Vanteet kruunaa koko homman

Eiköhän se lommo kerro eletystä elämästä. En itsekkään sitä ollut edes huomannut ennen pohjan maalausta.. tai oikeastaan ennen tuota valokuvaa. Ei se pistä niin silmään livenä, joutuu varmaan antaa sille kumivasaraa.AK47 kirjoitti:Öh, olikos varapyöräkotelossa takareunassa tuommoinen painauma normaalisti?
Kivan näköistä kyllä katsella alustaa jossa ei kuraa ja ruostepaskaa näy
Vielä tulostelet osanumerotarrat osiin niin on autenttista
Aikalailla noin. Eli kevyeen kireyteen yks pultti yläpäästä ja toinen alhaalta, sitten hakee korkeuden ja yläpään sivusuunnassa paikalleen ja sen jälkeen alapään. Takaovi on helppo kun se ovi voi olla kiinni kun sitä säätää. Sama juttu sitten lukkosalpojen kanssa. Takaovesta on hyvä aloittaa kun takalonkka on määräävä. Sitten etuovi mätsäämään takaoveen ja lokari etuoveen. Pikkusen vielä voi joutua hienosäätää kun konepelliä säätää lokareihin.jackie kirjoitti:Olikos toho ovien säätöö jotai hyvää konstia, vai iha vaa ruuvit "ihollee" ovi kiinni ja kohillee, ja sit ku avaa ni koittaa olla siirtämättä sitä enne kiristystä?
Sähän voit laittaa vähän shimmiä sinne oven ja ylä-saranan väliin niin saat sitä hiukan säädettyä. Jenkkiosa firmoista saa ainakin valmiita settejä jossa on eri kokoja. Helpoin tietysti käyttää prikkoja.S202 kirjoitti:Huomasin vaan tuossa omassa että oikea takaovi jää vähän takapäästään pystyyn, eli ylempää saranaa pitäis saada taaksepäin. Ohjaahan se lukon vastakappale sen oikeaan asentoon sitten.
On kyllä hienon näköinen alusta nyt!
Joo ne on hyvännäköset. Samaa tyyliä kun hellat. Tää Fifft oli mulle ihan vieras merkki ja vasta hiljan selvis että se on alkuperäis toimittaja näissä w201:ssä. Kai niitä vois joskus kokeeksi testata tossa Cossussakin, aikakauden varusteita kun on.wezze72 kirjoitti:nuo tummat takavalot on aikas tyylikkäät. tuollaiset hillityn tummat eikä sellaiset mörkömustat mitä jonkin merkkisenä taitaa olla olemassa.
muttaettä jaksat kerätä reserviä ja kunnostaakkin ne.
En itsekään tiedä tarkalleen miten noita on käytetty, mutta kokopeittävää on ollut ainakin 16v:ssä ja tietääkseni dieselissä. 16v:ssä ja turbodieselissä on ollut lisäksi sellainen alumiinifolio tossa pakossarjan kohdalla, mutta niitä ei enää saa. Siitäkään en ole varma onko folio ollut vain 2.5-16 mallissa vai onko se ollut 2.3:ssakin. Mulla ei ollut koko eristettä enää niin ei voi verrata vanhaan. Voihan tuohon liittyä myös vuosimalli, mutta en tiedä siitä sen enempää. Muistaakseni ekassa autossani joka oli -90 2.6 190E oli tollanen samanlainen.AK47 kirjoitti:Pirikin kysyä että tuo konepellin eristehän näyttää ulottuvan eteen asti. Onko se kuustoistavenasen juttu vai vuosimallijuttu? olen nähnyt vain lyhyempiä.
Mistä löytyi ja oliko minkä hintainen?
Kiitti, tämmönen pikku hommailu on just parasta. Nopeasti valmista.MJPfin kirjoitti:Hienoa työtä, ja viitseliäisyyttä että varastoitavat osat jynssätään etukäteen.
Katsos kehveliä. Löysin nurkista tuommoiset tummenetut fifft merkkiset joita olen ylenkatsonut kelvottomina ja meinannut heittää pois tai lahjottaa katsastuskelvottomana.EVO X kirjoitti:Joo ne on hyvännäköset. Samaa tyyliä kun hellat. Tää Fifft oli mulle ihan vieras merkki ja vasta hiljan selvis että se on alkuperäis toimittaja näissä w201:ssä. Kai niitä vois joskus kokeeksi testata tossa Cossussakin, aikakauden varusteita kun on.wezze72 kirjoitti:nuo tummat takavalot on aikas tyylikkäät. tuollaiset hillityn tummat eikä sellaiset mörkömustat mitä jonkin merkkisenä taitaa olla olemassa.
muttaettä jaksat kerätä reserviä ja kunnostaakkin ne.
Näissäkin (w201/w124) nuo hyvät ja erikoiset osat tuppaa olemaan jo haastavia löytää, niin ei haittaa jos jemmassa on osia. Ja mukavampi jos ne on jo valmiiksi kunnostettuja niin saa samantien paikalleen. Varmaan joutuu tässä tehdä pari myyntiautoa seuraavaksi niin pääsis käsiksi siihen avo-124:een.
Kyllähän ne ihan hinnoissaan ovat, jos ovat ihan tehdastummat eikä mitään lakkaseoksella viriteltyjä. Virheettömät huitelee Saksassa siellä 200-300€ nurkilla pari ja Suomessa olen muutamat nähnyt myynnissä 100-200€.AK47 kirjoitti: Katsos kehveliä. Löysin nurkista tuommoiset tummenetut fifft merkkiset joita olen ylenkatsonut kelvottomina ja meinannut heittää pois tai lahjottaa katsastuskelvottomana.
Mikähän niissä ois markkina-arvo... Ne on kyllä tummemmat kuin kuvan versio, mutta E3 merkintä löytyy
No, onhan ne hyvissä hinnoissa. Piti heti tutkia asiaEVO X kirjoitti:Kyllähän ne ihan hinnoissaan ovat, jos ovat ihan tehdastummat eikä mitään lakkaseoksella viriteltyjä. Virheettömät huitelee Saksassa siellä 200-300€ nurkilla pari ja Suomessa olen muutamat nähnyt myynnissä 100-200€.AK47 kirjoitti: Katsos kehveliä. Löysin nurkista tuommoiset tummenetut fifft merkkiset joita olen ylenkatsonut kelvottomina ja meinannut heittää pois tai lahjottaa katsastuskelvottomana.
Mikähän niissä ois markkina-arvo... Ne on kyllä tummemmat kuin kuvan versio, mutta E3 merkintä löytyy
Eikös se ole sumuvaloa varten tuo punainen väri.AK47 kirjoitti:No, onhan ne hyvissä hinnoissa. Piti heti tutkia asiaEVO X kirjoitti:Kyllähän ne ihan hinnoissaan ovat, jos ovat ihan tehdastummat eikä mitään lakkaseoksella viriteltyjä. Virheettömät huitelee Saksassa siellä 200-300€ nurkilla pari ja Suomessa olen muutamat nähnyt myynnissä 100-200€.AK47 kirjoitti: Katsos kehveliä. Löysin nurkista tuommoiset tummenetut fifft merkkiset joita olen ylenkatsonut kelvottomina ja meinannut heittää pois tai lahjottaa katsastuskelvottomana.
Mikähän niissä ois markkina-arvo... Ne on kyllä tummemmat kuin kuvan versio, mutta E3 merkintä löytyyulospäin ihan ok mutta heijastinosassa ilmeisen ylitehokas polttimovalinta sulatellut muoveja. Vaatisi siis kunnostusta. ovat olleet tuon väriset tehtaalta lähtiessään sikäli kun tutkiskelin niitä. Siitä kertoo jo nuo värilliset polttimon värikupit joita näkyisi olevan yksi hukassa.
Pitää katsella löytyisikö ehjiä heijastinosia ebaystä... Tai myy kunnostettavaksi... winkwink
Juu hopeeseen niitä aattelin. Ehkä liian tummat omaan makuun, kokeilemalla selviää. Toi punanen kuppi on toisesta reunasta sulanut. Ennenhän ei saanut oransseja lamppuja niin kupeilla tehty väriä. Saakohan nykyään punaisia laillisia lamppuja niin kupit vois hylätä ja katsoa meneekö orkkisumpioihin nou tummat kuoret tms.Bemaristi kirjoitti:Eikös se ole sumuvaloa varten tuo punainen väri.AK47 kirjoitti:No, onhan ne hyvissä hinnoissa. Piti heti tutkia asiaEVO X kirjoitti:Kyllähän ne ihan hinnoissaan ovat, jos ovat ihan tehdastummat eikä mitään lakkaseoksella viriteltyjä. Virheettömät huitelee Saksassa siellä 200-300€ nurkilla pari ja Suomessa olen muutamat nähnyt myynnissä 100-200€.AK47 kirjoitti: Katsos kehveliä. Löysin nurkista tuommoiset tummenetut fifft merkkiset joita olen ylenkatsonut kelvottomina ja meinannut heittää pois tai lahjottaa katsastuskelvottomana.
Mikähän niissä ois markkina-arvo... Ne on kyllä tummemmat kuin kuvan versio, mutta E3 merkintä löytyyulospäin ihan ok mutta heijastinosassa ilmeisen ylitehokas polttimovalinta sulatellut muoveja. Vaatisi siis kunnostusta. ovat olleet tuon väriset tehtaalta lähtiessään sikäli kun tutkiskelin niitä. Siitä kertoo jo nuo värilliset polttimon värikupit joita näkyisi olevan yksi hukassa.
Pitää katsella löytyisikö ehjiä heijastinosia ebaystä... Tai myy kunnostettavaksi... winkwink
Nuo valot käy parhaiten hopean sävyisiin autoihin.
Tuo maalari tilaa sitä jenkeistä Prismaticilta. Se on BMW:n vannehopea. Hyvin lähellä astralsilberiä, mitä on käytetty näis kasarivanteis. Ysärillän mersu siirtyi käyttämään brilliant silberiä ja 2000-luvulla sterling silveriä.S202 kirjoitti:Onko toi väri mersun oma hopea vai mikä?