Meinaatko siis kynsikuppeja? Ei mitään ylimääräistä tuohon autoon. Tosin onhan nuo kahvat ja puskurit+helmat joskus vedetty korin väriin. Porkkanoille pisteet.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Ai ku näyttää hyvältä porkkanoilla Peilikromit on just siinä kinthaalla, että näyttää hyvältä eikä liikaa kieliposkessa "tunatulta". Keulaa vain vähän lähemmäs maata, niin se on siinä.
Onhan siinä jo 45mm jouset... Mutta paksut yläpäänkumit.
Yllättävän kriittisiä ihmiset on mun secistä! Tänäänkin tankkaamassa ni ventovieraat tulee v*ttuilemaan jostain ihan typeristä jutuista. Eikä oo ees harvinaista. Itteeki alkaa harmittaan vastailla tollasille apinoille.. Onko muille tullu samanlaista vastaan??
Ville500 kirjoitti:
Yllättävän kriittisiä ihmiset on mun secistä! Tänäänkin tankkaamassa ni ventovieraat tulee v*ttuilemaan jostain ihan typeristä jutuista. Eikä oo ees harvinaista. Itteeki alkaa harmittaan vastailla tollasille apinoille.. Onko muille tullu samanlaista vastaan??
Onhan noita neuvojia välillä kertomassa, mitä pitäis tehdä. Esim. takapuskurin kromeja on neuvottu uusimaan, kun ovat rupiset, yleensä hiljenevät, kun kertoo uusien hinnan .
Ville500 kirjoitti:
Onhan noita neuvojia välillä kertomassa, mitä pitäis tehdä. Esim. takapuskurin kromeja on neuvottu uusimaan, kun ovat rupiset, yleensä hiljenevät, kun kertoo uusien hinnan .
Mulla on vaihdettu uudet kromit, edellinen omistaja oli uusinu! Mitä ne sit oikeen maksaa??
Älyttömän komea sec, kerrankin porkkanavilkut omasta mielestä istuvat, vanteet sopii kuin nenä naamaan.... kyl mää sanoisin joo noille ovenkahvan kromeille, jos vaan jostain löytyy...
Ville500 kirjoitti:
Mulla on vaihdettu uudet kromit, edellinen omistaja oli uusinu! Mitä ne sit oikeen maksaa??
Kyllähän noita pätijöitä riittä mut sehän riittää et itte tykkää....
Jos en ihan väärin muistele niin kyl se siel tonnin isommalla puolella uudet kromit tais olla....
Kiitos kehuista! 4
Auton voi muuten bongata rauhis-miitistä lauantaina... Lähden "vähäsen" ajelemaan... Saas nähä ottaisko oikeen "tippakisa" asentella koko reissun.. Kuin pienellä sais menee. Tänään testailin rivakkaa kaupunki ajoa. Tripissä oli 85km, ja tankkasin tasan 15litraa
Täytyypä tännekkin välillä jotain laittaa.. Illat on vaan menny tuolla mesen puolella.. Uusi hankintakin on tullu tehtyä.. S500L w220. Siittä kuvia kun saan sen veholta.. Niin ja secci on myynnissä kokeilumielessä.
Siinä sitä sit taas... Varusteita on riittävästi! En tiiä puuttuuko mitään, mitä tuohon ei olis saanu uutena? (Webasto puuttuu, mut se on hankinnassa!)
Thanks. Vanteet on alunperin 215 koppasesta CL mersusta.. Kyllä niistä mömmöistä oli sillon juttua, mut siitä on niin paljon jo aikaa.. Ei tämmösellä muistilla saa millään päähän mistä oli kyse..
Nyt kun sais tuon kunnon vahaan. Eli kuvassa pölyinen ja vahaamaton maalipinta...