Ps.Todella hienoa työtä!!

Kiitos samoin!Ville126 kirjoitti:Onneksi olkoon. Oli se komeekin.
kkd-motorsportilta ja oli melko edullinenkin!lauri- kirjoitti:Mistä toi huohotussäiliö on ?
Jouns kirjoitti:Putki alkaa olemaan loppusuoralla, tällä kertaa tuli prässättyä 3" putki ovaaliksi kun ei tunnu muuten saavan sitä riittävän ylös..
C280 kirjoitti:Nätin näköiseteikä ainakaan ollu kalliit vanteet, pikkasen kaveri myöhästyi näiden ostosta.. Mutta hyvä että tulivatkin tämän auton alle
Näin pääsi käymäänJouns kirjoitti:C280 kirjoitti:Nätin näköiseteikä ainakaan ollu kalliit vanteet, pikkasen kaveri myöhästyi näiden ostosta.. Mutta hyvä että tulivatkin tämän auton alle
Eli taas tuli vietyä vanteet teidän nenän alta..etkös sä itse ollu noita RH:n ZW2:sia ostamassa ku ne hain?
ps. nythän voisit ne ostaa
Ja jos ei C280:lle kelpaa spacerit niin mulla vois olla kiinnostusta niille.C280 kirjoitti: Laitappa yv:nä hintaa mitä tahtoisit niistä vanteista ilman renkaita ja spacereitä, niin saa vähän mietiskellä asiaa lisää
Todennäköisesti, pusseilla varustettu s124 ilmeisesti jo löytyy ja on kuulemma vielä 4matikkiJouns kirjoitti:(taitaapi olla suomen ensimmäinen w124 ilmajousitettuna?)
Jotain huhua olen kans kuullutapg kirjoitti:Todennäköisesti, pusseilla varustettu s124 ilmeisesti jo löytyy ja on kuulemma vielä 4matikkiJouns kirjoitti:(taitaapi olla suomen ensimmäinen w124 ilmajousitettuna?)![]()
6" pussit eteen ja taakse?