Täytyy aika rokkikoneet tulla jos tuollasen laturin meinaat laittaa

TeamAhma kirjoitti:Käykö jostakin mersusta joku isolaturi suoraan 606 seen siellä on paikalla 60A bensan laturi ja nyt soittimien takia pitää saada yli 200A laturi sinne. Onko jossain uudemmassa mersussa sellasia, onko kellään tietoa vai kuinka se kannattais ratkaista ????
Täytyy melkee metsästää jotain semmonen sprintterin laturi..EVO X kirjoitti:TeamAhma kirjoitti:Käykö jostakin mersusta joku isolaturi suoraan 606 seen siellä on paikalla 60A bensan laturi ja nyt soittimien takia pitää saada yli 200A laturi sinne. Onko jossain uudemmassa mersussa sellasia, onko kellään tietoa vai kuinka se kannattais ratkaista ????
150A Laturi menee suoraan heittämällä. Muistaakseni se oli Sprinteristä. Sellainen uusi joskus tuohon ex. coupeen laitettiin..
Onko kukaan koskaan kokeillu miten W202 takavalot istuis W124:n.TeamAhma kirjoitti:
takaluukun tasotusta
[ http://i78.photobucket.com/albums/j115/teamahma/2011-12-16182251.jpg ]
TeamAhma kirjoitti:Kurre meinas että ei oo lakassa vika (yllättäen), kerroksia siellä on paljon siks se luultavasti irtoaa. Mustaa 2 reissua violettihelmiäinen 1 reissu ja violetti hile (flake) 1 reissu. Sitten lakattu 2 kertaa eli 4 reissua, toki se hiottiin siinä välissä. Niin ei se toisaalta ihmeoo vaikka se irtoaakin.Terho P kirjoitti:tuskin se base siinä kuitenkaan yön yli oli ja en usko et oot pölyliinallakaan sitä pyhkiny ennen lakkaaeihän sen pitäsi vaikuttaa vaikka noin tekiskin mutta mulla o tuohon yön yli kuivatteluun omat epäälykseni
olikos tuo violetti miten peittävä väri? semmonenki kävis mielessä että kerroksia paljon ja sielä välissä vähän heikommin kuivahtanu kerros
...liukkarilla kun ei pitäsi tuommosta ihanheti tapahtua mut mistäpä nuota tietää että millon on magneettikenttä sopivin jne älytöntä
![]()
kai sää kurren (dupontin erustaja) laitoit maalit sponssimaan varsinkin kun tuommosen homman sulle teetti![]()
tuoppiluo2 kirjoitti:TeamAhma kirjoitti:Kurre meinas että ei oo lakassa vika (yllättäen), kerroksia siellä on paljon siks se luultavasti irtoaa. Mustaa 2 reissua violettihelmiäinen 1 reissu ja violetti hile (flake) 1 reissu. Sitten lakattu 2 kertaa eli 4 reissua, toki se hiottiin siinä välissä. Niin ei se toisaalta ihmeoo vaikka se irtoaakin.Terho P kirjoitti:tuskin se base siinä kuitenkaan yön yli oli ja en usko et oot pölyliinallakaan sitä pyhkiny ennen lakkaaeihän sen pitäsi vaikuttaa vaikka noin tekiskin mutta mulla o tuohon yön yli kuivatteluun omat epäälykseni
olikos tuo violetti miten peittävä väri? semmonenki kävis mielessä että kerroksia paljon ja sielä välissä vähän heikommin kuivahtanu kerros
...liukkarilla kun ei pitäsi tuommosta ihanheti tapahtua mut mistäpä nuota tietää että millon on magneettikenttä sopivin jne älytöntä
![]()
kai sää kurren (dupontin erustaja) laitoit maalit sponssimaan varsinkin kun tuommosen homman sulle teetti![]()
Siis kurre ei sanotusti myy mitään huonoa tavaraaJos joku menee vikaan niin se on maalarissa vika ei tuotteessa
![]()
Vaikkapa ei sais enään vanhoja asioita murehtia, mutta uskoisin hyvin, että siellä on voinut joku kerros olla hieman märkä.
Kyljestä tuli todella hieno! Livenä varmaan hienompi
hahTeamAhma kirjoitti:tuoppiluo2 kirjoitti:TeamAhma kirjoitti:Kurre meinas että ei oo lakassa vika (yllättäen), kerroksia siellä on paljon siks se luultavasti irtoaa. Mustaa 2 reissua violettihelmiäinen 1 reissu ja violetti hile (flake) 1 reissu. Sitten lakattu 2 kertaa eli 4 reissua, toki se hiottiin siinä välissä. Niin ei se toisaalta ihmeoo vaikka se irtoaakin.Terho P kirjoitti:tuskin se base siinä kuitenkaan yön yli oli ja en usko et oot pölyliinallakaan sitä pyhkiny ennen lakkaaeihän sen pitäsi vaikuttaa vaikka noin tekiskin mutta mulla o tuohon yön yli kuivatteluun omat epäälykseni
![]()
Siis kurre ei sanotusti myy mitään huonoa tavaraaJos joku menee vikaan niin se on maalarissa vika ei tuotteessa
![]()
Vaikkapa ei sais enään vanhoja asioita murehtia, mutta uskoisin hyvin, että siellä on voinut joku kerros olla hieman märkä.
Meillä oli kurren kans töissä tänään kovat keskustelut että saako ruiskua pestessä mennä tinneriä ilmapuolelle, koska meillä on semmonen digitaali mittari kiinni siinä ilmakanvassa josta on näyttö mennyt ihan mustaks. Varmaan puolituntia kesti se väittely ja se soitti jo jonnekkin kauemmas ja kyseli että saako mennä
Mut se nyt on sama mikä siinä oli se on nyt maalattu uusiks ja sillä selvä, nyt vaan odotellaan että saa auton takasin ja nippuun että päästään ACS ään lähtemään pääsiäisenä.
tuoppiluo2 kirjoitti:hahTeamAhma kirjoitti:tuoppiluo2 kirjoitti:TeamAhma kirjoitti:Kurre meinas että ei oo lakassa vika (yllättäen), kerroksia siellä on paljon siks se luultavasti irtoaa. Mustaa 2 reissua violettihelmiäinen 1 reissu ja violetti hile (flake) 1 reissu. Sitten lakattu 2 kertaa eli 4 reissua, toki se hiottiin siinä välissä. Niin ei se toisaalta ihmeoo vaikka se irtoaakin.Terho P kirjoitti:tuskin se base siinä kuitenkaan yön yli oli ja en usko et oot pölyliinallakaan sitä pyhkiny ennen lakkaaeihän sen pitäsi vaikuttaa vaikka noin tekiskin mutta mulla o tuohon yön yli kuivatteluun omat epäälykseni
![]()
![]()
Meillä oli kurren kans töissä tänään kovat keskustelut että saako ruiskua pestessä mennä tinneriä ilmapuolelle, koska meillä on semmonen digitaali mittari kiinni siinä ilmakanvassa josta on näyttö mennyt ihan mustaks. Varmaan puolituntia kesti se väittely ja se soitti jo jonnekkin kauemmas ja kyseli että saako mennä
Mut se nyt on sama mikä siinä oli se on nyt maalattu uusiks ja sillä selvä, nyt vaan odotellaan että saa auton takasin ja nippuun että päästään ACS ään lähtemään pääsiäisenä.Sillä on melkein porttikielto meille
Meilläki oli perjantaina kovat keskustelut kuin värikamera ei toiminut nii se raukka sit 4h "yritti" korjata sitä ja eipä yllätys osannut laittaa kuntoon niin syytti sit 4kk vanhaa konetta
kuulema tietokone on rikki ja siinä ei ole kaikkea ohjelmia yms yms.. Kurre lähti nii hain toiselta maalaamolta kameran ja jopa alko toimiin. vika oli kamerassa
Sikkenssiä en oo ikään päässy sen kummemin maalailemaan =( Viimevuonna en maalannu muulla kun dupointilla noin 500 autoa, cromax pro siis kyseessä, aluks toki oli cromax mutta tuo uus pätkii sen joka asiassa 100 nolla. Nykyisellä työpaikalla ei oo muutakun kamera ei lätki ollenkaan, hyvin ollaan pärjätty ja värit ollu kohdillaa. Toki välillä tulee joku mitä kamera ei ymmärrä ja sitten onkin hankala tilanne kun ei tosiaan oo niitä lätkiä. Sitten se on vaan häivyteltävä viereisiin osiin =)norsu kirjoitti:Itellä kans DuPont, PPG ja Sikkens linjat (Sikkens linja ollut yhtäjaksoisesti tuolta 70-taitteesta, eli aikalailla pisimpään Suomessa). DuPont kamera ollut kanssa jo vuosia ja tullut testattua muutkin kamerat. Itse en uskalla käyttää mokomaa kuin 1-K sävyihin, metalleissa ei toimi alkuunkaan (ei tajua floppia saati kidekokoa, helmiäisten kanssa selkeitä ongelmia), miksei tuolla nyt häippärikelpoisia värejä saa aikaan. Dupont väriliuskat turhia Cromaxin kanssa, pitävät vielä edelleenkin 6000 liukkarin kanssa kutinsa (mulla on toistsataa purkkia tota liukkaria vielä jemmassa ja tänäänkin sitä taas tarvittiin), vaikka väittävät, että -06 ja tuoreemmat värimallit maalattu Cromaxilla. DuPontin osuus maalauksistani nykyään ehkä 5%, liukkariaikana sellaset 95%. Omasta mielestä Dupont teki pelivirheen veskarinsa ja eritoten väritäsmäävyyden kanssa (+ potkivat paikallisen edustajan syyttä pois johdon jälkikasvun tekemien kalliiden virheiden vuoksi). Ehkä sitten kun nuo lukijat aikanaan kehittyy.
Itse käytän Dupointin lakkoja. CC6400,6600 ja 3750S. Mikäs siinä 6400 meni vikaa?TeamAhma kirjoitti:Sikkenssiä en oo ikään päässy sen kummemin maalailemaan =( Viimevuonna en maalannu muulla kun dupointilla noin 500 autoa, cromax pro siis kyseessä, aluks toki oli cromax mutta tuo uus pätkii sen joka asiassa 100 nolla. Nykyisellä työpaikalla ei oo muutakun kamera ei lätki ollenkaan, hyvin ollaan pärjätty ja värit ollu kohdillaa. Toki välillä tulee joku mitä kamera ei ymmärrä ja sitten onkin hankala tilanne kun ei tosiaan oo niitä lätkiä. Sitten se on vaan häivyteltävä viereisiin osiin =)norsu kirjoitti:Itellä kans DuPont, PPG ja Sikkens linjat (Sikkens linja ollut yhtäjaksoisesti tuolta 70-taitteesta, eli aikalailla pisimpään Suomessa). DuPont kamera ollut kanssa jo vuosia ja tullut testattua muutkin kamerat. Itse en uskalla käyttää mokomaa kuin 1-K sävyihin, metalleissa ei toimi alkuunkaan (ei tajua floppia saati kidekokoa, helmiäisten kanssa selkeitä ongelmia), miksei tuolla nyt häippärikelpoisia värejä saa aikaan. Dupont väriliuskat turhia Cromaxin kanssa, pitävät vielä edelleenkin 6000 liukkarin kanssa kutinsa (mulla on toistsataa purkkia tota liukkaria vielä jemmassa ja tänäänkin sitä taas tarvittiin), vaikka väittävät, että -06 ja tuoreemmat värimallit maalattu Cromaxilla. DuPontin osuus maalauksistani nykyään ehkä 5%, liukkariaikana sellaset 95%. Omasta mielestä Dupont teki pelivirheen veskarinsa ja eritoten väritäsmäävyyden kanssa (+ potkivat paikallisen edustajan syyttä pois johdon jälkikasvun tekemien kalliiden virheiden vuoksi). Ehkä sitten kun nuo lukijat aikanaan kehittyy.
Tässäkin ammatissa on vähän mihin tottuu, jonkun merkin oppii hyvin niin sillä sitten mennään.
Mitä lakkaa käytät ?? Ite oon käyttäny Car Systemin lakkoja jo monta vuotta, välillä koittanu muitakin mutta aina sitä päätyy takasi tuohon car systemiin =) Tänään koitin uutta Dupointin 6400 lakkaa, tuli kyllä täydellinen epäonnistuminen.
Oli karkea hopea niin se metalli jäi jotekin piikille, sit ku lakkasin niin koitin vetää paksusti niin tuo maan vetovoima oli sen verran kova että lähti kantista valumaan ja ne piikit on pystyssä siellä viellä. Car systemillä ne yleensä menee piiloon =)tuoppiluo2 kirjoitti:Itse käytän Dupointin lakkoja. CC6400,6600 ja 3750S. Mikäs siinä 6400 meni vikaa?TeamAhma kirjoitti:Sikkenssiä en oo ikään päässy sen kummemin maalailemaan =( Viimevuonna en maalannu muulla kun dupointilla noin 500 autoa, cromax pro siis kyseessä, aluks toki oli cromax mutta tuo uus pätkii sen joka asiassa 100 nolla. Nykyisellä työpaikalla ei oo muutakun kamera ei lätki ollenkaan, hyvin ollaan pärjätty ja värit ollu kohdillaa. Toki välillä tulee joku mitä kamera ei ymmärrä ja sitten onkin hankala tilanne kun ei tosiaan oo niitä lätkiä. Sitten se on vaan häivyteltävä viereisiin osiin =)norsu kirjoitti:Itellä kans DuPont, PPG ja Sikkens linjat (Sikkens linja ollut yhtäjaksoisesti tuolta 70-taitteesta, eli aikalailla pisimpään Suomessa). DuPont kamera ollut kanssa jo vuosia ja tullut testattua muutkin kamerat. Itse en uskalla käyttää mokomaa kuin 1-K sävyihin, metalleissa ei toimi alkuunkaan (ei tajua floppia saati kidekokoa, helmiäisten kanssa selkeitä ongelmia), miksei tuolla nyt häippärikelpoisia värejä saa aikaan. Dupont väriliuskat turhia Cromaxin kanssa, pitävät vielä edelleenkin 6000 liukkarin kanssa kutinsa (mulla on toistsataa purkkia tota liukkaria vielä jemmassa ja tänäänkin sitä taas tarvittiin), vaikka väittävät, että -06 ja tuoreemmat värimallit maalattu Cromaxilla. DuPontin osuus maalauksistani nykyään ehkä 5%, liukkariaikana sellaset 95%. Omasta mielestä Dupont teki pelivirheen veskarinsa ja eritoten väritäsmäävyyden kanssa (+ potkivat paikallisen edustajan syyttä pois johdon jälkikasvun tekemien kalliiden virheiden vuoksi). Ehkä sitten kun nuo lukijat aikanaan kehittyy.
Tässäkin ammatissa on vähän mihin tottuu, jonkun merkin oppii hyvin niin sillä sitten mennään.
Mitä lakkaa käytät ?? Ite oon käyttäny Car Systemin lakkoja jo monta vuotta, välillä koittanu muitakin mutta aina sitä päätyy takasi tuohon car systemiin =) Tänään koitin uutta Dupointin 6400 lakkaa, tuli kyllä täydellinen epäonnistuminen.
Jaaha.. Mut hyvä lakka mun mielestä. Erinomainen lakka konepellille.TeamAhma kirjoitti:Oli karkea hopea niin se metalli jäi jotekin piikille, sit ku lakkasin niin koitin vetää paksusti niin tuo maan vetovoima oli sen verran kova että lähti kantista valumaan ja ne piikit on pystyssä siellä viellä. Car systemillä ne yleensä menee piiloon =)tuoppiluo2 kirjoitti:Itse käytän Dupointin lakkoja. CC6400,6600 ja 3750S. Mikäs siinä 6400 meni vikaa?TeamAhma kirjoitti:Sikkenssiä en oo ikään päässy sen kummemin maalailemaan =( Viimevuonna en maalannu muulla kun dupointilla noin 500 autoa, cromax pro siis kyseessä, aluks toki oli cromax mutta tuo uus pätkii sen joka asiassa 100 nolla. Nykyisellä työpaikalla ei oo muutakun kamera ei lätki ollenkaan, hyvin ollaan pärjätty ja värit ollu kohdillaa. Toki välillä tulee joku mitä kamera ei ymmärrä ja sitten onkin hankala tilanne kun ei tosiaan oo niitä lätkiä. Sitten se on vaan häivyteltävä viereisiin osiin =)norsu kirjoitti:Itellä kans DuPont, PPG ja Sikkens linjat (Sikkens linja ollut yhtäjaksoisesti tuolta 70-taitteesta, eli aikalailla pisimpään Suomessa). DuPont kamera ollut kanssa jo vuosia ja tullut testattua muutkin kamerat. Itse en uskalla käyttää mokomaa kuin 1-K sävyihin, metalleissa ei toimi alkuunkaan (ei tajua floppia saati kidekokoa, helmiäisten kanssa selkeitä ongelmia), miksei tuolla nyt häippärikelpoisia värejä saa aikaan. Dupont väriliuskat turhia Cromaxin kanssa, pitävät vielä edelleenkin 6000 liukkarin kanssa kutinsa (mulla on toistsataa purkkia tota liukkaria vielä jemmassa ja tänäänkin sitä taas tarvittiin), vaikka väittävät, että -06 ja tuoreemmat värimallit maalattu Cromaxilla. DuPontin osuus maalauksistani nykyään ehkä 5%, liukkariaikana sellaset 95%. Omasta mielestä Dupont teki pelivirheen veskarinsa ja eritoten väritäsmäävyyden kanssa (+ potkivat paikallisen edustajan syyttä pois johdon jälkikasvun tekemien kalliiden virheiden vuoksi). Ehkä sitten kun nuo lukijat aikanaan kehittyy.
Kuinka vedät sitä lakkaa ? Kaks märkää ja välissä haihdutus ?? Kurre sano että se pitää vetää peräkanaa 2 märkää tai se eka semmonen 75% ttinen, ettei mitään haihduntaa. Joka vähän ihmetyttää, eihän sillä lailla mitään pysty vetämään, lattiallehan ne tulee.tuoppiluo2 kirjoitti:Jaaha.. Mut hyvä lakka mun mielestä. Erinomainen lakka konepellille.TeamAhma kirjoitti:Oli karkea hopea niin se metalli jäi jotekin piikille, sit ku lakkasin niin koitin vetää paksusti niin tuo maan vetovoima oli sen verran kova että lähti kantista valumaan ja ne piikit on pystyssä siellä viellä. Car systemillä ne yleensä menee piiloon =)tuoppiluo2 kirjoitti:Itse käytän Dupointin lakkoja. CC6400,6600 ja 3750S. Mikäs siinä 6400 meni vikaa?TeamAhma kirjoitti:Sikkenssiä en oo ikään päässy sen kummemin maalailemaan =( Viimevuonna en maalannu muulla kun dupointilla noin 500 autoa, cromax pro siis kyseessä, aluks toki oli cromax mutta tuo uus pätkii sen joka asiassa 100 nolla. Nykyisellä työpaikalla ei oo muutakun kamera ei lätki ollenkaan, hyvin ollaan pärjätty ja värit ollu kohdillaa. Toki välillä tulee joku mitä kamera ei ymmärrä ja sitten onkin hankala tilanne kun ei tosiaan oo niitä lätkiä. Sitten se on vaan häivyteltävä viereisiin osiin =)norsu kirjoitti:Itellä kans DuPont, PPG ja Sikkens linjat (Sikkens linja ollut yhtäjaksoisesti tuolta 70-taitteesta, eli aikalailla pisimpään Suomessa). DuPont kamera ollut kanssa jo vuosia ja tullut testattua muutkin kamerat. Itse en uskalla käyttää mokomaa kuin 1-K sävyihin, metalleissa ei toimi alkuunkaan (ei tajua floppia saati kidekokoa, helmiäisten kanssa selkeitä ongelmia), miksei tuolla nyt häippärikelpoisia värejä saa aikaan. Dupont väriliuskat turhia Cromaxin kanssa, pitävät vielä edelleenkin 6000 liukkarin kanssa kutinsa (mulla on toistsataa purkkia tota liukkaria vielä jemmassa ja tänäänkin sitä taas tarvittiin), vaikka väittävät, että -06 ja tuoreemmat värimallit maalattu Cromaxilla. DuPontin osuus maalauksistani nykyään ehkä 5%, liukkariaikana sellaset 95%. Omasta mielestä Dupont teki pelivirheen veskarinsa ja eritoten väritäsmäävyyden kanssa (+ potkivat paikallisen edustajan syyttä pois johdon jälkikasvun tekemien kalliiden virheiden vuoksi). Ehkä sitten kun nuo lukijat aikanaan kehittyy.
Mitä lakkaa käytät ?? Ite oon käyttäny Car Systemin lakkoja jo monta vuotta, välillä koittanu muitakin mutta aina sitä päätyy takasi tuohon car systemiin =) Tänään koitin uutta Dupointin 6400 lakkaa, tuli kyllä täydellinen epäonnistuminen.Joutuupi nyt kysästä kurrelta, että saa sponsoroida mulle projekti mersuun värkit.
otan kyllä ehdottomasti 6400 lakan siihen.
2 märkää vedän. Ensimmäinen n.50%, odotan joku 30s-1min ja sit toinen reissu.. Vaikkapa maalaan aina pikakovettimella (XK203) nii ei silläkään pysty kyllä heti peräkanaa vetään. Saa seuraavana päivänä ottaa valumat poisTeamAhma kirjoitti:Kuinka vedät sitä lakkaa ? Kaks märkää ja välissä haihdutus ?? Kurre sano että se pitää vetää peräkanaa 2 märkää tai se eka semmonen 75% ttinen, ettei mitään haihduntaa. Joka vähän ihmetyttää, eihän sillä lailla mitään pysty vetämään, lattiallehan ne tulee.tuoppiluo2 kirjoitti:Jaaha.. Mut hyvä lakka mun mielestä. Erinomainen lakka konepellille.TeamAhma kirjoitti:Oli karkea hopea niin se metalli jäi jotekin piikille, sit ku lakkasin niin koitin vetää paksusti niin tuo maan vetovoima oli sen verran kova että lähti kantista valumaan ja ne piikit on pystyssä siellä viellä. Car systemillä ne yleensä menee piiloon =)tuoppiluo2 kirjoitti:Itse käytän Dupointin lakkoja. CC6400,6600 ja 3750S. Mikäs siinä 6400 meni vikaa?TeamAhma kirjoitti:Sikkenssiä en oo ikään päässy sen kummemin maalailemaan =( Viimevuonna en maalannu muulla kun dupointilla noin 500 autoa, cromax pro siis kyseessä, aluks toki oli cromax mutta tuo uus pätkii sen joka asiassa 100 nolla. Nykyisellä työpaikalla ei oo muutakun kamera ei lätki ollenkaan, hyvin ollaan pärjätty ja värit ollu kohdillaa. Toki välillä tulee joku mitä kamera ei ymmärrä ja sitten onkin hankala tilanne kun ei tosiaan oo niitä lätkiä. Sitten se on vaan häivyteltävä viereisiin osiin =)norsu kirjoitti:Itellä kans DuPont, PPG ja Sikkens linjat (Sikkens linja ollut yhtäjaksoisesti tuolta 70-taitteesta, eli aikalailla pisimpään Suomessa). DuPont kamera ollut kanssa jo vuosia ja tullut testattua muutkin kamerat. Itse en uskalla käyttää mokomaa kuin 1-K sävyihin, metalleissa ei toimi alkuunkaan (ei tajua floppia saati kidekokoa, helmiäisten kanssa selkeitä ongelmia), miksei tuolla nyt häippärikelpoisia värejä saa aikaan. Dupont väriliuskat turhia Cromaxin kanssa, pitävät vielä edelleenkin 6000 liukkarin kanssa kutinsa (mulla on toistsataa purkkia tota liukkaria vielä jemmassa ja tänäänkin sitä taas tarvittiin), vaikka väittävät, että -06 ja tuoreemmat värimallit maalattu Cromaxilla. DuPontin osuus maalauksistani nykyään ehkä 5%, liukkariaikana sellaset 95%. Omasta mielestä Dupont teki pelivirheen veskarinsa ja eritoten väritäsmäävyyden kanssa (+ potkivat paikallisen edustajan syyttä pois johdon jälkikasvun tekemien kalliiden virheiden vuoksi). Ehkä sitten kun nuo lukijat aikanaan kehittyy.
Mitä lakkaa käytät ?? Ite oon käyttäny Car Systemin lakkoja jo monta vuotta, välillä koittanu muitakin mutta aina sitä päätyy takasi tuohon car systemiin =) Tänään koitin uutta Dupointin 6400 lakkaa, tuli kyllä täydellinen epäonnistuminen.Joutuupi nyt kysästä kurrelta, että saa sponsoroida mulle projekti mersuun värkit.
otan kyllä ehdottomasti 6400 lakan siihen.
Nii no ei sillä kaikkia saakkaan mut just ja just voi piisata midbassoille ja diskanteilleRhR80 kirjoitti:Ai miten niin kaikille kaiuttimille. Vastahan tuolla saadaan jotenkin etupään elementit johdotettua =)