Kerrankin hieno SEC, vieläpä malli jossa on todennäköisesti eniten keräilypotentiaalia ja arvonnousua. Loppupään auto (tosin 1991 eikä 92), hyvällä väriyhdistelmällä ja halutuimmalla 300 hv moottorilla Pitäisköhän vaihtaa oma 500 tohon...
Instagram @hptalli
500 SEC ’85
944 Turbo ’88
740i '94
S8 V10 quattro ’08
200 quattro 20V ’90 naftaliinissa, odottaa parempia aikoja
Kerrankin hieno SEC, vieläpä malli jossa on todennäköisesti eniten keräilypotentiaalia ja arvonnousua. Loppupään auto (tosin 1991 eikä 92), hyvällä väriyhdistelmällä ja halutuimmalla 300 hv moottorilla Pitäisköhän vaihtaa oma 500 tohon...
Jees, tuo on ollut jo jonkun aikaa kaupan. 300 hv taitaa olla myyntipuhetta, eikö sitten luettelossa pitäisi olla SA 822? Ja miten käyttäytyy katti (SA 620) vs. 300 hv?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Jaappanin tuonti näkyy olevan, kovasti on hinta noussut meren ylityksessä
Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
Tuskin on monta kappaletta Veho tuonut. Hienokuntoisen näköinen. Museoautotarkastuksissa ei kai olla kovin tarkkoja enää ulkoasun suhteen.
Tästä suomi107 aiheesta on oma topikki, jossain täällä. Onhan tuo kai ns omistajansa näköinen mutta kait ajanmukaisia varusteita. Oliko tuossa jotain outoa, mitä en huomannut, MR statusta ajatellen?
Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
tahtoomersun kirjoitti:Polkinet pisti omaan silmään ja rattikin häröö.
Sumuvalot ei oo mersun mallia, tietääkseni originaalit on aina vakiona. Töötin torvet ei ole alkuperäisellä paikalla. Sivulaseihin laitettu hissit jälkikäteen joten pahveissa reiät ja kytkimet keskikonsolissa väärillä paikoilla. Oviin lisätty jalopuulistoja.
Selvästi olen pussihousu näissä asioissa ja toivon alkuperäistä ulkoasua.
Muutenhan auto on erittäin hienossa kunnossa ja erittäin harvinainen alkuperäinen Vehon tuoma.
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
tahtoomersun kirjoitti:Polkinet pisti omaan silmään ja rattikin häröö.
Sumuvalot ei oo mersun mallia, tietääkseni originaalit on aina vakiona. Töötin torvet ei ole alkuperäisellä paikalla. Sivulaseihin laitettu hissit jälkikäteen joten pahveissa reiät ja kytkimet keskikonsolissa väärillä paikoilla. Oviin lisätty jalopuulistoja.
Nuo kytkimet toki ois voinut laittaa oikeille paikoille ja kyllähän ne pahvit pitäs uusia, niitähän saa kait jenkeistä mutta oisko värimaailma erilainen euromalleisaa, tai siis saatavuus vaan jenkkiväreihin. En noita huomannut.
Ja toki sumuvalotkin olis hyvä olla orkkismalliset, oliko siis euromalleissakin aina ne vakiona? Töötit voi olla ns lisätöötit vaikka järkkyruma asennus
Museorekisterissä ja vaan korin alaosa maalattu. Äkkiseltään siisti mutta jo kuvista näkee että melkoisen juosten kusten on tehty. No plussaa kuitenkin siitä että on edes jotenkin entisöity.
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
W123 200D/230E A 1980 purkuauto
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Vanha taksi, mittarilukema 401kkm ja kommentti "vähän ajettu"...
Erikoisen näköinen keskikonsoli, onko tuo ollut alunperin kuuden hengen auto ja rattivaihteella?
Vanha taksi, mittarilukema 401kkm ja kommentti "vähän ajettu"...
Erikoisen näköinen keskikonsoli, onko tuo ollut alunperin kuuden hengen auto ja rattivaihteella?
No onhan se vähän ajettu tollaseks vanhaks taksiks
Tuo on taksimallin keskikonsoli, ja sen yhteyessä on voinu olla myös rattivaihteet, mutta ei niitä noissa järestään oo ollu.
Toivottavasti joku harrastaja ottaisi talteen alkuperäiskuntoisen Suomi-CE:n tuolla hinnalla. https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/10544657" onclick="window.open(this.href);return false;
Näyttää hyväkuntoiselta ja jopa aika harvinainen SA 263, eli kylkilistojen väriin maalatut kapselien keskiöt.
Nahkasisusta, mutta muoviratti ja veivi-ikkunat
k 2.0t SW -98
A6 4.2 Avant quattro -99
ex. 300 TE -91
Homeisesta sisustastakaan ei ollut enään mainintaa ja voihan tuolla ajaa ihan helsinkiin asti
Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
Tämä on kyllä todella hieno auto. Oli kaupan takavuosina eräässä harrasteautoliikkeessä jonkun tonnin edullisempaan hintaan. Muistaakseni Ruotsista tuotu? Pitäisin tätä jopa haluttavampana kuin kahta muuta viestisi autoa. Mutta olenkin vain harrastaja, enkä suurta yleisöä .
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Tämä on kyllä todella hieno auto. Oli kaupan takavuosina eräässä harrasteautoliikkeessä jonkun tonnin edullisempaan hintaan. Muistaakseni Ruotsista tuotu? Pitäisin tätä jopa haluttavampana kuin kahta muuta viestisi autoa. Mutta olenkin vain harrastaja, enkä suurta yleisöä .
Juuri näin, jos pitäisi noista kolmesta valita niin ehdottomasti tuo punainen yksilö. Varusteista viis kunhan kaikki on kunnossa (ja hinta kohdallaan).
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."