Muistaaksena vanteiden värikoodit ovat jotenkin näin..
Vanhemmat vuoteen n.1992 saakka Astral Silber 735
n.1992-n.2000 välisiin Brilliant Silber 744
Projektit C215 CL500 + C124 CE230 Restoration + C124 CE300
Re: Projektit C215 CL500 + C124 CE230 Restoration + C124 CE300
S205 200d Om651 -17
S211 220cdi -10
W201 200b -88
S211 220cdi -10
W201 200b -88
Re: Projektit C215 CL500 + C124 CE230 Restoration + C124 CE300
Joo, sellaisilta ne kyllä vaikuttaa. Pitää viikonloppuna kaivella väriliuskat ja mallailla asiaa

Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Projektit C215 CL500 + C124 CE230 Restoration + C124 CE300
Alkuperäinen ratti kun oli joskus vaihtunut rallimalliin niin tuli löydettyä toinen rallimalli vuodelta -87 M40 ja kunnostettiin se tähän hopeeseen niin on edes joku mersumaisempi ratti mistä sitten pyöritellä, ratin mukana tuli myös alkuperäinen keskiö niin sitä ei tarvinnut ruveta metästämään.




Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Projektit C215 CL500 + C124 CE230 Restoration + C124 CE300
Pitää nyt tästä mustastakin rustata tänne muistiin mikä tuli haettua varusteiden luovutukseen juuri ennen talvea.
Eli -88 vuosimallia myös tämä mutta 300 tekniikalla.
Tämä oli ja on mennyt jo huomattavasti rujompaan kuntoon kun oli ollut käyttöajossa lähes loppuun asti ennen ostoa. Lopussa oli seissyt kevään/kesän yli joka oli aiheuttanut omat ongelmansa, kun kourut täyttyneet lehdillä ja sen myötä vettä päässyt jalkatilaan kastelemaan paikkoja ja kennokin oli vuotanut lisänä minkä takia olikin sitten jäänyt seisontaan. Onneksi aika nyt kuitenkaan ollut vuosia.
Tekniikka oli käyntivikainen ja ei pysynyt käynnissä lämpimänä ollenkaan, molemmat laatikon ja koneen öljypohjat tihuttaa nesteitä ja putki vuotaa sarjojen jälkeen jostain haitari viritelmistä.
Tämä siis tuli alkuun puhtaasti sen takia että tästä siirtyisi omaan seuraavat varusteet:
- sähkölasit + ovipahvit
- hattuhylly, sähköverholla ja kaiuttimilla
- takaäänentoisto faderilla
- vakionopeudensäädin
- meikkipeilit valoilla
- takaniskanojat
- sähköinen kuskinpenkki
- lätäkkövalot
- ilmastointi??
Lopulta purin, merkkasin ja huolsin hyllyyn valmiiksi kaiken muun paitsi ilmastoinnin, ilmastointi on toimiva mutta ei siitä olisi siirrettävissä järkevästi kun johtosarja, kaikki muu pitäisi laittaa kuitenkin uutta tuohon omaan silmäterään.
Kuvia ja jatketaan seuraavassa tarinassa.
Eli -88 vuosimallia myös tämä mutta 300 tekniikalla.
Tämä oli ja on mennyt jo huomattavasti rujompaan kuntoon kun oli ollut käyttöajossa lähes loppuun asti ennen ostoa. Lopussa oli seissyt kevään/kesän yli joka oli aiheuttanut omat ongelmansa, kun kourut täyttyneet lehdillä ja sen myötä vettä päässyt jalkatilaan kastelemaan paikkoja ja kennokin oli vuotanut lisänä minkä takia olikin sitten jäänyt seisontaan. Onneksi aika nyt kuitenkaan ollut vuosia.

Tekniikka oli käyntivikainen ja ei pysynyt käynnissä lämpimänä ollenkaan, molemmat laatikon ja koneen öljypohjat tihuttaa nesteitä ja putki vuotaa sarjojen jälkeen jostain haitari viritelmistä.
Tämä siis tuli alkuun puhtaasti sen takia että tästä siirtyisi omaan seuraavat varusteet:
- sähkölasit + ovipahvit
- hattuhylly, sähköverholla ja kaiuttimilla
- takaäänentoisto faderilla
- vakionopeudensäädin
- meikkipeilit valoilla
- takaniskanojat
- sähköinen kuskinpenkki
- lätäkkövalot
- ilmastointi??
Lopulta purin, merkkasin ja huolsin hyllyyn valmiiksi kaiken muun paitsi ilmastoinnin, ilmastointi on toimiva mutta ei siitä olisi siirrettävissä järkevästi kun johtosarja, kaikki muu pitäisi laittaa kuitenkin uutta tuohon omaan silmäterään.
Kuvia ja jatketaan seuraavassa tarinassa.

Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Projektit C215 CL500 + C124 CE230 Restoration + C124 CE300
Tekniikan osatkin saatiin suomeen jo parisen viikkoa sitten ja olleet nyt kuivamassa/haihduttamassa pintojaan koviksi.
Muttereiden lajittelut on aloiteltu jo eilen lokerikkoihin niin vielä kun hetken ottavat pintojaan kiinni niin pääsee koneen ja laatikon kasaamaan uudelleen.
Kuvat tuoreeltaan saksasta.
Muttereiden lajittelut on aloiteltu jo eilen lokerikkoihin niin vielä kun hetken ottavat pintojaan kiinni niin pääsee koneen ja laatikon kasaamaan uudelleen.

Kuvat tuoreeltaan saksasta.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb