Mutta eivät oikein haukkaa liimarajalla.mazza kirjoitti:joo, itekki oon kuullu tuosta et sopivasti kuluneeet kitkat oikeen haukkaa kuivalla asfaltilla. tiä sit
W123 300 24v turpo diesel
- konjamiini
- Turbospesialisti

- Viestit: 346
- Liittynyt: La 19.06.2004 15:11
- Paikkakunta: K-Pohojanmaa
Siis meinaatteko tosiaan ajaa 12-aikoja 123:llanokileka kirjoitti:loistavaa! toivottavasti maailman ensimmäinen superturbon 12-aika tulee ravikopalla!
Ois kyllä aika hatun noston arvonen suoritus
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Niin, eihän se sitä koria kato, meinaan se aika, jos vaan olosuhteet ja säädöt saa natsaamaan, niin mikä ettei. Eihän se kevään kokeilukaan ollut todellakaan huono, päinvastoin ja siitähän auto tuskin on ainakaan huonontunut. Toivottavasti paikalla on runsaasti videoivaa porukkaa ja tallenteet saisi näkyviinJube kirjoitti:Siis meinaatteko tosiaan ajaa 12-aikoja 123:llanokileka kirjoitti:loistavaa! toivottavasti maailman ensimmäinen superturbon 12-aika tulee ravikopalla!![]()
![]()
Ois kyllä aika hatun noston arvonen suoritus
Toisaalta, ei ole kylläkään mikään yksinkertainen veto tuollaisella Superturbolla saada 12 sekunnin aikaa, lähdön on todellakin onnistuttava ja kuskin oltava yhtä auton kanssa.
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Samaa mieltä, mikäli ajat alle 13,5 niin on se semmoinen ihme, että oksat pois. Netissä on niin liiankin helppo supistaa tuollainen sekunti varttimailin ajasta pois, mutta oikeasti se kahden kymmenyksen tiputtaminen ei ole mikään pikkujuttu tuolla tasolla.rehtijii kirjoitti:eipäs nyt innostuta liikaa
Hehkutettiinhan sitä viimekesänä, jotta tuloksia tulee vuoden päästä muttei ole juurikaan parannusta tullut, no on tullut mutta puoli sekuntia, vai olenko missannut jotain aikalappuja.
Niin ja mikäli menee 14 sekunnin puolelle niin se on myös PIRUN hyvä aika.
Ehkäpä ne joista sitä parannusta odotettiin on vieläkin työn allaveskola kirjoitti:Samaa mieltä, mikäli ajat alle 13,5 niin on se semmoinen ihme, että oksat pois. Netissä on niin liiankin helppo supistaa tuollainen sekunti varttimailin ajasta pois, mutta oikeasti se kahden kymmenyksen tiputtaminen ei ole mikään pikkujuttu tuolla tasolla.rehtijii kirjoitti:eipäs nyt innostuta liikaa
Hehkutettiinhan sitä viimekesänä, jotta tuloksia tulee vuoden päästä muttei ole juurikaan parannusta tullut, no on tullut mutta puoli sekuntia, vai olenko missannut jotain aikalappuja.
Niin ja mikäli menee 14 sekunnin puolelle niin se on myös PIRUN hyvä aika.
Itseasiassa noissa on älyttömästi potenttiaalia irtiottamatta, pelkällä pidon saamisella alkaisi ajat siirtymään ihan uusille sekunttiluvuille, voimaa on yllin kyllin, mutta suuri vääntö ja äkkijyrkkä tehonnousu on hiukan hankala asia katurenkailla ja liimaradalla.
Toki noissa vehkeissä olisi teknisestikin paaaljon parannettavaa, mutta noillakin kokoonpanoilla pitäisi kaiken mennessä nappiin ajaa kyllä aika hyviä aikoja, 13 sekunnin ajat ei ole sellaisia.
Rehtijiillä auton suuri massa vaikeuttaa liikkellelähtöä aika lailla, ja vaatii kyllä hyvän pidon, toivotaan että sitä olisi tarjolla, valitettavasti en saanut omia sliksejä lähetettyä pohjanmaalle enää, vaikka aamulla oli vielä yritystä matkahuollossa, olisi ehkä Jorman Coupella tullut ihan kiva lappu ulos...
Kuten jo äsken sanoin, autoissa on potentiaalia, mutta fysiikan lakeja on kyllä ikävä kiertää. Nuot painavat siltikin yllättävän paljon ja niiden teho, tai oikeastaan vääntö, tulee erittäin räjähdysmäisesti, joten sen lähdön on onnistuttava täydellisesti, jotta paikaltaan pääsisi kunnialla. Jo tuollainen 13,5 aika vaatii jo noin 400-450 hv:n tehot ja todella onnistuneen lähdön ja silloin loppunopeutta ollee superilla noin 180-190 km/h, joka jo silloin alkaa olemaan todella hatunnoston arvoinen suoritus.
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Sen verran kävin kattoon, että mersu meni kaiketi aika tasan 13, hävisi muutaman metrin turbo-volvolle(diesel?) joka ajoi 12.8/169 (jos kuulin oikein).
Näky olevan pitoja mersullakin..
Dieseli audi 80(1.6) meni jotain 15.x ja hivenen "race"- kuosissa oleva dieseli-caddy jonku 14.x?
Piru ku tuolla ei ole aika-näyttöä, kuuluttaja sanoo vaan voittajan ajan/nopeuden, jos muistaa..
Näky olevan pitoja mersullakin..
Dieseli audi 80(1.6) meni jotain 15.x ja hivenen "race"- kuosissa oleva dieseli-caddy jonku 14.x?
Piru ku tuolla ei ole aika-näyttöä, kuuluttaja sanoo vaan voittajan ajan/nopeuden, jos muistaa..
Rehdin aika oli 13.3 ja epäonnistunut lähtö, jäi sutimaan, jolloin piti löysätä hivenen lähössä.
Loppunopeus 169 ja jotakin
Loppunopeus 169 ja jotakin
Kyllä Mersu on aina Mersu
X218 350CDI
Exät:
W212 220CDI (FL)
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
X218 350CDI
Exät:
W212 220CDI (FL)
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
- IsoE
- Mersumies

- Viestit: 1338
- Liittynyt: Pe 07.11.2003 21:36
- Paikkakunta: Täs pellon reunalla
- Viesti:
Hieno suoritus kertakaikkiaan!
Nostan hattua
Erittäin kovia lukemia...
Erittäin kovia lukemia...
Ex:
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
No eihän se 12:lla alkava aika sitten saavuttamattoman kauas jäänyt.
Ei muutaku mersu myyntiin "pitovaikeuksien takia" ja nissan-volvo-foorti-mikälie tilalle.
Volvon mies on harrastellut tuota varttimailia aika paljon ja erilaisella kalustolla, että kokemus on myös siellä aika kova. Volvon koppa on muuten aika tasapainoinen, että saa paremmin pitoja takapäähän.
Ei muutaku mersu myyntiin "pitovaikeuksien takia" ja nissan-volvo-foorti-mikälie tilalle.
Volvon mies on harrastellut tuota varttimailia aika paljon ja erilaisella kalustolla, että kokemus on myös siellä aika kova. Volvon koppa on muuten aika tasapainoinen, että saa paremmin pitoja takapäähän.
Joku mersupurkaamo??
Muutama kuva (myös pari mersukuvaa)Kalajoen kisoista löytyy kaverin sivuilla osoitteesta:
www.nukertaja.net. Valitse valikosta:
Pictures -> Motorsports -> WCSC Kalajoki 2005
www.nukertaja.net. Valitse valikosta:
Pictures -> Motorsports -> WCSC Kalajoki 2005
Volvo ajoi myös ilman pakoputkia, rehdillä putket kiinniAki P kirjoitti:No eihän se 12:lla alkava aika sitten saavuttamattoman kauas jäänyt.![]()
Ei muutaku mersu myyntiin "pitovaikeuksien takia" ja nissan-volvo-foorti-mikälie tilalle.
Volvon mies on harrastellut tuota varttimailia aika paljon ja erilaisella kalustolla, että kokemus on myös siellä aika kova. Volvon koppa on muuten aika tasapainoinen, että saa paremmin pitoja takapäähän.
Kyllä Mersu on aina Mersu
X218 350CDI
Exät:
W212 220CDI (FL)
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
X218 350CDI
Exät:
W212 220CDI (FL)
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
- konjamiini
- Turbospesialisti

- Viestit: 346
- Liittynyt: La 19.06.2004 15:11
- Paikkakunta: K-Pohojanmaa
hattu nousee täälläkin..
kaveri soitteli sieltä ja oli ilmeisesti sitten pienessä sievässä kuullut väärin ku ihmetteli mulle että 123 oli menny yli 200 ja alle 11...
sitä sitten vähän aikaa selvittelin ja soittelin vuolletin pojille ni selvis että ei nyt sentään mopolla mahottomia..
mutta mahottoman hyvät ajat, ei pääse mihkään..
kaveri soitteli sieltä ja oli ilmeisesti sitten pienessä sievässä kuullut väärin ku ihmetteli mulle että 123 oli menny yli 200 ja alle 11...
sitä sitten vähän aikaa selvittelin ja soittelin vuolletin pojille ni selvis että ei nyt sentään mopolla mahottomia..
mutta mahottoman hyvät ajat, ei pääse mihkään..
Siinähän se kesän paras aika sitten on, toistaiseksi. Pirulainen, kunnon myötätuulellahan olisi voinut se 13 sekuntia rikkoutua mutta hyvähän se on jäädä jotain haamurajaa vielä rikottavaksi tulevaisuuteen.
Täällä päin ei ole rikottu muuta kuin vaihdelaatikko, eli maanantaina golffilla töihin
Onneksi olkoon, vieläkös tuo peli on myynnissä
Täällä päin ei ole rikottu muuta kuin vaihdelaatikko, eli maanantaina golffilla töihin
Onneksi olkoon, vieläkös tuo peli on myynnissä







