uutta topikkia ei viittiny tehä niin kirjottelin tänne kun asiaa läheltä liippaa.
taustaa: 603 on saamassa hyrskyttimen kylkeen.
ongelma: askarruttaa lähinnä paljon ajetun lohkon kuluneisuus. alakerta on turpon alakerta. syystä tahi toisesta eniten kuluneet sylinterit 2 ja 5

normaalisti 6syl suorissa 1 ja 6... noo takasin asiaan. oletteko mittaileet porauksen kuluneisuutta? tehtaan raja-arvohan on 0.07mm poikkisuuntaan ja 0.05mm pitkittäin. ymmärrettävästi pituussuuntaan kulumaa ei juurikaan synny, mutta omassa lohkossa eritoten 5 läven kunto askarruttaa... 17 satkua yli vakiomitan (x on uutena ollu eli 87.008-87.012) reijät on nyt hoonattu eli pysty skraidut on pyyhitty pois. hooni ei koskenut noin 15mm matkalta, eli siitä alaspäin tiukkenee.
männistä vielä että rengasurat eivät ole kuluneet nimeksikään.
kertokaapa kokeneet mielipiteenne reijän kunnosta

ja jatkotoimista.... ajatus edelleen lyödä nippuun, ei inspiroi putken vaihtaminen....