simoks kirjoitti:Hyvältä näyttää, vaan eikö muka raavi kaariin jo noin? Vai onko sulla niin kiviset iskarit ettei jousta edes tuon vertaa.
Toi nyt vaan oli tollanen pikanen testi että sai vähän näkemystä että miltä se kaari nyt näyttää ..uskon kyllä silti että rengas vois pyöriä tolla sovituksella vaikkei mikään tappojäykkä alusta oliskaan..noilla korkeuksilla kun se pyörä kallistuu yllättävän paljon sisäänpäin joustoissa..
Viimeksi muokannut Jouns, Ke 13.07.2011 17:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Ja lisää kuvasatoa maalarilta.. Auto on nyt edistynyt siihen pisteeseen, että viikon päästä on värit niskassa ja alkaa kokoaminen. Mielenkiinnolla odotan, miltä kaaret tulee näyttämään värit päällä..ainakin nyt näytti kantit liian pyöreiltä mutta eiköhän siitä vielä jotain saada.
sitten niitä kuvia:
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Päivitelläämpäs tätä pitkästä aikaa kun ei nyt topicci ole oikein tilanteen tasalla.. Tosiaan auto on nyt ollut maalauksen jälkeen parisen kuukautta jo ajossa. Tuli tuossa kuukausi takaperin ostettua toiset vanteetkin tähän jotka ovat työn alla tällä hetkellä. Nykyisistä tuskin tullaan tosin luopumaan mutta saa nyt nähdä mitä vannerintamalla tulee tapahtumaan Sumarit pitäisi kans hankkia puskurin nurkkiin, mutta ovat vaan aika suolaisissa hinnoissa...
kuvasatoa:
Vanteista pientä sovituskuvaa, vanteet ovat 3-osaiset OZ futurat joissa on taottu keskiö. Koot samat kuin "monoblokeissa" eli 8,5"x17" ja 10"x17"
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Kiitoksia palautteesta! Takakaarista on heijastumien vuoksi erittäin vaikea ottaa parempia kuvia..kuitenkin etukaarista tehty, eli muoto todella lähellä niitä..vaikkei tosin käytettykään aivan koko mitassaan etukaarta. Huomaa hyvin eron noista pohjamaalikuvista kun vertaa noihin valmiisiin kuviin, kuinka paljon kaarien koko "häviää"
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Et oo vaihtovantiksia vielä alle pistäny? Siellä sitä taas hoodeilla paahdettiin mutka punasena viikonloppuna. Tajusin nyt vasta zoomailla livenä tota puskuriakin. Aika agressiivisen näkönen on noin taustapeilistäkin katteltuna =D Eli just sopiva
Kiitokset palautteesta! Takakaarista en ole vielläkään saanut aikaseks ottaa parempia kuvia..
Auto tulee nyt sitten x-treme car showhun näytille ja siihen mennessä pyritään rakentelemaan konehuonetta parhaan mukaan!
Tänään tuli haettua Holset HX35W täytteeksi Päivittelen tänne kuvia edistymisen mukaan, mutta paljastettakoon sen verran että peitepaneeleita tulee, sekä maalattua ja kiiltävää pintaa..
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Tulipa tänään soviteltua ahdinta paikalle ja vakioimusarjaan näyttäis istuvan melko vaivattomasti Hukkaportti tosin tuottaa päänvaivaa kun ei sovi olemaan alkuperäisessä paikassa, vaan ottaa runkopalkkiin kiinni..pitää huomenna tutkiskella lisää ja koittaa värkätä kellolle vähän sopivampi asento!
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
bäkström kirjoitti:Hei nyt seis tohon Ehdottomasti cooleri keulille eikä mitään tommosta ratkaisua, se on pahin mitä näistä turbodiisseli mersuista alunperin puuttuu..
Kyllä se sinne on tulossa väliaikaisratkasu tää lähinnä on, kun pitää vähän oikeen suunnitella ja tutkia tota coolerihommaa..todennäköisesti jotain vedellä toimivaa sitten
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Jouns kirjoitti:Kiitokset palautteesta! Takakaarista en ole vielläkään saanut aikaseks ottaa parempia kuvia..
Auto tulee nyt sitten x-treme car showhun näytille ja siihen mennessä pyritään rakentelemaan konehuonetta parhaan mukaan!
Tänään tuli haettua Holset HX35W täytteeksi Päivittelen tänne kuvia edistymisen mukaan, mutta paljastettakoon sen verran että peitepaneeleita tulee, sekä maalattua ja kiiltävää pintaa..
Jouns kirjoitti:Kiitokset palautteesta! Takakaarista en ole vielläkään saanut aikaseks ottaa parempia kuvia..
Auto tulee nyt sitten x-treme car showhun näytille ja siihen mennessä pyritään rakentelemaan konehuonetta parhaan mukaan!
Tänään tuli haettua Holset HX35W täytteeksi Päivittelen tänne kuvia edistymisen mukaan, mutta paljastettakoon sen verran että peitepaneeleita tulee, sekä maalattua ja kiiltävää pintaa..
Putki alkaa olemaan loppusuoralla, tällä kertaa tuli prässättyä 3" putki ovaaliksi kun ei tunnu muuten saavan sitä riittävän ylös..nyt kuitenkin todella vähän muun pohjan alapuolella ja ylemmäksi sitä ei vaan yksinkertasesti saa. Jotain huonoja kuvia tuli siitä räpsittyä:
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Jahas, testilenkki ajettu ja ihan positiivinen yllätys.. Heräilee kohtuu hyvin ja vetoja tuli jonkinverran lisää. Kuvasatoa lisäillään kunhan pääsee ottamaan kuvat koneelle. Tosiaan ahdot nyt ~1,1-1,2bar ja täydet ahdot on jossain 3000 kohdalla.
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Konehuoneessa tosiaan tuli puuhasteltua koko viikonloppu taas aika tehokkaasti ja lopulta alkaa näyttämään valmistumisen merkkejä.. Pakosarjaan tehtiin jakolaippa paremman heräämisen toivossa.
ja kuvia:
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88