, taitaa olla lähemmäs 1000 hp ja 4-veto tekniikkaa, joten luulisin jonkun dieseli mersun olevan sille aivan alkupaloja, jos sille tielle lähdetään...rumilus kirjoitti:peltsi_racing kirjoitti:näimpäja kyllä tolla kylän golffit kusettaa mennentullen
Vai halutaan sitä voimaa käyttää yleisessä liikenteessä.![]()
Ei ne kaikki Volkkaritkaan jalkoihin jää, kun tuunataan ja tehdään Golfiin vähän muutoksia 5.0 TDI V10 313 hv 750 Nm
perusmoottori hiukan piristettynä.
Joo...kyllä kyllä, ilmoittamissasi luvuissa mennään tehokkaimmissa Volkkarin dieseleissä, että kyllä on Mersulla tekemistä jos fölissä pysyy.
Lisäksi noin 4000 barin ruiskutuspaineet + keraamiset palotilan komponentit. Täytös on optimoitu ahtauksen ja imu- ja pakoventtiilien nokkien keskenäisellä avautumis-ja sulkeutumissuhteella.
Meikäläinen on samaa mieltä että toi rumilus ei oikeen ole tältä planeetalta kun lukee hänenkirjoottamia juttuja.Mutta saahanse veren kiertämään.liekö tarkoituskin hällä.Junnu kirjoitti:Joku vedättäjä tuo Rumilus.
Aina ennenkin on kinannut näistä jutuista ja väittänyt, että vitonen on kutosta parempi. Ja muitakin lähes yhtä perättömiä väitteitä.
Esitä tuo asia miksi vitonen on kutosta parempi. Yhelle A4:llä voit ne voimayhtälöt kirjottaa. ja tänne foorumille laittaa. Voisitko tehdä tuon, kiitos.
Muistan kun joskus Nicnacin kanssa tästä väänsit. Nicnac pystyi perustelemaan väitteensä (matemaattisesti). Sinä et siihen pystynyt.
mun mielestä nitrolla saasen 1000hp/litra ei tartte atomiarumilus kirjoitti:" Uskaltaiskohan " söhästä.norsu kirjoitti:Tärpätillä 300hv/L ja viinalla 400hv/L.rapelo kirjoitti: paljonko se bensiinissä pittää olla tehoja että on ns. super turbo
Ja tämä on päätetty korkeimmissa mahdollisissa instansseissa.![]()
En tiedä, kun tuo nitrometaanikin jäi kuvioista pois ( 500 hv/l ).
Uraanilla 1000 hv/l.![]()
Ja tämä on myös kuulutettu korkeimmassa mahdollisessa instanssissa.
moro napa on kova jätkä näissä konehommissa kun lukee juttuja.Tuli tuossa mieleen tuosta navan jutuista miten voi käyttää osia muista merkeistä.so on taito kun on pakko löytää sopivia osia projektiin.tulee tietenkin semmonen taho mieleen mikä on kilpailua täynnä.Eli jokkis.ne ukot kaivaa kaiken esille sopivuudesta.ja miten tehään kone missä on tehoja just niihin vetoihin mitä tarvitaan kestävyyden kannalta.sitten joku saa sen sillä rahalla mikä on sovittu se myydä jos osuu kohalle.Se juttuhan on varmaan siinä että miten se on tehty.tämähän on varmaan semmosta sallittua teollisuusvakoilua.napa kirjoitti:tänään purkasin eilen hakemaani M103 2.6 konetta... meinas tulla aivan ilopissat housuun, kun huomasin, ettei pyttyjen välistä oltukaan vedetty lohkoa halki, kuten on dieseleissä ja käsittääkseni myös M103 3.0 ja M104 moottoreissa... tuostahan rakentaa vaikka mitä, jos tekisin kireän vaparin, niin ehdottomasti 2.6 lohko pohjaksi![]()
dieselin 84 mm iskulla ja 90 mm männällä tuosta sais 3206 cc koneen, mutta se ei enää kovin suuria ahtoja varmaan kestäisi, vaikka siihen pystyis vielä liekkirenkaat tekemäänkin, kun ei ole sitä halkeamaa pyttyjen välissä... 3 litraisen lohkossa kunnollisten liekkirenkaiden teko on kyseenalaista jo vakio porauksellakin, kun menee sylinteri puhki vesikanavaan sen halkioimen takia
samalla sain kiertarin mittoja selville, mutta ainut mikä tuossa hirvittää, on koneen runkolaakerit ja niiden pukitaika aneemisen kokoiset ne on, mutta kai ne kestää
![]()
tuossa vielä kuva selventämään pyttyjen välistä materiaali määrää vakiolla 82.9 mm porauksella...
niillä 85 mm evo mitsun männillä ja dieselin kampiakselilla tuo vaikuttais kyllä erittäin mielenkiintoiselta lohkoltaluultavasti joutuu vain käyttämään tuon omaa 2.6 kantta, että liekkirenkailla on jotain mistä "ottaa kiinni" kannen puolelta
no, imuvena on vähän pienempi, mutta on siinä hieman varaa suurentaa, kun porauskin suurenee...
[ http://jysal.pp.fi/mersu/300E/260_lohko.jpg ]
No pelkkä trollihan se on. IP-bannit sietäis saada.kutos-z kirjoitti:Meikäläinen on samaa mieltä että toi rumilus ei oikeen ole tältä planeetalta kun lukee hänenkirjoottamia juttuja.Mutta saahanse veren kiertämään.liekö tarkoituskin hällä.Junnu kirjoitti:Joku vedättäjä tuo Rumilus.
Aina ennenkin on kinannut näistä jutuista ja väittänyt, että vitonen on kutosta parempi. Ja muitakin lähes yhtä perättömiä väitteitä.
Esitä tuo asia miksi vitonen on kutosta parempi. Yhelle A4:llä voit ne voimayhtälöt kirjottaa. ja tänne foorumille laittaa. Voisitko tehdä tuon, kiitos.
Muistan kun joskus Nicnacin kanssa tästä väänsit. Nicnac pystyi perustelemaan väitteensä (matemaattisesti). Sinä et siihen pystynyt.
rumilus kirjoitti:Taas eksyin fanaatikkojen keskusteluleikkeihin.
En kyllä hyvillä mielin seuraa, kun mielihyvää koetaan jonkun " tietämättömän " kustannuksella, josta pahimmassa tapauksessa pelipanoksena on ihmishenki.
Ajatelkaa hyvät ihmiset, mitä olette tekemässä. Ei kannattaisi niitä rotteloita viritellä oman- ja muiden turvallisuuden kustannuksella. Tuskin tämäkään heppu malttaa olla kokeilematta tappovälinettään yleisen liikenteen seassa. Moottoreita on helppo viritellä, mutta ei muisteta vahvistaa alustaa ja jarrutehoja.
Valitettavan usein tänäkin vuonna on saanut lukea, jossa kovilla nopeuksilla menetetään ihmishenkiä...yleisillä teillä.