On mulla vielä toi 809D

Sitä ei oo oikeesti korjattu ku ehkä kaks kertaa, ohjaustehostimen yks pulttikohan se oli kun katkes. . Jaa mutta menihän siitä virtalukko kerran ja piti avata ja purkaa ja ruostettahan siinä on ollut enemmän kuin monessa pikkuautossa on rautaa tänä päivänä. Mutta se vain toimii. Jotain kuluvia osia on vaihdettu, mutta hyvin hyvin harvoin.
Nyt pitää muutama vuos säästellä taas että on sitten varaa kokeilla seuraavaa mersua
Mä olen vähän sitä mieltä, että tänä päivänä ei oikein tehdä kun kertakäyttökamaa, merkistä riippumatta. Ostat uuden auton kaupasta ja kohta saat olla takuuseen sitä korjauttamassa kun se ei esim. lähde käyntiin edes alle 10 asteen pakkasilla ( vuonna 2005, uusi VW Touran teki tämän. ). Audi A6:nen ( n. 125tkm ajettu ) oli vähän väliä vikaohjelmalla ilmansaantiongelmien vuoksi ja söi jarrupaloja suurinpiirtein lounaaksi.. 90tkm -02 Mondeo, mysteeriperäinen jäähdytinnesteiden kadottaja. Ei vetäny öljyjen sekaan eikä liruttanut alleen, mutta niin ne vaan katosi jonnekin pikkuhiljaa kuin pieru saharaan... Puhumattakaan takuuseen vaihdetuista ovista ja luukuista, lienee muistini mukaan samainen korikittiongelma rökittänyt tähtimerkkiä ja monta muutakin merkkiä... Joo. On näitä rotiskoja nähty, toinen toistaan ihmeellisempiä tapauksia. Kukaan ei ole viaton.